Citat:
Ursprungligen postat av
Rotebro-Retard
Du och andra muslimer kan ju hävda att det är en ockupation tills ni dör. Ingen bryr sig för ni har fel. Hela jävla världssamfundet står med Israel i den frågan för att dom har laglig rätt.
Ni är bara butthurt incels nu som kidnappar, våldtar och mass-slaktar barn. Hela världen har vänt er ryggen, med all rätt. Det skulle gjorts för 50 år sedan.
Get a hint, lämna Gaza och Västbanken. Det är inte er mark. Lämna den till de få kristna som är utspridda i världen att få komma tillbaka och bo i sina gamla områden.
Nu är jag dock inte muslim. Har inte ens brytt mig om den här frågan innan. Det man har vetat om det är att unga kvinnor med fjällrävenryggsäck, ring i näsan som är med i ung vänster springer runt i palestinasjalar.
Det gör mig uppenbarligen mer objektiv i frågan än ni som inte verkar kunna hålla känslorna i styr.
Det gör att jag kan kalla det gör vad det är. Ockupation. Bara för att usa/england ger bort ett lands område till någon annan betyder inte att den har ”laglig rätt”. Det är helt absurt. Det är samma sak om det hade varit i Sverige. Att USA skulle ge bort säg göteborgsområdet till något annat folk och hävda att det är deras betyder inte att de plötsligt har ”laglig rätt” till det.
Åter igen ockupation är ockupation. Precis samma skit som det som händer i ukraina. Sådant ska namnges för vad det är.