2023-10-15, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonitotta
En annan Tingsrätt/ Hovrätt borde givtevis ha tagit över fallet.

Hela fallet sköttes pissdåligt, man skulle pressat SOA och HD mera i deras förhör anser jag, dom kom undan.
Citera
2023-10-16, 17:27
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Hela fallet sköttes pissdåligt, man skulle pressat SOA och HD mera i deras förhör anser jag, dom kom undan.

HD satt häktad en vecka men hon släpptes och var inte längre misstänkt. Hon har pressats.

Det finns inga bevis mot dem så släpp det. Det har gått över 5 år!
Citera
2023-10-16, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
HD satt häktad en vecka men hon släpptes och var inte längre misstänkt. Hon har pressats.

Vem var misstänkt i månader efter Stefans död? Liiiite konstigt sammanträffande.
Låt tiden ha sin gpng, det finns många som inte anser att allt är utrett, som inväntar rätt tid och då kommer det bli en sjuhelvetes rättsskandal. När tiden är mogen.
Hämnd är en rätt som serverss bäst kall.
Citera
2023-10-16, 18:32
Medlem
Citat:

Jag förstår inte riktigt varför du inte vill att man kan gräva lite till i detta fall, det kan finnas oklara omständigheter som är bra om det kommer fram även om det gått lång tid, låt då dom som vill gräva vidare göra det istället för att lägga locket på.
Citera
2023-10-16, 18:48
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Jag förstår inte riktigt varför du inte vill att man kan gräva lite till i detta fall, det kan finnas oklara omständigheter som är bra om det kommer fram även om det gått lång tid, låt då dom som vill gräva vidare göra det istället för att lägga locket på.

Men ni gräver ju inte. Och får inte fram något nytt. Ni sitter ju bara och upprepar samma skit på repeat om och om igen.

Ni fortsätter LWs hatkampanj mot HD 5 år efter hennes död. Hur länge ska HD straffas för att LW ville ha hennes man? LW och SD är döda. Räcker inte det? Ger ni er inte förrän ni drivit henne till suicid?

Först var SD otrogen i 6 år och nu har det gått 5 år till. 11 år. Hur länge ska frun straffas för makens otrohet?
Citera
2023-10-16, 18:50
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vem var misstänkt i månader efter Stefans död? Liiiite konstigt sammanträffande.
Låt tiden ha sin gpng, det finns många som inte anser att allt är utrett, som inväntar rätt tid och då kommer det bli en sjuhelvetes rättsskandal. När tiden är mogen.

Gäller det i alla fall eller bara i det här fallet?
Citera
2023-10-16, 18:54
Avslutad
Citat:

Citat:
Men ni gräver ju inte. Och får inte fram något nytt. Ni sitter ju bara och upprepar samma skit på repeat om och om igen.

Ni fortsätter LWs hatkampanj mot HD 5 år efter hennes död. Hur länge ska HD straffas för att LW ville ha hennes man? LW och SD är döda. Räcker inte det? Ger ni er inte förrän ni drivit henne till suicid?

Först var SD otrogen i 6 år och nu har det gått 5 år till. 11 år. Hur länge ska frun straffas för makens otrohet?
Svara gärna på min fråga, jag har svaret, vet du?
Citera
2023-10-16, 19:17
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Svara gärna på min fråga, jag har svaret, vet du?

Jag vet inte men jag kan gissa.

Så att vara misstänkt i flera månader tycker du är en ursäkt för åratal av förföljelse och förtal? Och att vänta på hämnd?

Men om någon sitter häktad i ett år så anser du att hen är oskyldig?
Citera
2023-10-16, 19:51
Avslutad
Citat:

Så att vara misstänkt i flera månader tycker du är en ursäkt för åratal av förföljelse och förtal? Och att vänta på hämnd?

Vet du varför den misstänkte "avskrevs"?
Konstigt nog när domarens härskartekniker avslöjades. Då såg han till att göra sin vän (den misstänkte) en tjänst, om du förstår vad jag menar, och skrev av det hela.

Förföljelse? Somliga exponerar sig mer än gärna på nätet.
Förtal?
Rätt ska vara rätt, eller hur?
Eller tycker du att den som hade uppsåt och hat, likt "Johanna", ska komma undan ansvar?
Alla kan göra misstag, men man måste stå för vad man gjort och göra rätt för sig.
Tycker du att det har gått rätt till i Hjärsta?
Vände man på alla stenar?
Hur var det nu med JÄV?
Citera
2023-10-16, 19:59
Avslutad
Citat:
Gäller det i alla fall eller bara i det här fallet?
Jag tycker nog att det är lite i överkant att döda en annan människa för att genom fusk kunna bli lekens vinnare...
Det luktar lite illa, särskilt när det börjar dö deltagare, då är det någonting som inte stämmer.
Gällande hämnd så får du nog vända dig till HD, (inte högsta domstolen, i detta fall)
Citera
2023-10-16, 20:28
Medlem
Citat:

Vi fortsätter gräva även om det gått lång tid, det får du bara acceptera, mår du illa av det så läs inte i tråden
Citera
2023-10-16, 20:52
Medlem
Citat:
Jag tycker nog att det är lite i överkant att döda en annan människa för att genom fusk kunna bli lekens vinnare...
Det luktar lite illa, särskilt när det börjar dö deltagare, då är det någonting som inte stämmer.
Gällande hämnd så får du nog vända dig till HD, (inte högsta domstolen, i detta fall)

Om du tror att SDs och LWs kärleksdrama var en lek så får du nog tänka om, Varför skulle HD vilja hämnas? LW och SD är död och sagan fick ett lyckligt slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in