2023-10-15, 01:28
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#288.. ”Vill du smaka”, ”tar du sprutet i munnen”, ”sväljer du”, inkl alla bilder på snoppen. Måste vara skämmigt att familj, vänner, nära och kära, arbetskamrater samt allmänhet får se hur hans snopp ser ut inkl önskningar om sex…!!

Välutrustad dock! En lång fin sak och han borde inte ha problem att hitta sex.

Välutrustad? #288? Jämför du med en muspenis eller? Han har inte bara en smal och knappt medellång kuk, han äcklar också ner hela sitt kontor med samma kuk. Stackars hans kunder som skall komma dit och få hans kuk "på sig" ... och på sina dokument. Han svinar ju ner allting.

Ganska sjuk individ, får han ingen fitta av frugan eller?
Citera
2023-10-15, 01:30
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Hahahha, fy fan den sista.. Undrar om det blir hängning eller tabletter? Stackars stackars familj… Vilka efterspel det blir på nåt sånt här.. Det är ju till att byta namn och flytta andra sidan landet som gäller. Sen bara hoppas på att ingen känner igen honom, annars blir det att flytta igen.. Med tanke på dumpens stora antal tittare så hade ju jag inte packat upp flyttlådorna det första året iaf😂😂😂

Tälta ute i skogen kan vara något. Då är han också långt borta från alla barn, vilket ju är jättebra.
Citera
2023-10-15, 01:31
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Skriver i chatten att han är 51 år och att han bor i Njurrunda och heter Henrik
Tror ni han ger ärliga svar?

Nej. Han bor i Nolby. Njurunda är 3 km bort. Postadressen dit han bor är Kvissleby. Så han drog en vals både om åldern (53) och bostadsort.
Hans fru verkar ha haft FB men har städat bort det. Hon kommenterade en bild på FB på kontot "Passion for Sports" där tre killar står med en pokal men den kommentaren syns inte längre.
Han verkar dock jobba som rådgivare/handläggare på en av de tre storbankerna, den som är blåvit och med säte i Helsingfors.
Citera
2023-10-15, 01:32
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyanit
Ja all heder åt dumpen. Känns obehagligt bara att hennes fittpic sprids bland elever

Vilka fittpics? Hongäddand #291 menar du? Var ju bara en halvtaskig bild där man ser några millimeter av den där gamla utnötta fittan.

Eller finns det fler bilder?

Sen så pratas det om att hon ser bra ut? Vafan? Gammal kärring ser hon ut att vara? Eller pratar vi om helt olika personer?
Citera
2023-10-15, 01:41
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Gäddan #292, vilken jävla idiot som känner till dumpen och ändå åker dit.
Sen tycker jag Sara är tramsig med sitt, du behöver vård.
90% av dessa snuskgubbar tar allt dom får, dom skiter i om tjejen är 14 lr 17, så jag kallar dom inte pedofiler.
När man är i hans ålder så ser man ingen skillnad på en 14-åring lr 17-åring.
Det finns många äckel dom hängt ut på dumpen och det är bra.
Men den här gubben som tillhör kategorin snuskgubbar är ofarliga och det är taskigt att förstöra deras liv, en varning skulle räcka.
Pedofiler går inte att bota.

Trams. Det är inte alls taskigt att förstöra deras liv. Det har de gjort så bra själva. Han var ute efter sexuell kontakt med en minderårig tjej. Inte normalt någonstans. Han avbröt inte omgående när den han chattade med berättade sin ålder (14 år). Dessutom medveten om vilka dumpen är men ändå fortsätter chatta. Då är han så blåst i huvudet att han förtjänar att åka dit.
Solklart case av en sjuk man som ska hängas ut så det sjunger om det.

"När man är i hans ålder så ser man ingen skillnad på en 14-åring lr 17-åring."
Nej just det. Därför bör han ägna sig åt att chatta med damer i hans egen ålder, så han inte riskerar att få kontakt med en minderårig. Solklart.

Lägg ned din hetsjakt mot dumpen "Hejstefan". Det har du inget för och du gör bara bort dig med dina skeva resonemang. Helt uppenbart att du själv har pedofila tendenser som inte verkar se några problem att äldre män chattar med minderåriga.
Citera
2023-10-15, 02:04
Medlem
Jag förstår hatet gentemot gäddorna som fiskarna känner, men när gäddorna öppnar upp sig genuint tror jag att det är bättre för Sjöberg att bemöta dom ödmjukt eller åtminstone försöka vara så ödmjuk man bara kan vara.
Tror man kan dra mer information från dom med ett mer ödmjukt bemötande och information är det viktigaste när det kommer till bevisföring.
Senast redigerad av cutcut1337 2023-10-15 kl. 02:07.
Citera
2023-10-15, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Gäddan #292, vilken jävla idiot som känner till dumpen och ändå åker dit.
Sen tycker jag Sara är tramsig med sitt, du behöver vård.
90% av dessa snuskgubbar tar allt dom får, dom skiter i om tjejen är 14 lr 17, så jag kallar dom inte pedofiler.
När man är i hans ålder så ser man ingen skillnad på en 14-åring lr 17-åring.
Det finns många äckel dom hängt ut på dumpen och det är bra.
Men den här gubben som tillhör kategorin snuskgubbar är ofarliga och det är taskigt att förstöra deras liv, en varning skulle räcka.
Pedofiler går inte att bota.

Han var väl inte ofarlig! Han kom till en förbestämd plats för att våldta ett barn och dessutom hade han kontakt med flera barn på kik eller vilken app det nu var.
Citera
2023-10-15, 02:34
Medlem
139s avatar
Alltså jag har gjort mååånga idiotiska spontana grejer i mitt liv, tagit många dåliga beslut i "stundens hetta" och allmänt gjort bort mig både i nyktert och onyktert tillstånd.

Men inget kommer i NÄRHETEN av vad dessa efterblivna gäddor lyckas med. Och säga vad man vill om mig och mina korkade beslut, jag har åtminstone tillräckligt med konsekvenstänk att inse att dumpen skulle paja mitt liv totalt om jag var pedofil, och därmed skulle jag studera in i minsta detalj deras tillvägagångssätt och metoder och hemsida och videor och allt möjligt, för att minimera chansen att själv åka dit. Inte bara "oofff, en 13-årig snygg tjej vill ha min gubbkropp och gubbkuk, känns helt rimligt, och fan vilken tur att hon råkar befinna sig i Tjölebruk där jag bor?? Vad är oddsen?"
Citera
2023-10-15, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Han skriver att han har hört talats om Dumpen och inte vill att hans liv ska raseras.
Kunde han åtminstone inte förbereda ett försvarstal?

Hans fru ser ju riktigt bra ut! Hur fan kan han förstöra sitt liv såhär? Bra liv iallafall utåt sett. En snygg hustru som jobbar på bank och säkert en bra inkomst.

Detta kommer bli en stooor prövning för dem om hustrun bestämmer sig för att stanna.

Säkert inte någon i bekantskapskretsen som kunde gissat detta.

Jag är lite fundersam vad gäddan tar sitt till nu
Citera
2023-10-15, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Vilka fittpics? Hongäddand #291 menar du? Var ju bara en halvtaskig bild där man ser några millimeter av den där gamla utnötta fittan.

Eller finns det fler bilder?

Sen så pratas det om att hon ser bra ut? Vafan? Gammal kärring ser hon ut att vara? Eller pratar vi om helt olika personer?
Inget fel
Senast redigerad av badasskickers 2023-10-15 kl. 03:18. Anledning: Felstavning
Citera
2023-10-15, 02:47
Medlem
HassanVonEssens avatar
Hahaha! 292 är en guldkonfrontation. Man blir bara så lycklig så lycklig av att se världen rasa för honom. Älskar när Patrik säger "Matolja i analen" på slutet och 292an drar sig över huvudet och inser vad hela världen kommer att få reda på.

"Jag har ju sumpat mitt liv nu."

Citera
2023-10-15, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Han var väl inte ofarlig! Han kom till en förbestämd plats för att våldta ett barn och dessutom hade han kontakt med flera barn på kik eller vilken app det nu var.
Japp, och det visste dumpen eftersom alla ”barn” hade kontakt med var dom. (Tror jag)
Jag försvarar inte dessa äckel, men ska man förstöra nåns liv ska det krävas mer än en chatt.
Häng ut dömda pedofiler och riktiga äckel, dom andra kan få en varning, hamnar dom i nätet igen är det bara hänga ut dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in