Citat:
Ursprungligen postat av
MrRattisch
Alla Människor som njuter av människors död verkar lida av samma sjukdom, nämligen religiös extremism. Att du njuter av de länkade aktionerna är ännu ett bevis på den sjuka och misslyckade invandringspolitiken Sverige haft sen Palme.
Vi borde satt stopp för 30 år sen, men bättre sent än aldrig. Om pissråttorna Uffe och Maggan håller det dem lovar.
Judar och muslimer förtjänar varandra.
Sen kommer Judarna utrota er om det mot all förmodan blir totalkrig. Allt snack om Iran,Kina och Ryssland är skrattretande. USA:s vapenleveranser till Afghanistan och Ukraina från 70talet-idag har dödat 10-tusentals ryssar. Ryssland,Kina eller Iran kommer aldrig förklara krig mot Israel eller USA då högsta ledningen vet att det är deras sista tid i livet. USA avslutar denna planet när de vill, hata eller älska landet men dem är historiens mäktigaste.
För det första vi älskar inte döden, som du tycker. Men Israel dödar oss sedan 70 år!
Dagligen dödar Israel massvis. Det tar mer och mer av vår mark. Att göra motstånd för att befria och försvara sitt land, är ingen terrorism. Det är en rättighet.
Varför skickar ni svenskar vapen till Ukraina då? Era vapen dödar ju människor, ryssarna ju!
Samma Flashbackare som håller på Israel här, håller å andra sidan på Ukraina! Dubbelmoral.
Vi är snällaste folk i världen, men de har gjort monster av oss. Jag har flytt 3 länder p.g.a. judar ockupera mitt land. Hela min nation lever i fattigdom, och i flyktingläger sedan 70 år. För första gången vi slår tillbaka, så har hela väst samlat sig för att döda oss och våra barn. Varför vill ni inte lyssna eller se våra besvär?