2023-10-14, 23:50
Medlem
monstergaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
De har lett hela landet i rätt riktning.
Man får tänka på vad gäddorna gör om Sara är ensam. De har inga problem med att ge sig på barn och kvinnor.

Jag håller med. Jag tycker bara att Patrik kan göra konfrontationerna lite smartare. Duon gör 99% rätt i mitt tycke.
Citera
2023-10-14, 23:51
Medlem
Hans förnamn stämmer, efternamnet är fruset vatten 2 bokstäver + trollkarlen från - - två bokstäver. Vokal, s, vokal, z.

Han är 53 år, ser ut att vara gift. Bild finns på gädda om ni googlar förnamn och efternamn, han han svarat på frågor på Facebook för SPV’s räkning.
Senast redigerad av ElviraMadga 2023-10-15 kl. 00:03.
Citera
2023-10-14, 23:52
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du3EttCp
Patrik: Vad gör du här!?

Hank 292: Jag går här runt...

Haha!

Intressant att se en hjärna får kortslutning i realtid!
Han skriver att han har hört talats om Dumpen och inte vill att hans liv ska raseras.
Kunde han åtminstone inte förbereda ett försvarstal?
Citera
2023-10-15, 00:01
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Gädda 292. Alltså den där bilden på snoppen liggandes på toaringen 🤭 och hans panik när Sara säger att det var bajs i toan! 🤣🤣🤣
Citera
2023-10-15, 00:03
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monstergadda
Jag håller med. Jag tycker bara att Patrik kan göra konfrontationerna lite smartare. Duon gör 99% rätt i mitt tycke.
Det kan han men frågan är om det är så lätt. Blir han duktigare så ökar chansen att gäddorna söker hjälp eller börjar fundera på självmordsmetoder.
Citera
2023-10-15, 00:08
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Gäddan #292, vilken jävla idiot som känner till dumpen och ändå åker dit.
Sen tycker jag Sara är tramsig med sitt, du behöver vård.
90% av dessa snuskgubbar tar allt dom får, dom skiter i om tjejen är 14 lr 17, så jag kallar dom inte pedofiler.
När man är i hans ålder så ser man ingen skillnad på en 14-åring lr 17-åring.
Det finns många äckel dom hängt ut på dumpen och det är bra.
Men den här gubben som tillhör kategorin snuskgubbar är ofarliga och det är taskigt att förstöra deras liv, en varning skulle räcka.
Pedofiler går inte att bota.

Jag instämmer fast på något sätt inte. De flesta av dessa kåta gubbar är ju knappast pedofiler utan just kåta gubbar som tar det som erbjuds. Det spelar ingen roll om de så är 38, 24 eller 14-15.

Det är däremot mycket olämpligt och onormalt att skriva som han gjorde till en 14-åring, hur kåt han än var.

Jag kan dock hålla med om att Dumpen är lite väl taskiga i sällsynta fall och borde kunna konfrontera dessa personer utan kamera för att skrämma upp dem rejält. Den senaste gäddan hade garanterat aldrig bestämt träff med en 14-åring någonsin igen om de hade dykt upp utan kamera.
Citera
2023-10-15, 00:15
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det var en dramatisk vända sig om-blick i början i alla fall. Hollywood-mässig!

Är det spelad Edvard Munch-ångest?

Han verkar redan ha tänkt ut detta scenario. Hade lägga sig platt-taktiken riggad och klar.

Ovanligt retoriskt lagd gädda ... Han spelar på tricket att väcka sympati?

Inte lika mästerlig som han med frun som det förväntades gå åt helvete med, men ...

Ja, lite Hollywood över det hela. En kombination av förberedd pudelteknik, om än inte helt manusbunden, och autentiskt gestaltad ångest; Munch-expressionism med klart realistisk klangbotten.

292:an kan överlag sin replikföring, förmodligen inövad med tanke på riskmedvetenheten - demonstrerad kännedom om Dumpen i dialogen med fiskaren. Inte utan talets gåva och med det ligger det nära till hands att verbalt söka ingjuta sympati hos regissörsduon (och kommande publik) under den redan klassiska ”bänkscenen”.

”Går åt helvete med frugan” var mer av en renodlad dokumentär - verkligheten överträffar dikten, sägs det. #292 placerar istället sin karaktär i ett skenbart dokudrama. Lars Norén couldn’t have made this shit up!
Senast redigerad av Lessler 2023-10-15 kl. 00:20.
Citera
2023-10-15, 00:16
Medlem
Kanastras avatar
#292 verkade lite efter i chatten, trodde han skulle vara i sättet mer som mannen från Sala.
Men framstod som en typisk mellanchefstyp när dom träffades. Ren ångest där och han insåg verkligen att han inte kunde ta sig ur situationen.
Citera
2023-10-15, 00:24
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyanit
Ja all heder åt dumpen. Känns obehagligt bara att hennes fittpic sprids bland elever

Verkligen. Det är ju sådana bilder som drastiskt ökar riskerna för självmord och tunga droger hos unga. Har vi en epidemi att vänta i Mariefred?
Citera
2023-10-15, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Han skriver att han har hört talats om Dumpen och inte vill att hans liv ska raseras.
Kunde han åtminstone inte förbereda ett försvarstal?
Det visar än en gång att pedofiler är villiga att verkligen riskera allt, driften att knulla barn är så stark.
Därför är dom farliga, går över lik.
Citera
2023-10-15, 01:24
Medlem
Blackdollkillers avatar
Hahahha, fy fan den sista.. Undrar om det blir hängning eller tabletter? Stackars stackars familj… Vilka efterspel det blir på nåt sånt här.. Det är ju till att byta namn och flytta andra sidan landet som gäller. Sen bara hoppas på att ingen känner igen honom, annars blir det att flytta igen.. Med tanke på dumpens stora antal tittare så hade ju jag inte packat upp flyttlådorna det första året iaf😂😂😂
Citera
2023-10-15, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Hahahha, fy fan den sista.. Undrar om det blir hängning eller tabletter? Stackars stackars familj… Vilka efterspel det blir på nåt sånt här.. Det är ju till att byta namn och flytta andra sidan landet som gäller. Sen bara hoppas på att ingen känner igen honom, annars blir det att flytta igen.. Med tanke på dumpens stora antal tittare så hade ju jag inte packat upp flyttlådorna det första året iaf😂😂😂

Skallen intar sådant chock-läge att han inte förstår vad Sara menar med hej Snacka om rådjur i strålkastarljus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in