Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-14, 13:43
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Kvinnorna i dokumentären nämns flera gånger av Genelkurmay i tråden som "feta kossor."
Tycker dom uttrycken talar för sig själv vad det är för slags vidrig människa som uttalar sig så om kvinnor.
Men snälla någon

Det är väl klart man tar åt sig hur dessa kvinnor tror på riktigt att de har chans på en man som är yngre och flera ligor över.

Det borde komma en röd flagga så fort en kille flera ligor över intresserar sig för en fet ensamstående morsa. Till och med de alldagliga männen skrämdes av kvinnorna så fort de nämnde att de hade barn.

Och särskilt när han börjar prata om att ta lån. Då anser jag att man fortfarande är ett barn i huvudet om man kan låta sig bli så lättlurad.
Citera
2023-10-14, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Men snälla någon

Det är väl klart man tar åt sig hur dessa kvinnor tror på riktigt att de har chans på en man som är yngre och flera ligor över.

Det borde komma en röd flagga så fort en kille flera ligor över intresserar sig för en fet ensamstående morsa. Till och med de alldagliga männen skrämdes av kvinnorna så fort de nämnde att de hade barn.

Och särskilt när han börjar prata om att ta lån. Då anser jag att man fortfarande är ett barn i huvudet om man kan låta sig bli så lättlurad.
Att du i huvud taget har mage att uttala dig så om en kvinna är så vidrigt. Att du dessutom är så jäkla dum och fördomsfull att alla svenska kvinnor skiljer sig spär på din dumhet.

Om du rör dig med såna uttryck som "feta kossor" mot kvinnor förstår jag att du vill ha en kvinna som inte, kan lämna dig, för varenda normal kvinna skulle gå direkt om man träffade nån vidrig man som slänger sig med sådana vidriga uttryck!
Förstår om du vill ha en utländsk kvinna som inte förstår ditt klumpiga enfaldiga uttryck
Senast redigerad av Vemdalen62 2023-10-14 kl. 13:53.
Citera
2023-10-14, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Fast det är många andra som nämner detaljer i förbigående som leder i en viss riktning. Varför skulle man tro på just dig. Det kanske är du som vill ha uppmärksamhet.

Du behöver inte tro mig. Jag säger bara det jag vet och jag vet inte allt men en hel del, vad någon sen väljer att tro är utanför min kontroll
Citera
2023-10-14, 14:08
Citat:
Men snälla någon

I vilken liga är du? Under eller över dessa kvinnor?

Själv skulle jag säga att jag är ungefär i samma liga som dessa kvinnor. Inte lika het eller sexig och cool som hon med tatueringarna - det finns nog en hel del män som tänder på hennes stil och hon är social och träffar mycket folk och är kanske populär av den anledningen. Den unga tjejen tycker jag är väldigt söt i ansiktet och har stora bröst och helt okej kropp för att vara överviktig och så är hon väldigt rar och gullig till sättet så jag tror att många män faller för henne. Fyrbarnsmamman är snygg för sin ålder och verkar social och charmig och drar nog fördel av det. Jag skulle nog säga att jag är som hon med bryggeriet, fast jag är smal och bor i en större stad. Så jag har nog ingen chans på en snäll och genuin kille i din liga.
Citera
2023-10-14, 14:17
Medlem
Citat:
Men om du ska välja mellan en person som jobbar, betalar skatt, allmänt reko, som aldrig luras och vara otrogen eller våldsam men med lite fulare utseende jämfört med en person som kanske har bättre charm, snyggare yttre, ett jetsetliv, men som ha flera andra möjligheter på tjejfronten och som saknar empati?
Jag har haft förmånen att välja han som har bättre charm.. Snyggt, prydligt yttre ett rikt, roligt liv. Jobbar och betalar skatt och är allmänt reko och inte ljuger eller är våldsam. Och inte kallar kvinnor vid öknamn...
Det du!!
Svenska kvinnor kan välja och har höga krav på sin man.
Är det därför svenska kvinnor blir ett problem för dig?
Citera
2023-10-14, 14:23
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jag har haft förmånen att välja han som har bättre charm.. Snyggt, prydligt yttre ett rikt, roligt liv. Jobbar och betalar skatt och är allmänt reko och inte ljuger eller är våldsam. Och inte kallar kvinnor vid öknamn...
Det du!!
Svenska kvinnor kan välja och har höga krav på sin man.

Fast nu var det inte det han frågade. Han undrar varför kvinnorna i dokumentären svepte höger på Tinderbedragaren och inte på "alldagliga män" (enligt honom). Hans frågeställning är om kvinnor generellt är mer attraherade av snygga bad boys än av vanliga killar med alldagligt utseende. Att det finns kvinnor som kan välja och vraka och hitta män som är lika prydliga och roliga som din man hör inte hit.
Citera
2023-10-14, 14:24
Medlem
MorganLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cartman94
Denna var delad i en tjejgrupp på fb igår
https://ibb.co/ZYsfBV4
Nog är de han allt, lite tanigare idag bara.
Han kör med brunt hår & backslick, tatuering under ena ögat.
Citera
2023-10-14, 14:34
Medlem
MorganLFs avatar
Citat:
Hur ska jag veta det? Om du vet så mycket så nämn EN jävla detalj som styrker sanningen i ditt påstående.

Jag känner inte snubben, vet vem han är bara.
Aldrig sett han med hund.

Sen att han värkar vara en jävla tönt.
Går med sitt jävla backslick o "fängelsegaddar" i ansiktet, ofta klädd i längre rock.
Citera
2023-10-14, 14:35
Medlem
Citat:
Fast nu var det inte det han frågade. Han undrar varför kvinnorna i dokumentären svepte höger på Tinderbedragaren och inte på "alldagliga män" (enligt honom). Hans frågeställning är om kvinnor generellt är mer attraherade av snygga bad boys än av vanliga killar med alldagligt utseende. Att det finns kvinnor som kan välja och vraka och hitta män som är lika prydliga och roliga som din man hör inte hit.
Kom från den som skrivit en hel novell om sitt liv sitt utseende och sina män.....
Citera
2023-10-14, 14:37
Medlem
MorganLFs avatar
Citat:
Träffa honom kan man via olika appar så inga bekymmer. Inte för att jag gillar småpojkar men ändå. Varför skulle man vilja SE honom? För att be om en autograf eller vad?

Du ber ju om detaljer, åk te grängesberg själv då så ser du väl att han är här.
Utan nån byracka!
Citera
2023-10-14, 14:50
Medlem
Lite mer aktuella bilder

https://www.filemail.com/d/idyoqqoszdnaudt
Citera
2023-10-14, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorganLF
Du ber ju om detaljer, åk te grängesberg själv då så ser du väl att han är här.
Utan nån byracka!

Jag sa åt henne att han inte har nån hund men hon vill inte lyssna på det örat. Han kanske har den i fickan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in