2023-10-14, 18:33
Medlem
David_Ss avatar
Den enda tjejen som jag känner empati för är den stora tjejen,Veronica.
Dom andra känner jag INGEN empati för, ytliga bimbos som någon annan skrev.
Alexandra är ju definitionen av White Trash, de flesta andra bimbos!
Senast redigerad av David_S 2023-10-14 kl. 18:36.
Citera
2023-10-14, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Jag antar att denna Tinderbedragare har blåst långt fler personer än som medverkar i dokumentären? Hur kommer det sig att ingen har knackat honom?

Du är inte ensam om att fråga dig det med tanke på vad för folk han har blåst

Men bidragande kanske är att han har lyckats hålla sig undan genom att inte stå skriven på något, inte ha någon adress och konstant flytta på sig
Citera
2023-10-14, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -ReLoad-
Ja, det verkar vara en fruktansvärd kris efter kuk för damerna som tycker att "han ser någorlunda ut på bild" och till och med "lånar ut" ens en krona till en sopa som ser ut så

Otroligt

Han skulle inte ens få komma innanför grinden på min parkering

Ja men om gentlemännen i den här tråden är en representation av alternativet så kan jag nästan tycka att gå back några hundra tusen är att komma billigt undan
Citera
2023-10-14, 18:39
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Såhär gör kvinnor hela tiden. Var är dessa dokumentärer?

Har gjorts många genom åren om ensamma Bosse 63 som skickar hela förmögenheten till Afrikanska Fatima. Som sedan visar sig vara nån helt annan.
Citera
2023-10-14, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Fast nu var det inte det han frågade. Han undrar varför kvinnorna i dokumentären svepte höger på Tinderbedragaren och inte på "alldagliga män" (enligt honom). Hans frågeställning är om kvinnor generellt är mer attraherade av snygga bad boys än av vanliga killar med alldagligt utseende. Att det finns kvinnor som kan välja och vraka och hitta män som är lika prydliga och roliga som din man hör inte hit.
Haha du är så söt som serverar mitt svar
Citera
2023-10-14, 18:59
Medlem
Fruktansvärt vad han gjort mot dessa kvinnor speciellt hon med företagen.
Kvinnornas utseende är fullkomligt irrelevant här, han är absolut inte snyggare än de som några skrivit här i tråden.
Absurt att skylla på någon annan än denna psykopat som dessutom är mästare på att manipulation.
Hoppas hans framtid är inlåst i fängelse eller kanske på botten av någon sjö.
Har jag förstått det rätt att hans psykopat farsa driver ett bryggeri med kvinnans saker från hennes bryggeri han stal? SJUKA människor!!

Karma is coming
Citera
2023-10-14, 18:59
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Du är inte ensam om att fråga dig det med tanke på vad för folk han har blåst

Men bidragande kanske är att han har lyckats hålla sig undan genom att inte stå skriven på något, inte ha någon adress och konstant flytta på sig

Otroligt att han orkar (även rent praktiskt) att flytta och hålla sig undan, måste även vara (eller borde vara) otroligt påfrestande rent psykiskt också, men han kanske saknar något i skallen så han inte förmår känna dylika känslor. Fascinerande.
Citera
2023-10-14, 19:03
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zol
Kvinnornas utseende är fullkomligt irrelevant här, han är absolut inte snyggare än de som några skrivit här i tråden.
Absurt att skylla på någon annan än denna psykopat som dessutom är mästare på att manipulation.
Har jag förstått det rätt att hans psykopat farsa driver ett bryggeri med kvinnans saker från hennes bryggeri han stal? SJUKA människor!!

Karma is coming

Det var hon med "kakimperiumet" och bryggeriet? Henne tyckte jag synd om på riktigt. Hon verkar ju ha varit en otroligt driftig och duktig entreprenör/människa. Hoppas verkligen att hon återhämtar sig och lyckas bygga upp något igen.
Citera
2023-10-14, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zol

Karma is coming

Morbror, han har stått i bakgrunden och hjälpt Robin med allt och hans sambo sitter nu och gråter på sociala medier om att man inte ska tro på allt som visas på tv
Citera
2023-10-14, 19:09
Medlem
Citat:
Otroligt att han orkar (även rent praktiskt) att flytta och hålla sig undan, måste även vara (eller borde vara) otroligt påfrestande rent psykiskt också, men han kanske saknar något i skallen så han inte förmår känna dylika känslor. Fascinerande.

"Fördelen" med att vara sociopat är ju att man slipper känslor som skam och rädsla. I Robins känslodöda värld blir det nog flyttdags först när alla arga människor omkring honom börjar utgöra ett praktiskt problem. Därtill tänker dessa typer av människor extremt kortsiktigt.
Senast redigerad av Sullen 2023-10-14 kl. 19:12.
Citera
2023-10-14, 19:14
Medlem
Citat:

Han fungerar inte som en vanlig människa, det är fascinerande och förr eller senare så borde allt rasa samman för honom
Citera
2023-10-14, 19:15
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
"Fördelen" med att vara sociopat är ju att man slipper känslor som skam och rädsla. I Robins känslodöda värld blir det nog flyttdags först när alla arga människor omkring honom börjar utgöra ett praktiskt problem.

Du har säkert rätt. Hoppas han spärras in vad det lider, annars lär han sätta fler kvinnor i sjön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in