2023-10-14, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Men vad är det som är svårt att förstå? Det finns inga bevis för att hennes släktingar eller hon har begått våldtäkter. Man kan inte i en modern rättstat påstå att någon måste bevisa att den INTE begått övergrepp. Hur menar du att exempelvis hennes pappa skall bevisa att han INTE våldtagit henne? Kan du förklara hur ett sådant bevis skulle se ut. Dumpen har gjort ett massivt misstag när de hänger ut hela släkten.
Det är bra att släkten får vetskap om vilka uppgifter hon sprider om dem. Om de är sanna får polisen utreda.

Hon själv som lärare är inte lämplig med de sjuka uttalanden hon gjort på krypterade chattar.

Spridande av övergreppsmaterial är olagligt.

Dumpen har gjort ett kanonjobb här, denna lärare är tagen ur tjänst och kommer att avskedas. Det tackar vi för.
Citera
2023-10-14, 10:32
Avslutad
Något som är gemensamt för många av dom här pedofilerna är deras små/missbildade kukar.
BigBear #287 tydliggör uttrycket "små hundar skäller mest".

Han har gjort allt för att vara så tuff och manlig som han bara kan. Han är en tuff biker med ollonhuvud, tatueringar, pumpar skrot på gymmet. Men i sängen blir det inte pumpat så hårt med den där pillesnoppen.
Det är uppenbart att han väger upp sitt småkuks-komplex och skrattretande lilla penis med att verka stor och tuff på utsidan istället.
Det var också viktigt för "Big"Bear att ta reda på ifall mannen som det fiktiva barnet tidigare hade legat med hade stor kuk, vilket enligt mig tyder på att han är medveten om sitt eget tillkortakommande i byxan. BigBear hade nog hoppats att den tidigare mannen hade en liten en så han själv skulle få känna sig normal.

Jag tror många av dom här helt enkelt har såna stora komplex över pillevinkarna att dom vänder sig till barn, eftersom barn kanske inte har erfarenhet nog att förstå att något är fel med gäddornas små/missbildade kukar.
Citera
2023-10-14, 10:47
Medlem
Pinoputchins avatar
Vaknade till ny fångst. Hongädda i skolmiljö?? Napp #291, jag ska precis till att lyssna på Hongäddans telefonsamtal med Sara. Är kärringen östgöte, låter så..
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-10-14 kl. 10:49.
Citera
2023-10-14, 11:02
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det är bra att släkten får vetskap om vilka uppgifter hon sprider om dem. Om de är sanna får polisen utreda.

Hon själv som lärare är inte lämplig med de sjuka uttalanden hon gjort på krypterade chattar.

Spridande av övergreppsmaterial är olagligt.

Dumpen har gjort ett kanonjobb här, denna lärare är tagen ur tjänst och kommer att avskedas. Det tackar vi för.

Håller med om att det var ett kanonjobb av Dumpen med hongäddan. Otroligt om hon är lärare på en grundskola som det sägs här i tråden, vilken jävla skräll..

Lyssnar till telefonkonfrontationen, Sara är lugn och saklig, det gillar jag.
Citera
2023-10-14, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Men vad är det som är svårt att förstå? Det finns inga bevis för att hennes släktingar eller hon har begått våldtäkter. Man kan inte i en modern rättstat påstå att någon måste bevisa att den INTE begått övergrepp. Hur menar du att exempelvis hennes pappa skall bevisa att han INTE våldtagit henne? Kan du förklara hur ett sådant bevis skulle se ut.

Kan du bevisa att du inte snattat två banankakor någon gång i ditt liv? Ge ett exempel.

Dumpen har gjort ett massivt misstag när de hänger ut hela släkten.

Dumpen gör snedsteg hela tiden. I mina ögon är det oftast rättfärdigat eftersom nettoeffekten blir positiv.

Dumpen skulle definitivt ha censurerat hennes chattloggar. Helt onödigt att publicera vilken familjemedlem som hon påstår gjort vad på vem! Med stor sannolikhet är det fantasier.

Sen kan jag tycka att det är naivt att tro att hon själv inte begått nåt övergrepp alls genom alla åren, med tanke på hennes preferenser och möjligheter. Hoppas att det utreds ordentligt, både vad gäller hennes anhöriga och skolan.

Förhoppningsvis är det bara sjuka fantasier, men vem vet.
Citera
2023-10-14, 11:07
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Jag är mest kritisk till att familjen indirekt hängs ut som pedofiler helt utan bevis. Allt är endast hongäddans ord. Njae... Det där är inte snygg journalistik.

Hongäddans ord, inte Dumpens. Oavsett hur man försöker vända på det.
Det ger en inblick på hur sjuka fantasier gäddan har, om både barn och sin egen släkt.
Citera
2023-10-14, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Det gör mig illamående att folk försvarar hongäddan, på ett eller annat sätt.
Hon är pedofil, punkt slut. Håll käften nu

Ja, hon är solklart pedofil. Dessutom en av de vidrigare i Dumpens lista (vilket säger en hel del).

Att bara uttrycka sig så som hon gör borde fan vara straffbart, oavsett om det är sant eller inte. Juridiskt sett jämförbart med AI-genererat övergreppsmaterial, typ.

Sen borde Dumpen ha censurerat familjemedlemmarna i chatten.
Citera
2023-10-14, 11:09
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Hongäddans ord, inte Dumpens. Oavsett hur man försöker vända på det.
Det ger en inblick på hur sjuka fantasier gäddan har, om både barn och sin egen släkt.

Japp precis. Sjuka fantasier definitivt. Men det är fullständiga bevis på att hela släkten är pedofiler?
Citera
2023-10-14, 11:12
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FivePoundPeter
Ja, hon är solklart pedofil. Dessutom en av de vidrigare i Dumpens lista (vilket säger en hel del).

Att bara uttrycka sig så som hon gör borde fan vara straffbart, oavsett om det är sant eller inte. Juridiskt sett jämförbart med AI-genererat övergreppsmaterial, typ.

Sen borde Dumpen ha censurerat familjemedlemmarna i chatten.

Gädda 291 är nog tveklöst en pedofil. Men håller med om det där om familjemedlemmar som Gäddan fantiserar och påstår saker om, det borde ju ha cencurerats till hänsyn för anhöriga... Men JÄVLAR vilket superkap Dumpen gjort här, det kommer sannolikt inte att sänka deras popularitet..
Citera
2023-10-14, 11:13
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Japp precis. Sjuka fantasier definitivt. Men det är fullständiga bevis på att hela släkten är pedofiler?

Vem har sagt det, har Dumpen sagt det? Nej. Det är endast Gäddans påstående.
Citera
2023-10-14, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Jag ska prova att anmäla nästa person som ringer till mig.
Man hoppas ju verkligen hon faktiskt genomförde anmälan. Kan inte ens föreställa mig hur hon skulle lägga fram sitt ärende
Citera
2023-10-14, 11:35
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Dumpen har ändå ett visst journalistiskt ansvar och väljer ändå att publicera det. Detta "påstående" kan lätt tolkas som ärekränkning och förtal och där har Sara som ansvarig utgivare just ett visst ansvar att det som läggs ut på Dumpen inte ska falla inom ramarna för detta.

Jag tycker det är superbra att hongäddan åkte fast och nu blivit av med sitt arbete inom skolvärlden. Men här hade det räckt att man kontaktat polis och arbetsgivare. Om de ändå hade velat publicera så hade man kunnat censurera bort allt det där när familjemedlemmar kommer på tal.
Jajamän på med bomullsvantarna bara, det är ju vi i Sverige bra på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in