Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Hank (#292) en tuff konfrontation på många sätt.
Men det var något nytt att Sara berättar exakt för gäddan på plats vad som kommer att hända och hur dom kommer att gå tillväga innan videon släpps, hon informerar om kommande långa telefonsamtal med gäddan och sedan påföljande framtida samtal i timmar med gäddans anhöriga och så vidare. Det här var något nytt i alla fall för mig, har inte hört Sara prata på det här utförliga sättet innan till gäddor vid ett möte. Intressant..
EDIT-- Jag tycker att Sara Nilsson blir bättre och bättre. Hon är verkligen super-proffesionell numera i konfontationerna. Hon var fantastisk i samtalet med den tidigare hongäddan och också nu med den här mannen. Patrik Sjöberg är väl också bra, men inte i närheten av Saras upphöjda lugn.
Jag håller med. Fint att se att Processtrappan är tillbaka i napp 292. Har varit knäpptyst kring trappan sedan napp 263 i Varberg. Då sprang Sara upp och ner i trappan, försvara, förneka, förstå mm men dom stannade tyvärr på trappsteget förvirrad. Endagskurs med Stella räckte inte för att Sara som psykologistudent skulle öva sin profession i ett verkligt möte. Antar att det blev bakläxa då det mest haglade termer i Varberg men nu ser det bättre ut.
Vet att många psykologer använder sig av trappan och nu även Dumpen. Varför inte, den är ju evidensbaserad.