2023-10-14, 11:41
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Jag tycker det räcker med att höra henne! Alltså allt det här är ju sorgligt och en tragedi då hon förstår att hon kommer bli av med jobb och att hennes liv kommer förändras totalt.

Sen att hon vid ett tillfälle säger att det är något hon har missat så de kunde hitta henne gör ju att hon har varit medveten om att det hon gör är olagligt.

Däremot så undrar jag hur mycket hennes man vet om hennes fantasier eller om han delar hennes "fetisch" Det ger sig väl snart om han flyttar.

Hoppas han var helt ovetande om detta.

Ja gud. Fatta chocken om din swingersfru inte bara gillade att bli knulla av andra män utan också ville suga små snoppar blåa. Räknar med att hon inte får sova hemma minst
Citera
2023-10-14, 11:46
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Jajamän på med bomullsvantarna bara, det är ju vi i Sverige bra på!

I detta fall tycker nog släkten det i vart fall...
Citera
2023-10-14, 11:48
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ja gud. Fatta chocken om din swingersfru inte bara gillade att bli knulla av andra män utan också ville suga små snoppar blåa. Räknar med att hon inte får sova hemma minst

Verkligen helt galet. Då jag trott att jag läst det värsta så serverar Dumpen nästa superbomb... Kan knappt fatta att denna kärringen är på riktigt. Men, det skulle inte förvåna mig ett dugg om även hon likt gubbajävlarna går runt i varselkläder på fritiden.
Citera
2023-10-14, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Så om exempelvis din kusin falsk anklagar dig för våldtäkt skulle det vara bra att hon satt i tv och sa det så att" du får reda på det". Hur tror du hennes släktingar känner om de skulle vara oskyldiga? Spelar ingen roll vad de gör oskyldiga eller skyldiga de har nu fått en stämpel. Ser redan folk på insta som skriver att de är en äcklig pedofilfamilj. Skrev denna synpunkt på dumpens sida men de radera min kommentar direkt. Skulle inte de vara "utan munkavle"? Nej nu har dom gjort bort sig.
Om någon anklagar mig så är det ju bra att jag får vetskap om det än att denna hemska människa fortsätter sprida det på krypterade chatter. Tycker du inte?
Dyngan kan bara hanteras om den kommer upp i ljuset.
Citera
2023-10-14, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Syftar mer på folk i tråden.
Men jag tycker absolut att Sara är för trevligt mot henne PÅ TONEN, än vad hon varit mot tidigare gäddor över telefon ja.

Man får ofta fram mer genom att vara lite vänlig i tonen. Konfrontation leder lätt till att folk sluter sig.
Citera
2023-10-14, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Hon var väl medveten om att vetskap om hennes agerande skulle medföra att hon miste sin anställning. Det visste hon innan och ändå valde hon att dela övergreppsmaterial och kanske även förgripa sig på barn. Om inte annat så har hon gjort det i sitt eget huvud.
Beskrivningar om småbarnens tårar och jobbigt när de penetreras och ska vänja sig 🤮

Hon visste vad hon gjorde och att det inte var ok, jobbar man inom skolan så vet man skolans värdegrund. Det vet förövrigt varenda sund levande människa men hon har fått extra skolning på detta.

Hon skrev i chatten om swingers, kanhända hennes man är involverad i den sexuella akrobatiken, kanhända är han även involverad ända ner till småbarnen? Vem skulle annars stå för den besvärliga penetreringen hon beskriver i sin chat?

Ja hon skrev ju att de var swingers och ville knulla fiskaren.

Jo man kan ju fundera på vem som stod för den besvärliga penetrering en.

Hon skrev ju även att gubben stod jämte henne med ståfräs.
Citera
2023-10-14, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Om någon anklagar mig så är det ju bra att jag får vetskap om det än att denna hemska människa fortsätter sprida det på krypterade chatter. Tycker du inte?

Enorm skillnad på fantasier som sprids mellan enstaka parter privat och i chatt och något som når hundratusentals med info som gör de oskyldiga i familjen identifierbara.
Senast redigerad av fNssLhvYdGRvAe3u 2023-10-14 kl. 11:55.
Citera
2023-10-14, 11:56
Medlem
Pinoputchins avatar
Någon som har en rebus på #291?
Citera
2023-10-14, 11:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Någon som har en rebus på #291?
Sökfunktionen fungerar bra om du provar:

Resultat på "rebus 291"
https://www.flashback.org/sok/Rebus%20291?t=3506547
Citera
2023-10-14, 12:03
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Sökfunktionen fungerar bra om du provar:

Resultat på "rebus 291"
https://www.flashback.org/sok/Rebus%20291?t=3506547

Tack. Namnet visar att hon kanske även är släkt med kändisar och välutbildade.

Ännu en korkskalle som gå ut med både sitt riktiga namn och bild i Kik-chattar i samband med pedofilchatt. Hur dum & naiv får man vara
Citera
2023-10-14, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Så om exempelvis din kusin falsk anklagar dig för våldtäkt skulle det vara bra att hon satt i tv och sa det så att" du får reda på det". Hur tror du hennes släktingar känner om de skulle vara oskyldiga? Spelar ingen roll vad de gör oskyldiga eller skyldiga de har nu fått en stämpel. Ser redan folk på insta som skriver att de är en äcklig pedofilfamilj. Skrev denna synpunkt på dumpens sida men de radera min kommentar direkt. Skulle inte de vara "utan munkavle"? Nej nu har dom gjort bort sig.
Citera
2023-10-14, 12:11
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Japp precis. Sjuka fantasier definitivt. Men det är fullständiga bevis på att hela släkten är pedofiler?

Måste vara fruktansvärt för anhöriga här när hon skriver så mycket om vad dom och hon själv gjort.
Kan tycka det var idiotiskt att lägga ut alla loggar där hon skriver om det. De anhöriga drabbas ju väldigt hårt av detta oavsett om det är rykten eller inte.
Har inte dumpen tidigare censurerat när någon skrivit om anhöriga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in