2023-10-16, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SailorSevenSeas
Ett jäkla fokus på att tjejerna är : dumma i huvudet, uppmärksamhetsknarkare, fittor, andrasortering, skräp, lättlurade och kåta på att få visa upp sig som offer. Snubben är om inte hjälte så lite cool är han ju som får sig lite fitta.
Dom som är inne på den linjen har givetvis kraftiga mentala och sociala problem och även om dom är i majoritet här i tråden så är det inte direkt en spegling av hur vi män tänker över lag. Skulle jag uttrycka mig som ovanstående så skulle jag troligtvis få stryk av mina vänner. I den miljön jag lever i (vanlig knegar) så är det inte miltals mkt bättre än skada kvinnor fysiskt. Jag vet, det här är ett diskussionsforum med högt till tak. Men är man bara någorlunda frisk i huvet eller har en dotter syster eller en morsa så borde första tanken ha varit "hade det varit min......så hade jag fan i mig spöat skiten ur honom" men i stället så blir det "jävla äckliga fula och feta fittor som är ute efter uppmärksamhet"
Stackars patetiska nollor

Word!!! 👏
Citera
2023-10-16, 21:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Om kvinnor inte ens avskräcks från mördare så ska det nog mycket till för att de ska lära sig något av ett program som outar en bedragare.

Det är nog väldigt få kvinnor som verkligen lär sig något av ett program där Tinderbedragaren outas eftersom romansbedragare fanns redan för länge sedan, dvs fenomenet har existerat långt innan internet såg dagens ljus.

Det är väl dessutom bara ett par år sedan det gick en dokumentär på Netflix där en helt annan Tinderbedragare blåst olika kvinnor.

Om inte kvinnorna i det aktuella fallet och människor överlag lärde sig något av det två år gamla programmet så går det alldeles utmärkt att ifrågasätta nyttan av det nuvarande programmet.
Citera
2023-10-16, 21:32
Medlem
fingercuffss avatar
Den där Robin verkar vara ett tvättäkta as, hoppas karma knullar honom.
Citera
2023-10-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SailorSevenSeas
Ett jäkla fokus på att tjejerna är : dumma i huvudet, uppmärksamhetsknarkare, fittor, andrasortering, skräp, lättlurade och kåta på att få visa upp sig som offer. Snubben är om inte hjälte så lite cool är han ju som får sig lite fitta.
Dom som är inne på den linjen har givetvis kraftiga mentala och sociala problem och även om dom är i majoritet här i tråden så är det inte direkt en spegling av hur vi män tänker över lag. Skulle jag uttrycka mig som ovanstående så skulle jag troligtvis få stryk av mina vänner. I den miljön jag lever i (vanlig knegar) så är det inte miltals mkt bättre än skada kvinnor fysiskt. Jag vet, det här är ett diskussionsforum med högt till tak. Men är man bara någorlunda frisk i huvet eller har en dotter syster eller en morsa så borde första tanken ha varit "hade det varit min......så hade jag fan i mig spöat skiten ur honom" men i stället så blir det "jävla äckliga fula och feta fittor som är ute efter uppmärksamhet"
Stackars patetiska nollor

Det finns många bra män där ute men det är lätt att glömma det när världen är full av hatiska pojkar. Men det värmer alltid att bli påmind, tack!
Citera
2023-10-16, 22:45
Medlem
Instagramen som tidigare tillhörde Veras bryggeri är inte längre privat och heter nu robin.billock_official

Där har han lagt upp ett enda inlägg där han i princip erkänner att det är han dokumentären handlar om och ska enligt inlägget lämna in en stämningsansökan denna vecka
Citera
2023-10-16, 23:09
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Instagramen som tidigare tillhörde Veras bryggeri är inte längre privat och heter nu robin.billock_official

Där har han lagt upp ett enda inlägg där han i princip erkänner att det är han dokumentären handlar om och ska enligt inlägget lämna in en stämningsansökan denna vecka

Tack för tips!

Jag undrar dock om han tagit bort eller redigerat det inlägget för jag ser bara 2 inlägg. Det första är bild på hans advokat och dennes telefonnummer. Den andra bilden ser ut såhär med texten "There is no such thing as paranoia. Your worst fear can come true at any moment."
Citera
2023-10-16, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Tack för tips!

Jag undrar dock om han tagit bort eller redigerat det inlägget för jag ser bara 2 inlägg. Det första är bild på hans advokat och dennes telefonnummer. Den andra bilden ser ut såhär med texten "There is no such thing as paranoia. Your worst fear can come true at any moment."

Han har redigerat det första inlägget, han kanske kom på att det inte va så smart att erkänna att det är han som det pratas om i dokumentären
Citera
2023-10-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSomAllaAndra
Seriöst… du kunde inte Googla det innan du började gå upp i limningen och kände ett extremt behov av att använda versaler?!?
Skriv in www.google.se i adressfältet på din webbläsare och ägna dig en kort stund på sidan för att lära dig vad du kan finna för sökresultat.
Ha så skoj!

Jag vet hennes efternamn för övrigt…

Din jävla sopa. Tror du ingen annan gav mig namnet innan du skrev din värdelösa harang? Du kanske borde LÄSA tråden innan du öser ur dig skit, din jävla teflonhjärna.
För övrigt hade jag redan googlat och det gav ingenting. Gå tillbaks och gör din mamma på smällen igen nu.
Citera
2023-10-17, 00:03
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det är nog väldigt få kvinnor som verkligen lär sig något av ett program där Tinderbedragaren outas eftersom romansbedragare fanns redan för länge sedan, dvs fenomenet har existerat långt innan internet såg dagens ljus.

Det är väl dessutom bara ett par år sedan det gick en dokumentär på Netflix där en helt annan Tinderbedragare blåst olika kvinnor.

Om inte kvinnorna i det aktuella fallet och människor överlag lärde sig något av det två år gamla programmet så går det alldeles utmärkt att ifrågasätta nyttan av det nuvarande programmet.

Men hur vet du att programmet ska handla om att outa själva bedragaren? Det vore ju förtal, som jag fattar det så ska det mer handla om hur han gick tillväga, metoder som använts att vara uppmärksam på
Citera
2023-10-17, 00:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Har sett dom 3 första avsnitten nu, tjejerna träffas i grupp och pratar om honom.
Han är så otroligt skicklig på att ljuga säger alla.
Nä, det är faktiskt ni som är blåsta.
En av tjejerna skulle jobba som modell, hallå, ser du ut som en fotomodell?
Göra reklam för Dogge Doggelitos Gin 😂😂😂
Och hon med bageriet skrev på kontraktet där han blev delägare fast det stod fel namn och fel summor i kontraktet.
Nä, det här är desperata singeltjejer med erfarenheter av dåliga förhållanden som tar första bästa snygga och ”rika” killen som visar intresse för dom.
Spännande med nån som har förflutit som kriminell och drogmissbrukare som han påstod.

Han är så otroligt skicklig på att ljuga?

Kan det inte vara så istället att han slog klorna i de allra mest naiva lättlurade stackare han kunde hitta på Tinder?

Det brukar heta att man ska inte skuldbelägga "offren" men i det här fallet är det rätt uppenbart att något var fel redan från första början.

Alla kvinnor (även män) har ett eget ansvar för vilka personer de bjuder in i sina liv. Här har kvinnorna helt enkelt misslyckats att se till sitt eget bästa och nej, detta kan inte hända vem som helst.
Citera
2023-10-17, 01:30
Medlem
Ingen som helst aning, men har Ni andra uteslutit
den knarkande fd. stadsministern Fredrik Reinfeldts son ?
Citera
2023-10-17, 02:39
Medlem
styckets avatar
Har han gjort en god gärning om man ser det som att han lär många naiva kvinnor en god läxa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in