2023-10-15, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Älskar när Patrik säger "Matolja i analen" på slutet och 292an drar sig över huvudet och inser vad hela världen kommer att få reda på.

Matolja är nog vad han kommer få leva på från och med nu ute i sitt skogsskjul.
Citera
2023-10-15, 03:03
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Japp, och det visste dumpen eftersom alla ”barn” hade kontakt med var dom. (Tror jag)
Jag försvarar inte dessa äckel, men ska man förstöra nåns liv ska det krävas mer än en chatt.
Häng ut dömda pedofiler och riktiga äckel, dom andra kan få en varning, hamnar dom i nätet igen är det bara hänga ut dom.
Ja, men?
Han trodde att det var ett barn men hade han vetat att det inte var ett riktigt barn så hade han aldrig skrivit. Visst är det lustigt att alla argument rinner ner i sanden?
Citera
2023-10-15, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Alltså jag har gjort mååånga idiotiska spontana grejer i mitt liv, tagit många dåliga beslut i "stundens hetta" och allmänt gjort bort mig både i nyktert och onyktert tillstånd.

Men inget kommer i NÄRHETEN av vad dessa efterblivna gäddor lyckas med. Och säga vad man vill om mig och mina korkade beslut, jag har åtminstone tillräckligt med konsekvenstänk att inse att dumpen skulle paja mitt liv totalt om jag var pedofil, och därmed skulle jag studera in i minsta detalj deras tillvägagångssätt och metoder och hemsida och videor och allt möjligt, för att minimera chansen att själv åka dit. Inte bara "oofff, en 13-årig snygg tjej vill ha min gubbkropp och gubbkuk, känns helt rimligt, och fan vilken tur att hon råkar befinna sig i Tjölebruk där jag bor?? Vad är oddsen?"

Instämmer helt med det du skriver.Dessa gäddor måste fan tänka med kukhuvudet eller kanske förhuden bara.

Att de lågbegåvade som Dumpen har publicerat säger jag ingenting om för de fattar helt enkelt inte.

Däremot förstår jag inte hur de som är välutbildade och har till synes hög intelligens kan hamna på Dumpen.

De borde ju faktiskt kunna tänka sig att det är för mycket tillfälligheter när de börjar chatta med det de tror är en ung tjej.

Nu är jag en gammal chaträv själv så är inte så lättlurade MEN även om dessa välutbildade män inte kanske är så vana att chatta så tycker jag att de skulle kunna tänka ett steg längre.

Men som sagt har man den läggningen så kanske de blir så till dig i brallorna att de släpper allt konsekvenstänk.

Ta den sista gäddan..... Han kände ju till dumpen och vad som händer när man hamnar där och lik förbannat struntade han i varningssignalernavoch fortsatte.

Något måste vara helt jävla fel på dem.
Citera
2023-10-15, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Japp, och det visste dumpen eftersom alla ”barn” hade kontakt med var dom. (Tror jag)
Jag försvarar inte dessa äckel, men ska man förstöra nåns liv ska det krävas mer än en chatt.
Häng ut dömda pedofiler och riktiga äckel, dom andra kan få en varning, hamnar dom i nätet igen är det bara hänga ut dom.

Det går nogc tyvvär inte för det är ju faktiskt så att OM det hade varit ett riktigt barn så hade de ju faktiskt begått en våldtäkt på ett barn.

Jag tror också att det hade hjälpt med en varning för vissa gäddor men å andra sidan så var ska de sätta gränsen?

Det är nödvändigt tror jag att Dumpen gör såhär fram tills det kommer lagar på plats som skyddar minderåriga.

När gäddan har blivit publicerad då tror jag i de flesta fallen att deras begär tar slut där och då och att de söker hjälp för sin läggning.
Citera
2023-10-15, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Ja, men?
Han trodde att det var ett barn men hade han vetat att det inte var ett riktigt barn så hade han aldrig skrivit. Visst är det lustigt att alla argument rinner ner i sanden?

Haha jag instämmer. Rakt ner i sanden utan tvekan.
Citera
2023-10-15, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Gädda 292. Alltså den där bilden på snoppen liggandes på toaringen 🤭 och hans panik när Sara säger att det var bajs i toan! 🤣🤣🤣

Hans innersta hemligaste, mest skamliga fetisch, kom fram i dagsljuset där! Helt klart haha!

Undrar vad som hänt i hans barndom som gjort att han går igång på det
Citera
2023-10-15, 05:15
Medlem
Nej, tyvärr fortsätter pedofiler söka nya offer. Småbarnsmammor, helst med frånvarande fäder och svagt socialt nätverk, dagis, skolor och badhus samt nätet, idrott för barn, där hittar vi dem, i jakt på nästa offer. Däremot blir de mer försiktiga i att bli påkomna. Ännu farligare alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Det går nogc tyvvär inte för det är ju faktiskt så att OM det hade varit ett riktigt barn så hade de ju faktiskt begått en våldtäkt på ett barn.

Jag tror också att det hade hjälpt med en varning för vissa gäddor men å andra sidan så var ska de sätta gränsen?

Det är nödvändigt tror jag att Dumpen gör såhär fram tills det kommer lagar på plats som skyddar minderåriga.

När gäddan har blivit publicerad då tror jag i de flesta fallen att deras begär tar slut där och då och att de söker hjälp för sin läggning.
Citera
2023-10-15, 06:55
Medlem
N0IItoleranss avatar
Det är ju ingen dålig släkt han tillhör med sitt korta efternamn. Släkten står sen flera hundra år sen som ägare för Åda herrgård men är sen 1400 talet en invandrad schweizisk släkt. Det finns stiftelser och mycket mer i denna rika släkt. En högborgerlig bakgrund är uppenbart inget hinder för att jaga unga på nätet.

Vi är alla inför gud lika, vaeselvästbeklädda hjon eller rikemän.
Citera
2023-10-15, 07:07
Avstängd
Det är klart att man till en början tycker lite synd om gädda 292, han gör sig så liten och upplever ett stort obehag och vill resonera. Han jobbar på bank, säkert hyfsat välbetalt jobb med stadig lön, har tidigare varit M-politiker i Stockholm.

Men - den här lille västklädde mannen skulle inte ha betett sig så om det faktiskt varit en liten trasig tonårstjej som dykt upp. Då hade han varit mäktig och krävande, velat ha något i utbyte mot sina ciderflaskor, tagit henne hårt i armarna och sett till att få det han var där för att få. Hans blick bakom glasögonen hade inte varit undfallande och skamsen, den hade varit iskall och krävande och hade hon stretat emot vet man inte hur det kunde ha gått.

Hans tydliga skam i videon beror enbart på att han blivit ertappad av vuxna människor, när han nu inte fick chansen att leva ut sina anala matoljefantasier med en 14-åring.

Han har även valt en ganska ödslig plats för sitt möte med denna 14-åring.

Han tycker synd om sig själv. "Nu är mitt liv raserat." Ja, och det beror enbart på att herr matoljepeddo är villig att våldta någon annans minderåriga dotter och rasera hennes liv.

Hans fru satt kanske och pysslade med scrapbooks eller långlagade köttgryta eller drömde om en härlig familjesemester medan han satt inne på toaletten och tog bilder av sin 2 dm kuk (felaktigt måttband) på toaringen och skickar till en helt okänd 14-åring. Och stämmer möte med henne. Och kommer dit för att våldta henne.
Citera
2023-10-15, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElviraMadga
Hans förnamn stämmer, efternamnet är fruset vatten 2 bokstäver + trollkarlen från - - två bokstäver. Vokal, s, vokal, z.

Han är 53 år, ser ut att vara gift. Bild finns på gädda om ni googlar förnamn och efternamn, han han svarat på frågor på Facebook för SPV’s räkning.
Hjälp mig, vad heter han, skicka PM
Citera
2023-10-15, 07:26
Medlem
vichy6s avatar

Van problemlösare. Han går från chock till att detta ska lösas. Speciellt när Sara säger ”ta det lugnt”

Tyvärr fick även denna gädda a.k.a snoppbajsare ta konsekvenserna.

Bra! Att de även tar ”akademiker”.

Håller med om att man känner igen Dumpens kommunikation i chattarna.

Men samtidigt så undrar jag hur det ser ut i smeten?
Citera
2023-10-15, 08:06
Medlem
Negerkyssars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardcOre-R
Vad heter hongäddan 291?

eller topplistan nr 10 på mrkoll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto