2023-10-14, 19:19
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Han fungerar inte som en vanlig människa, det är fascinerande och förr eller senare så borde allt rasa samman för honom

Ja, det är ju det man tycker, och hoppas på. Ett rent under att han klarat sig undan såväl rättvisan som den mänskliga vreden hittills. Ska man tro eftertexten på sista avsnittet, så är väl iaf två polisanmälningar ännu igång. Håller tummarna att han sätts i bur.
Citera
2023-10-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
"Fördelen" med att vara sociopat är ju att man slipper känslor som skam och rädsla. I Robins känslodöda värld blir det nog flyttdags först när alla arga människor omkring honom börjar utgöra ett praktiskt problem. Därtill tänker dessa typer av människor extremt kortsiktigt.

Jag håller med dig till stor del förutom att han skulle tänka kortsiktigt i något annat aspekt än vad gäller sin framtid. Han har varit duktig på att hela tiden ligga steget före och redan halvvägs ut genom dörren till nästa projekt när det börjar krackelera.
Jag är ganska säker på att han medvetet såg till att få en hotbild över sig för att få hjälp med att försvinna från folks radar
Citera
2023-10-14, 19:38
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Hade kvinnorna valt en vanlig snäll kille hade de inte utsått "psykisk och fysisk misshandel".

Som sagt, kvinnor är så pass lättpåverkade att manipulativa och psykopatiska män kan attrahera kvinna efter kvinna och utnyttja dem.

När alldagliga genuina snälla män raggar så är de helt enkelt för tråkiga eftersom de inte kan trycka på rätt knappar, och oftast är väldigt ärliga. Sånt tycker inte kvinnor om. Kvinnor går igång på spänning, action, mystik.

100% rätt!
Citera
2023-10-14, 19:41
Medlem
Pandalina4s avatar
En fråga - har Robin som 30+ åring tatuerat sig med en tår vid ena ögat och den andra tatueringen vid andra ögat?

Låter helt jävla sjukt som mogen man att vilja ha en dödstår tatuerad vid ögat. Säger han att han mördat folk oxå?
Senast redigerad av Pandalina4 2023-10-14 kl. 19:47.
Citera
2023-10-14, 19:42
Medlem
KSOEskribents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
100% rätt!

Även jag instämmer i detta. Trots många värdelösa tinderdejter har jag dock haft turen att ha träffat en handfull vettiga kvinnor som jag har utvecklat en relation med.
Citera
2023-10-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
En fråga - har Robin som 30+ åring tatuerat sig med en tår vid ena ögat och den andra tatueringen vid andra ögat?

Låter helt jävla sjukt som mogen man att vilja ha en dödstår tatuerad vid ögat. Säger han att han mördat folk oxå?

Ja och jag la upp bilder på honom här tidigare i dag
Citera
2023-10-14, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Jag håller med dig till stor del förutom att han skulle tänka kortsiktigt i något annat aspekt än vad gäller sin framtid. Han har varit duktig på att hela tiden ligga steget före och redan halvvägs ut genom dörren till nästa projekt när det börjar krackelera.
Jag är ganska säker på att han medvetet såg till att få en hotbild över sig för att få hjälp med att försvinna från folks radar

Han kan bevisligen tänka i flera led, men en något mer normalt funtad kriminell försöker åtminstone sopa igen spåren efter sig. Den här människan verkar bränna broar som om det inte fanns någon morgondag. Har han därtill blåst andra kriminella så är det ju oftast bara en tidsfråga innan verkligheten kommer ikapp. Sen verkar ju vissa hala ålar klara sig ur vad som helst, men här handlar det nog mer om ett kasst rättssystem än om skicklighet. Jag hoppas oavsett att han får lida framöver.
Citera
2023-10-14, 20:00
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Otroligt att han orkar (även rent praktiskt) att flytta och hålla sig undan, måste även vara (eller borde vara) otroligt påfrestande rent psykiskt också, men han kanske saknar något i skallen så han inte förmår känna dylika känslor. Fascinerande.
När dom bodde tillsammans i en stuga som tillhörde en släkting om jag minns rätt så renoverade de den också. Där fick Robin jobbet gjort med gratis arbetskraft.
Citera
2023-10-14, 20:05
Medlem
Är det ingen som sitter på en bild på honom?
Citera
2023-10-14, 20:08
Medlem
Bilderna är alltså från hans numera aktiva profil på Tinder??? 🤣🤣🤣
Citera
2023-10-14, 20:31
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Nu ser han ju ganska bra ut. Börjar bli lite tunnhårig kanske men inte så det stör än på länge. Alldeles för snygg, ung och självmedveten för min smak men jag förstår att kvinnor dras till honom.
Är du seriös? Detta är utseendet av en missbrukare, det var det första som kom upp när jag såg bilden. "Förmodligen kriminell och drogmissbrukare". Hela hans uppsyn skriker problem.

White trash dras till white trash, han är en halstatuerad nolla och Alexandra, en som blev bedragen, är en kvinnlig version. Också halstatuerad med ett WT-utseende.

Kåta, naiva kvinnor får skylla sig själva, det gläder mig att dom som blev blåsta förhoppningsvis lärt sig sin läxa. Men det är förmodligen att hoppas på för mycket...
Senast redigerad av Treschow 2023-10-14 kl. 20:43.
Citera
2023-10-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Är du seriös? Detta är utseendet av en missbrukare, det var det första som kom upp när jag såg bilden. "Förmodligen kriminell och drogmissbrukare". Hela hans uppsyn skriker problem.

White trash dras till white trash, han är en halstatuerad nolla och Alexandra, en som blev bedragen, är en kvinnlig version. Också halstatuerad med ett WT-utseende.

Kåta, naiva kvinnor får skylla sig själva, det gläder mig att dom som blev blåsta förhoppningsvis lärt sig sin läxa. Men det är förmodligen att hoppas på för mycket...

Håller med dig till 100% Dessa desperata, kåta naiva kvinnor... Helt otroligt, de BER om att bli påsatta av vem som helst och skinnade inpå bara kroppen som tack

Det var som någon skrev, jag skulle ringa efter polis om en sån här jävla pundare ens dök upp på min garageinfart
Senast redigerad av AnkiJon 2023-10-14 kl. 21:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in