2023-10-16, 17:23
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Man kan inte annat n lska Angelo! Han r s ofrarglig och hamnar alltid i trubbel pga sitt dubbelspel.
Han vill st med en fot i varje lger

Jag tycker ocks att han r kul och frstr egentligen inte varfr det hackas p honom. Han har ju inte varit i par med ngon "p riktigt" Utan frsker bara hnga sig kvar.

Tycker ocks att det var schysst av honom att inte vara med tjejen innan programmet, utnyttja situationen, hon som kom in fr hans skull, vad hette hon nu... De hade umgtts i Bors och hon sa till Angelo att han hade dissat henne och han svarade att det inte hade varit ok att vara med henne d, d hon varit dyngfull och han var nykter. Tyder p en moralkompass och snt gillar jag.
Citera
2023-10-16, 17:45
Medlem
Addhocs avatar
Men allts jag orkar inte med de hr bbisarna. De r typ elva r i skallen men med pumpade muskler, vulgra/omoderna klder, svullna lppar och med taffliga frsk att lta som kloka moraliska vuxna.
Det r sjukt osexigt med unga mnniskor som frsker lta visa och grundade.

Alla kr med floskler ssom vi kom in p djupet med varandra under vr date.mmm really🤦🏻‍♂️?
De har hrt sdant sgas s mnga ggr i otaliga dating-program s de tror att det r djupt att ha helt vardagliga samtal.
De tycker ocks att de har s sjukt mnga gemensamma nmnare hela tiden men i sjlva verket har de inget srskilt gemensamt annat n att de r rtt s korkade allihop och har blivit ihopklumpade av just den anledningen

Angelo r den ende som gjort helt rtt i att byta hej vilt. Han skulle dremot ha sagt jag byter nr jag knner att det inte r intressant nog kort och gott.
vriga som hllit kvar i varandra har ju gjort det fr att inte ka ur, Oscar undantaget. Han r tokkr fr att det r s han fungerar. Nu blev det Elin (gud frbjude) men det hade kunnat vara nn annan om hon inte hade varit med i programmet.

Edit; r Malin gravid ret runt?
Senast redigerad av Addhoc 2023-10-16 kl. 17:56.
Citera
2023-10-17, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jag tycker ocks att han r kul och frstr egentligen inte varfr det hackas p honom. Han har ju inte varit i par med ngon "p riktigt" Utan frsker bara hnga sig kvar.

Tycker ocks att det var schysst av honom att inte vara med tjejen innan programmet, utnyttja situationen, hon som kom in fr hans skull, vad hette hon nu... De hade umgtts i Bors och hon sa till Angelo att han hade dissat henne och han svarade att det inte hade varit ok att vara med henne d, d hon varit dyngfull och han var nykter. Tyder p en moralkompass och snt gillar jag.
Nathalie hette hon! Fast jag tror egentligen att det inte berodde p hans moralkompass, utan p att han troligtvis var nyktrare sjlv och tyckte hon var motbjudande att hngla med. En dyngfull tjej r ju inte s upphetsande! Sknt att han dissade henne. Gillar inte hennes sjlvgodhet!
Citera
2023-10-17, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Det r det jag menar. Liknande upplgg verkar ju inte finnas hr d det bara r ett avsnitt kvar.
Du kan vara lugn det kommer ett avsnitt nsta torsdag ocks lftes ceremoni p mndag vad hnde sen p torsdag str p tv4 play 28 av 30
Citera
2023-10-17, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av Krimsnack
Du kan vara lugn det kommer ett avsnitt nsta torsdag ocks lftes ceremoni p mndag vad hnde sen p torsdag str p tv4 play 28 av 30

Okej tack. Nu kan jag sova gott om ntterna.
Citera
2023-10-17, 17:40
Medlem
felpost
Citera
2023-10-17, 18:52
Medlem
Krickedixans avatar
Tycker det r intressant att Bella tycker dig ha rtt att ha sikter vad de andra ska knna.
Mrklig mnniska?!
Citera
2023-10-17, 22:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

Edit; r Malin gravid ret runt?
Det har jag ocks undrat. Kvinnan som varit gravid typ 10 r i rad.
Citera
2023-10-19, 11:16
Medlem
whatthefucks avatar
Det hade varit lite roligt om de hade kastat in lite bisexuella personer i programmet, dr det inte r sjlvklart att det blir man och kvinna som par.
Nu r det ju frsent fr det dock.
Citera
2023-10-19, 12:02
Medlem
Blev frvnad ver "relationsexperten" Nisses beslut om Matilda och Zimon. De knns som det mest mogna paret av de alla.
Citera
2023-10-19, 12:58
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arabellla
Blev frvnad ver "relationsexperten" Nisses beslut om Matilda och Zimon. De knns som det mest mogna paret av de alla.
Ja den dr Nisse borde inte ens vara dr... vem r han liksom?! Kollat p paren ett par dagar.
Citera
2023-10-19, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arabellla

Tror dock han hade rtt om att Zimon knde mycket mer n Matilda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in