2023-10-15, 09:35
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
I konfrontationen så bad han om att de skulle vänta 2 månader med publiceringen, av någon anledning. Sara sa att de skulle ta den diskussionen över telefon istället för framför kameran.

Så det kan vara så att konfrontationen är ifrån augusti.
Ja jag vaknade undrandes över detta önskemål. Jag gissar att hans son skulle gifta sig?
Citera
2023-10-15, 09:37
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Turister i Sundsvall i Oktober?

Generellt är det en sån plats där det rör sig turister när det väl är såna i stan. Och var det inga turister där just då är det en plats dit föräldralediga åker på vardagarna och dit barnfamiljer åker på helgen, med en stor lekpark där barnen kan springa fritt, se på kaniner, höns och grisar och där massa invandrare alltid ockuperar grillplatserna. Sällan ödsligt, alltså.

Och huruvida filmen verkligen spelades in i augusti eller inte är väl oklart.
Citera
2023-10-15, 09:37
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElviraMadga
Hans förnamn stämmer, efternamnet är fruset vatten 2 bokstäver + trollkarlen från - - två bokstäver. Vokal, s, vokal, z.

Han är 53 år, ser ut att vara gift. Bild finns på gädda om ni googlar förnamn och efternamn, han han svarat på frågor på Facebook för SPV’s räkning.
Om någon missat: förnamnet är samma som en känd Fexeus

Tack för rebus
Citera
2023-10-15, 09:44
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang. 292

Även om jag gillar tanken på att trycka in 20cm kuk i baken på en oskuld 14-åring...

Jag ser ett praktiskt hinder på bilden han skickade

Jag mätte en toasits hemma. Hans kuk på bilden bilden borde vara typ 13-14cm. Den ser typ ut att vara erigerad.
#292 Skaplig kuk har han, undra om hans fru har stängt 2:an eller var less på hans matoljesnack. För matoljan verkar vara något i hans repertoar!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-10-15 kl. 09:47.
Citera
2023-10-15, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Ja jag vaknade undrandes över detta önskemål. Jag gissar att hans son skulle gifta sig?

Jag är helt förundrad över 292. Familj, jobb, vänner, han är medveten om dumpen. Tänkte direkt att han är en självmordskandidat. Dock inte så säker längre. Pedofiler tänker inte som vanliga människor.

Men vilket jävla as han är, fyfan. Undrar hur det känns egentligen. Om han tar livet av sig så är det ingen som skulle gråta, tänk att leva med den vetskapen. Gäller dessutom dom flesta gäddorna. Villiga att förstöra livet för en annan människa för att tillfredsställa sin egen sexuella lust, helt sjukt.
Citera
2023-10-15, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#292 Skaplig kuk har han, undra om hans fru har stängt 2:an eller var less på hans matoljesnack. För matoljan verkar vara något i hans repertoar!

Vet vi om det är raps-, solros- eller olivolja han tänkt använda? Möjligtvis att det blir jungfru olja men han ser för snål ut för det.
Citera
2023-10-15, 10:08
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Det är klart att man till en början tycker lite synd om gädda 292, han gör sig så liten och upplever ett stort obehag och vill resonera. Han jobbar på bank, säkert hyfsat välbetalt jobb med stadig lön, har tidigare varit M-politiker i Stockholm.

Men - den här lille västklädde mannen skulle inte ha betett sig så om det faktiskt varit en liten trasig tonårstjej som dykt upp. Då hade han varit mäktig och krävande, velat ha något i utbyte mot sina ciderflaskor, tagit henne hårt i armarna och sett till att få det han var där för att få. Hans blick bakom glasögonen hade inte varit undfallande och skamsen, den hade varit iskall och krävande och hade hon stretat emot vet man inte hur det kunde ha gått.

Hans tydliga skam i videon beror enbart på att han blivit ertappad av vuxna människor, när han nu inte fick chansen att leva ut sina anala matoljefantasier med en 14-åring.

Han har även valt en ganska ödslig plats för sitt möte med denna 14-åring.

Han tycker synd om sig själv. "Nu är mitt liv raserat." Ja, och det beror enbart på att herr matoljepeddo är villig att våldta någon annans minderåriga dotter och rasera hennes liv.

Hans fru satt kanske och pysslade med scrapbooks eller långlagade köttgryta eller drömde om en härlig familjesemester medan han satt inne på toaletten och tog bilder av sin 2 dm kuk (felaktigt måttband) på toaringen och skickar till en helt okänd 14-åring. Och stämmer möte med henne. Och kommer dit för att våldta henne.

Bra skrivet! Precis så är det.
Citera
2023-10-15, 10:09
Medlem
Lonlines avatar
Nu vet vi iallafall vem "vulkangäddan" är. Lyssna på deras senaste avsnitt i podden 😊
Citera
2023-10-15, 10:09
Medlem
MudOvens avatar
Ha ha ha första kukbilden när han sitter på toaletten, det är ju för fan bajs i holken 😅😅😅😅 skrattade mig fördärvad nu när jag såg det.

Skaplig ångest han fick i videon någon sekund in när han insåg att det är kört ha ha.
Citera
2023-10-15, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Det är klart att man till en början tycker lite synd om gädda 292, han gör sig så liten och upplever ett stort obehag och vill resonera. Han jobbar på bank, säkert hyfsat välbetalt jobb med stadig lön, har tidigare varit M-politiker i Stockholm.

Men - den här lille västklädde mannen skulle inte ha betett sig så om det faktiskt varit en liten trasig tonårstjej som dykt upp. Då hade han varit mäktig och krävande, velat ha något i utbyte mot sina ciderflaskor, tagit henne hårt i armarna och sett till att få det han var där för att få. Hans blick bakom glasögonen hade inte varit undfallande och skamsen, den hade varit iskall och krävande och hade hon stretat emot vet man inte hur det kunde ha gått.

Hans tydliga skam i videon beror enbart på att han blivit ertappad av vuxna människor, när han nu inte fick chansen att leva ut sina anala matoljefantasier med en 14-åring.

Han har även valt en ganska ödslig plats för sitt möte med denna 14-åring.

Han tycker synd om sig själv. "Nu är mitt liv raserat." Ja, och det beror enbart på att herr matoljepeddo är villig att våldta någon annans minderåriga dotter och rasera hennes liv.

Hans fru satt kanske och pysslade med scrapbooks eller långlagade köttgryta eller drömde om en härlig familjesemester medan han satt inne på toaletten och tog bilder av sin 2 dm kuk (felaktigt måttband) på toaringen och skickar till en helt okänd 14-åring. Och stämmer möte med henne. Och kommer dit för att våldta henne.

Den här som tidigare var M-politiker verkar ju vara en person med samma namn och som avled 2015.
Citera
2023-10-15, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Nu vet vi iallafall vem "vulkangäddan" är. Lyssna på deras senaste avsnitt i podden 😊

Jag har väldigt svårt att förstå varför Patrik och Sara inte gjorde en livekonfrontation med henne. Tycker hon är otroligt mycket vidrigare än senaste gäddfångsten och där gjordes det ändå en lång videokonfrontation.
Citera
2023-10-15, 10:20
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Ödslig plats? Ett friluftsmuseum där det rör sig turister och barnfamiljer överallt?

Att det rör sig mycket barn i området är ju kanon för bankgäddan.
Är det på Norra Stadsberget som smög ut till med en kasse cider och en flaska bakolja för att först fylla den lilla 14 åringen och sedan trycka in sin oljeindränkta bankpenis i henne.

Denna gädda kommer bli förflyttad ner bankvalvets djupa källare för inte kommer storbanken låta honom sitta kvar och snicke snacka med kunder.
Hans kollegor lär bli äcklade när de går på bankens WC varje gång de ser toasitsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in