Citat:
Ursprungligen postat av
Johan51
292 an säger "ni får gärna muddra mig" ... aldrig hört en gädda erbjuda Patrik och Sara att de får lov att visitera gäddan. Han kör alla trick/kommentarer för att lägga sig platt och därmed försöka avdramatisera det hela
Han avslöjade sig själv som en öppen bok. Det var en riktigt dålig dag för honom och det värsta har inte ens börjat.
"Jag har löst mina problem"
Det du sade "Ni får gärna muddra mig".
Ett manipulativt svin som spelar på andras ödmjukhet.
Sen kan man undra vad som fick honom att tro att man var intresserad att muddra honom.
Hans snabba reaktion med att berätta att det inte var bajs och att fråga om de filmade live var guld.
Nån som känner honom förresten?
Citat:
Ursprungligen postat av
Titanicsurvivor
Det måste vara extraordinärt kåta människor som på fullaste allvar tror att en 14-åring verkligen tycker att de är den snyggaste de sett.
Har någon i världshistorien fått ligga genom att ta en bild på sin erigerade penis vilandes på ett dåligt städad toasits ovanför en nerplaskad klosett?
Om inte annars borde det vara ett test för att se om det är en gäddfiskare man pratar med. Om personen fortsätter svara är det garanterat en gäddfiskare.
Rätt opassande att du utbildar pedofilerna men nu har flera gäddor berättat att de känner till Dumpen och ändå åkt dit så låt gå!
Citat:
Ursprungligen postat av
Gluggens
Vad ville gäddan berätta om sin son då han avbröts?
Det kan man undra men Sara avfärdade det snyggt.