Citat:
Ursprungligen postat av
139
Alltså jag har gjort mååånga idiotiska spontana grejer i mitt liv, tagit många dåliga beslut i "stundens hetta" och allmänt gjort bort mig både i nyktert och onyktert tillstånd.
Men inget kommer i NÄRHETEN av vad dessa efterblivna gäddor lyckas med. Och säga vad man vill om mig och mina korkade beslut, jag har åtminstone tillräckligt med konsekvenstänk att inse att dumpen skulle paja mitt liv totalt om jag var pedofil, och därmed skulle jag studera in i minsta detalj deras tillvägagångssätt och metoder och hemsida och videor och allt möjligt, för att minimera chansen att själv åka dit. Inte bara "oofff, en 13-årig snygg tjej vill ha min gubbkropp och gubbkuk, känns helt rimligt, och fan vilken tur att hon råkar befinna sig i Tjölebruk där jag bor?? Vad är oddsen?"
Instämmer helt med det du skriver.Dessa gäddor måste fan tänka med kukhuvudet eller kanske förhuden bara.
Att de lågbegåvade som Dumpen har publicerat säger jag ingenting om för de fattar helt enkelt inte.
Däremot förstår jag inte hur de som är välutbildade och har till synes hög intelligens kan hamna på Dumpen.
De borde ju faktiskt kunna tänka sig att det är för mycket tillfälligheter när de börjar chatta med det de tror är en ung tjej.
Nu är jag en gammal chaträv själv så är inte så lättlurade MEN även om dessa välutbildade män inte kanske är så vana att chatta så tycker jag att de skulle kunna tänka ett steg längre.
Men som sagt har man den läggningen så kanske de blir så till dig i brallorna att de släpper allt konsekvenstänk.
Ta den sista gäddan..... Han kände ju till dumpen och vad som händer när man hamnar där och lik förbannat struntade han i varningssignalernavoch fortsatte.
Något måste vara helt jävla fel på dem.