2023-10-15, 20:57
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Jag har en teori. Dom använder ”trappan” för att hissen inte går ända upp.
Korrekt. Pedofilerna har inte aktiva hjärnceller i vissa områden i hjärnan. Finns 292 bevis på det. Lite har du lärt dig grisen.
Citera
2023-10-15, 20:59
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Efter att Sara och Patrik desperat försökte börja stamma fram en förklaring som helt misslyckades noterar jag att de inte längre säger att filmandet är för gäddans säkerhet
Passiv-aggressiva användare är omväxlande.
Desperat? Stammade? Nu får du allt förklara dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hank (#292) en tuff konfrontation på många sätt.

Men det var något nytt att Sara berättar exakt för gäddan på plats vad som kommer att hända och hur dom kommer att gå tillväga innan videon släpps, hon informerar om kommande långa telefonsamtal med gäddan och sedan påföljande framtida samtal i timmar med gäddans anhöriga och så vidare. Det här var något nytt i alla fall för mig, har inte hört Sara prata på det här utförliga sättet innan till gäddor vid ett möte. Intressant..

EDIT-- Jag tycker att Sara Nilsson blir bättre och bättre. Hon är verkligen super-proffesionell numera i konfontationerna. Hon var fantastisk i samtalet med den tidigare hongäddan och också nu med den här mannen. Patrik Sjöberg är väl också bra, men inte i närheten av Saras upphöjda lugn.
Right! Recognition ska den goda kvinnan ha. Snart kommer gäddorna sluta tycka illa om dem. Dumpenhatarna bemöttes kanske inte med samma mynt, beroende på när de konfronterades.
Patrik reagerar på ett visst sätt så det tar emot men visst kommer han utvecklas och bli lika proffsig som Sara.
Senast redigerad av sunless 2023-10-15 kl. 21:05.
Citera
2023-10-15, 21:07
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tolkade det som att man visst kunde använda den rakt av på gäddor. Processtrappan avhandlades återigen under Dumpens konferensdag som nyligen gick av stapeln i Göteborg så därför blev Sara sugen på att testa en andra gång. Dumplingarna hann även lära sig kognitiva triangeln under dagen (den lära dyka upp snart).
Evidensbaserad hit och dit men man kan nog direkt konstatera att människor som befinner sig i chock inte är mottagliga för dessa termer som hör hemma i klassrummet.
Inte ens Dumpens egna Gula Blend-terapeut lyckades få in wisemind i skallen på gäddan i Kristianstad: "Ursäkta vill du sitta på min näsa".
Du får tala i termer så att andra förstår.
Fick du aldrig uppleva trappan? Trappan låter som något du trånar efter men det intressanta är väl hur de hanterar konfrontationerna.

Citera
2023-10-15, 23:19
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Passiv-aggressiva användare är omväxlande.

Minns inte vilken gädda det var som frågade vad de menade när de sa att de filmar ”För din och våran säkerhet”. Gäddan undrade vad de menade med hans säkerhet och det blev otroligt uppenbart att Patrik och Sara, som ju snott det där säget från amerikanska pedofiljägare på Youtube, inte kunde förklara det alls.
Citera
2023-10-15, 23:32
Avslutad
Vet någon vilken kanal Dumpen har på Rumble, där alla klipp läggs upp? Länk?
Eller finns det ingen kanal där allt material är samlat (jag har inte hittat) ?
Citera
2023-10-15, 23:57
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Minns inte vilken gädda det var som frågade vad de menade när de sa att de filmar ”För din och våran säkerhet”. Gäddan undrade vad de menade med hans säkerhet och det blev otroligt uppenbart att Patrik och Sara, som ju snott det där säget från amerikanska pedofiljägare på Youtube, inte kunde förklara det alls.

Även jag tyckte det var komiskt. Patrik fick lite syntax error och menade att det dom sa inte är något han ska bry sig om då det saknar betydelse. Oklart varför dom sa det då.

Tror det var Analen som stod för funderingen: https://dumpen.se/2023/09/25/granslost-var-det-har-janapp-283-falkenberg/
Citera
2023-10-16, 00:19
Medlem
Citat:
Eller vi ringer Polisen samt vi har ditt IP nummer.

Den kör dom alltid. Datahackern Patrik Sjöberg kommer inte långt med ett ipnr. Dessutom använder nog majoriteten VPN men det funkar i situationen då gäddan stannar kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Du får tala i termer så att andra förstår.
Fick du aldrig uppleva trappan? Trappan låter som något du trånar efter men det intressanta är väl hur de hanterar konfrontationerna.

Det är Dumpenspråk. Du får slå upp orden på wikipedia om dessa är oklara för dig. Jaga pedofiler i alla ära men nu är det lite väl stora kostymer eller vad tycker du själv?

Kan erkänna att jag gick lite hårt åt Snygg-Sara angående trappan. Den kanske bara används fel eller något i den stilen. Sara är en fantastisk Madame som vill göra rätt men har så bråttom.
Citera
2023-10-16, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Undrar egentligen vad som driver många sektmedlemmar? Är det att man vill skydda minderåriga eller är det att bara få utlopp för sitt hat?

Undrar egentligen vad som driver många dumpenhatare? Är det att man vill ha sex med minderåriga eller är det att bara få utlopp för sitt hat?
Citera
2023-10-16, 07:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frapper
Vet någon vilken kanal Dumpen har på Rumble, där alla klipp läggs upp? Länk?
Eller finns det ingen kanal där allt material är samlat (jag har inte hittat) ?
Tips = sök på Dumpen
Citera
2023-10-16, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Undrar egentligen vad som driver många dumpenhatare? Är det att man vill ha sex med minderåriga eller är det att bara få utlopp för sitt hat?

Om du svarar först så svarar jag sen.
Citera
2023-10-16, 13:39
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Den kör dom alltid. Datahackern Patrik Sjöberg kommer inte långt med ett ipnr. Dessutom använder nog majoriteten VPN men det funkar i situationen då gäddan stannar kvar.
Dumpen började yra någonting om kryptering angående den uthängde kärringen i Mariefred.
Men dom utvecklade inte resonemanget.
Citera
2023-10-16, 13:53
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Dumpen började yra någonting om kryptering angående den uthängde kärringen i Mariefred.
Men dom utvecklade inte resonemanget.

Nu vet ja int var hon befunnit sig men appar som snap och kik är krypterat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in