2023-10-13, 22:34
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
För att de är uppväxta i en kultur där kärnfamilj spelar roll? Där man värdesätter att familjen håller ihop trots motgångar. Trots att det kanske inte finns något sexliv eller kärleksliv? Man gör det helt enkelt för barnens skull. Så att barnen blir stabila, får bra jobb och i sin tur bildar familjer och där farfar/farmor kan glädjas åt barnbarn.

Vad anser du vara "motgångar"?
Citera
Medlem
Citat:
Hade kvinnorna valt en vanlig snäll kille hade de inte utsått "psykisk och fysisk misshandel".

Som sagt, kvinnor är så pass lättpåverkade att manipulativa och psykopatiska män kan attrahera kvinna efter kvinna och utnyttja dem.

När alldagliga genuina snälla män raggar så är de helt enkelt för tråkiga eftersom de inte kan trycka på rätt knappar, och oftast är väldigt ärliga. Sånt tycker inte kvinnor om. Kvinnor går igång på spänning, action, mystik.

Jag hoppas att du inte lever i nån illusion om att du skulle vara den där snälla killen för det visar du rätt tydligt att du inte är.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Men du tycker ju inte att dessa kvinnor duger eftersom de är fula och har barn?
vad har det med saken att göra?
Citera
2023-10-13, 22:35
Avslutad
Citat:
Unga attraktiva kvinnor utan barn är väldigt kräsna. Särskilt svenska.

Kan du inte nöja dig med alldagliga unga tjejer då? Eller utländska unga tjejer utan barn?

Eller så är det kanske bra att folk skiljer sig så blir utbudet större?
Citera
2023-10-13, 22:35
Avslutad
Citat:
Är du en genuin och snäll man? Men du skulle inte ragga på så fula kvinnor som har barn, utom möjligen på fyllan då du kan tänka dig den blonda och den tatuerade?
Jag är en genuin och snäll man i den meningen att jag inte skulle kunna slå en kvinna eller lura/bedraga en kvinna och spela på hennes känslor.

Att jag inte är attraherad av WT-morsor med tatueringar är en annan sak.
Citera
2023-10-13, 22:36
Medlem
Citat:
Men var är hunden då? Tror du hittar på...

Den bor inte hos honom, vad får dig ens att tro att han skulle bry sig om att släpa runt på den?
Citera
2023-10-13, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Vad anser du vara "motgångar"?
Exempelvis att man tröttnat på varandra

Att man tjafsar

Obefintligt sexliv
Citera
2023-10-13, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Jag hoppas att du inte lever i nån illusion om att du skulle vara den där snälla killen för det visar du rätt tydligt att du inte är.

Fast han sa ju att han kan tänka sig att sätta på dem på fyllan?
Citera
2023-10-13, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Det är alltid intressant hur ni kvinnor, för ja jag utgår från att du är en kvinna eller en manlig militant feminist, ständigt ska gå till attack bara för att man faktiskt analyserar och säger sanningen om hur kvinnor fungerar.

Du hör ju själv vad kvinnorna i dokumentären säger? De har swipat vänster eller dissat män som varit för tråkiga. Sedan kom den här mannen som "tryckte på rätt knappar" och "ger en massa komplimanger".

Har du ens sett dokumentären? Vakna för helvete.
Citera
Avslutad
Citat:
Jag är en genuin och snäll man i den meningen att jag inte skulle kunna slå en kvinna eller lura/bedraga en kvinna och spela på hennes känslor.

Att jag inte är attraherad av WT-morsor med tatueringar är en annan sak.

Så då är det bara bra om wt-morsorna sveper vänster?
Citera
Medlem
Citat:
Fast han sa ju att han kan tänka sig att sätta på dem på fyllan?

En riktig svärmorsdröm
Citera
Avslutad
Citat:
Kan du inte nöja dig med alldagliga unga tjejer då? Eller utländska unga tjejer utan barn?

Eller så är det kanske bra att folk skiljer sig så blir utbudet större?
Ja, jag kan faktiskt nöja mig med sådana tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in