2023-10-15, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Bevisat att män med hög testo tappar håret tidigt.

En viss typ av testosteron..
Citera
2023-10-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jaha, här kommer det fram mycket intressant information om en äckelgubbe som tydligen är ökänd och har tidigare fått sparken pga sitt beteende.

Tack för uppdatering. Jag gissar att familjen redan visste då och förhoppningsvis blir det lättare att ta avstånd nu när han även blivit påkommen som gränslös pedofil.

Vidrig kuk förresten. Vem fan fotar sitt håriga kön i samband med tarmtömning 🤮

Han tydligen!
Citera
2023-10-15, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Albiorix
Känner inte till vilket gäddnummer Hakuna Matata har fått, men det finns två konfrontationer av honom, t.ex.:https://dumpen.se/2022/03/22/det-gar-bra-for-hakuna-matata/

Nån som känner till hur yrkessituationen utvecklades post Dumpen?

Dubbar helt rätt, Hakuna Matata är och var ett as och en skitstövel, vilket har synts på Dumpen

Sedan är det såklart ironiskt att Soneby som kritiserade Dumpen så mycket när det begav sig - att han nu har fått klammer med rättvisa, men det är nog mer för en annan tråd.

Men nu och däremot- den här Bengtssonpedofilen. Är det någon som har med Dumpem att göra eller är det någon av alla andra 1000 as som härjar runt på olika sociala medier i jakt på små flickor och pojkar?
Citera
2023-10-15, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
# Hade S&P varit barmhärtiga och räckt honom en laddad pistol hade han skjutit sig på plats för att avsluta plågan.

Vore en final som heter duga. De skulle i alla fall kunna ha med sig en oladdad pistol till sina konfrontationer och se vad gäddan gör med den Se om han försöker skjuta sig eller riktar den mot P och S eller försöker panga random människor omkring sig i rent raseri.
Citera
2023-10-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Dubbar helt rätt, Hakuna Matata är och var ett as och en skitstövel, vilket har synts på Dumpen

Sedan är det såklart ironiskt att Soneby som kritiserade Dumpen så mycket när det begav sig - att han nu har fått klammer med rättvisa, men det är nog mer för en annan tråd.

Jag vet, men min fråga gällde om någon känner till hur det gick för Hakuna Matata efteråt? Har han fått ett nytt jobb?
Citera
2023-10-15, 15:47
Medlem
palikirs avatar
#292 Vilken jävla ångest!

Väldigt roligt att verkligen det första han gör är att försäga sig:
Sara: "Du är här för att träffa ett barn."
Gäddan: "Nej, det har jag inte!"
Citera
2023-10-15, 16:15
Avslutad
Gädda 292

Det finns ett parti i konfrontationen som är lite extra intressant, det då det inte sällan gäller även andra kontakter

Dvs, de säger alltsom oftast att "det var första och enda gången de har kontakt med ett barn, jag har aldrig gjort det här det för första gången"

Nu kanske det bara är jag, men ju fler konfrontationer jag ser, så swr jag ett mönster

1. Jag skulle aldrig
2. Det är första gången
3. Jag har aldrig

Och allt är bara strunt

Lite som när någon torskar för rattfylla

Första gången

"Jag jag aldrig innan,första gången,jag lovar och svär osv osv"

Djäkla struntprat

Pedofilen är likt alkoholister en patologisk lögnare och allt var "första och enda gången "

Mvh

Blev stoppad i en rattfylla och är idag en "nykter alkoholist "

(Dvs, kan aldrig mer ta en öl ens)
Citera
2023-10-15, 16:24
Medlem
timpanis avatar
Gäddan som driver redovisningsbyrå borde slå ihop sig med två andra gäddor: Martin Sonebys revisor samt han koreanen som var ekonomisk rådgivare åt artister.
Citera
2023-10-15, 16:30
Avslutad
292 an säger "ni får gärna muddra mig" ... aldrig hört en gädda erbjuda Patrik och Sara att de får lov att visitera gäddan. Han kör alla trick/kommentarer för att lägga sig platt och därmed försöka avdramatisera det hela
Citera
2023-10-15, 16:42
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Gädda 292

Det finns ett parti i konfrontationen som är lite extra intressant, det då det inte sällan gäller även andra kontakter

Dvs, de säger alltsom oftast att "det var första och enda gången de har kontakt med ett barn, jag har aldrig gjort det här det för första gången"

Nu kanske det bara är jag, men ju fler konfrontationer jag ser, så swr jag ett mönster

1. Jag skulle aldrig
2. Det är första gången
3. Jag har aldrig

Och allt är bara strunt

Lite som när någon torskar för rattfylla

Första gången

"Jag jag aldrig innan,första gången,jag lovar och svär osv osv"

Djäkla struntprat

Pedofilen är likt alkoholister en patologisk lögnare och allt var "första och enda gången "

Mvh

Blev stoppad i en rattfylla och är idag en "nykter alkoholist "

(Dvs, kan aldrig mer ta en öl ens)

Stämmer!
De är i förnekelsefasen av sin variant av beroendet / läggningen. Det finns ju pedofiler som förstår att det är fel o aldrig skulle röra eller kontakta barn prexis som vissa alkoholister som förstår att de inte kan dricka för att det är skadligt för den o omgivningen.

Förhoppningsvis väcker det här en insikt hos några av de att sluta jaga våra barn
Citera
2023-10-15, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldtour
Känner att ett förtydligande kring hans arbete behövs. Han HAR jobbat på Nordea men fick sluta pga sexuella trakasserier för ca 8 år sedan. Så jag är inte särskilt förvånad att han återigen bevisat att han är ett svin. Han var riktigt vidrig under tiden på Nordea mot alla sina yngre kvinnliga kollegor och jag är glad att någon vågade kliva fram och berätta om hans beteende vilket ledde till hans avskedande. (Jag var en av dessa om ni funderar på hur säker källan är)
Efter Nordea har han haft diverse olika jobb som han uppenbarligen inte har kunnat behålla.

Övrig kuriosa:
”Handläggare” på Nordea i den här benämningen rör sig absolut inte ens i närheten av 60’. Klart att lönespannen kan röra sig om dessa summor i bankvärlden men absolut inte på den arbetsplats han var på.

Ja jag vet nt varför mitt inlägg togs bort men skrev redan igår att han jobba på Statens tjänstepensionsverk, SPV 2018 iaf(enligt första bilden på google på hans namn) så om han är kvar där eller ej vet jag nt, men inte på nordea iaf.
Citera
2023-10-15, 17:28
Medlem
Om #292 jobbar/jobbat som säljare på folkpool förklarar ju det varför han bara har 350’ i årsinkomst.
Däremot förklarar det inte varför han i sin profil på linkedin skriver att han är handläggare på nordea men det finns ju iofs ingen lag på att man måste skriva sanningen på linkedin.
Jag tyckte också det var märkligt att han sommarjobbade på SPV men nu förstår vi ju varför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in