Citat:
Ursprungligen postat av
vansterLeft
För det första vi älskar inte döden, som du tycker. Men Israel dödar oss sedan 70 år!
Dagligen dödar Israel massvis. Det tar mer och mer av vår mark. Att göra motstånd för att befria och försvara sitt land, är ingen terrorism. Det är en rättighet.
Varför skickar ni svenskar vapen till Ukraina då? Era vapen dödar ju människor, ryssarna ju!
Samma Flashbackare som håller på Israel här, håller å andra sidan på Ukraina! Dubbelmoral.
Vi är snällaste folk i världen, men de har gjort monster av oss. Jag har flytt 3 länder p.g.a. judar ockupera mitt land. Hela min nation lever i fattigdom, och i flyktingläger sedan 70 år. För första gången vi slår tillbaka, så har hela väst samlat sig för att döda oss och våra barn. Varför vill ni inte lyssna eller se våra besvär?
Världens snällaste folk? Våldtäkter, kvinnomord och barnamord. Dessutom vet vi att Palestinier, oavsett om ni halshögg 40 judiska barn, spottar och stampar på kvinnolik. Bara för att de vid liv var judar.
Ni kan kalla er vad ni vill. Mord,Våldtäkt och styckning kallar jag inte snällt! Att Israeler slaktar er som boskap vet jag, men skippa offerkoftan.