2023-10-16, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Att erkänna att man har dåligt omdöme och är lättlurad kallar du modigt?

Det finns dessutom förhållandevis många kvinnor som vill inleda kontakt med män som är kändisar, kriminella och har cash, tror du verkligen att de kommer att hörsamma den där "varningen" om Tinderbedragaren?

De vill väl ha uppmärksamhet och omgivningens stöd trots att de satt krokben för sig själva genom sin dåliga karlsmak?
Jag kan se hur du sitter och förfasar dig i soffan med frugan och med groggen i handen... Jösses så flickorna beter sig... Vilka idioter.

Så lätt att förfasas sig över andra människor när man själv sitter säker i båten
1. Har du nånsin dejtat?
2. Tycker du kvinnor är lägre stående varelser?
3. Har du nånsin kommit nära en slipad bedragare?
4. Tycker du att Tinderbedragaren är lite häftig?

Det är synd att man inte kan reagera positivt på att dom modiga kvinnorna vågar gå ut och berätta om en man som lurar alla så fort han får en chans,.

Mina barn lever i att man dejtar på nätet. ... Dom är unga och har inte samma erfarenhet som dig du kloke man.
Jag hoppas dom ser programmet och blir lite klokare och lite mer försiktiga med Tinder framöver tack vare dessa modiga tjejer.
Senast redigerad av Vemdalen62 2023-10-16 kl. 18:26.
Citera
2023-10-16, 18:16
Medlem
Ett jäkla fokus på att tjejerna är : dumma i huvudet, uppmärksamhetsknarkare, fittor, andrasortering, skräp, lättlurade och kåta på att få visa upp sig som offer. Snubben är om inte hjälte så lite cool är han ju som får sig lite fitta.
Dom som är inne på den linjen har givetvis kraftiga mentala och sociala problem och även om dom är i majoritet här i tråden så är det inte direkt en spegling av hur vi män tänker över lag. Skulle jag uttrycka mig som ovanstående så skulle jag troligtvis få stryk av mina vänner. I den miljön jag lever i (vanlig knegar) så är det inte miltals mkt bättre än skada kvinnor fysiskt. Jag vet, det här är ett diskussionsforum med högt till tak. Men är man bara någorlunda frisk i huvet eller har en dotter syster eller en morsa så borde första tanken ha varit "hade det varit min......så hade jag fan i mig spöat skiten ur honom" men i stället så blir det "jävla äckliga fula och feta fittor som är ute efter uppmärksamhet"
Stackars patetiska nollor
Senast redigerad av SailorSevenSeas 2023-10-16 kl. 18:28.
Citera
2023-10-16, 18:24
Sett han på Tinder?
Citera
2023-10-16, 18:32
Medlem
Nån skrev att Robin setts i Grängesberg. Stämmer det?
Citera
2023-10-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahatma97

Ja
Citera
2023-10-16, 18:57
Medlem
En väninna Såg han på Tinder
Citera
2023-10-16, 19:00
Medlem
Tyckte väl det. Bra och tack.
Citera
2023-10-16, 19:24
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Gräsklipparmannen är lite av en bitter misogynist.
Min åsikt är att det är bra att gå ut att varna andra på att uppmärksamma ett fenomen, och modigt att göra det.

Sedan vet jag inte om det är lyckat att göra en podd särskilt om det, finns tillräckligt mycket att berätta om, men mest kanske att det är lätt att fastna i ett ältande som inte alls är bra?
Om kvinnor inte ens avskräcks från mördare så ska det nog mycket till för att de ska lära sig något av ett program som outar en bedragare.
Citera
2023-10-16, 19:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Jo, det är ganska modigt, särskilt om det är genom någon process av självreflektion som många har förmåga till även om det brister hos dig.

Med stor sannolikhet vill de där kvinnorna ha uppmärksamhet men samtidigt vill de också ha pengarna tillbaka, man kan också fråga sig om vi verkligen fått höra den fulla sanningen i deras vittnesmål? Det går väl inte att utesluta att de kan de ha "snackat ihop sig" som kvinnor ofta gör när det gäller rättsfall där de hamnat på kollisionskurs med motsatta könet (Betänk Billy Butt-fallet för 30 år sedan)

Om du sen kallar det modigt att vika ut sig i media så får det stå för dig, normalt sett brukar man vända blad och gå vidare men de har redan tidigare visat att de är lättlurade och inte speciellt smarta så varför skulle det helt plötsligt ändras över en natt?
Citera
2023-10-16, 19:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SailorSevenSeas
Snubben är om inte hjälte så lite cool är han ju som får sig lite fitta.

Det är nog väldigt få personer som anser att han är cool, ingen i tråden har nog heller försvarat honom men hans fula bedrägerier förminskar inte det faktum att kvinnorna framstår som extremt lättlurade och korkade.

Citat:
Dom som är inne på den linjen har givetvis kraftiga mentala och sociala problem och även om dom är i majoritet här i tråden så är det inte direkt en spegling av hur vi män tänker över lag.

Du verkar själv inte vara någon bra representant för Sveriges män och har inget mandat att uttala dig för deras räkning. Man kan dessutom ifrågasätta ditt eget umgänge där misshandel verkar vara norm?

Citat:
Skulle jag uttrycka mig som ovanstående så skulle jag troligtvis få stryk av mina vänner.

Är du och dina vänner aktiva på Tinder? Det verkar samlas en del märkliga individer där.

Citat:
I den miljön jag lever i (vanlig knegar) så är det inte miltals mkt bättre än skada kvinnor fysiskt. Jag vet, det här är ett diskussionsforum med högt till tak. Men är man bara någorlunda frisk i huvet eller har en dotter syster eller en morsa så borde första tanken ha varit "hade det varit min......så hade jag fan i mig spöat skiten ur honom"

Ok, nu har du fått spotta ur dig all din frustration och bitterhet, kan vi övergå till att diskutera Tinderbedragaren och hans kvinnor?
Citera
2023-10-16, 19:55
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Om kvinnor inte ens avskräcks från mördare så ska det nog mycket till för att de ska lära sig något av ett program som outar en bedragare.

Vilket meningslöst och infantilt argument, man kan väl anta att kvinnor som exvis skriver till Peter Madsen har en någorlunda annan ambition i sitt letande än någon som rent allmänt letar på Tinder?

Vissa män vill ha en partner som är traditionell hemmafru, menar du då att män som inte har råd att försörja en fru som går hemma ska gå i kloster?
Citera
2023-10-16, 20:39
Medlem
MorganLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahatma97
Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in