Bilden är kanske fake. Har någon med 100% säkerthet bekräftat att det Tinder snubben?
Frisyr, kläder och bakgrunden styrker snarare min teori.
Han ljuger om allt så kanske har bytt namn etcetera.
Titeln på programmet ”Den Svenska Tinderbedragaren” är också suspekt. Svensk eller ”Svensk” jag lutar åt det sistnämnda.
Han har en Stockholmsdialekt.
Den hörs igenom när han pratar.
Alla kan falla dit.
Precis som att alla kan hamna i en destruktiv relation.
Nej så är det inte. Tragiskt att dessa kvinnor tänkte med klittan istället för hjärnan. Men man får inte vara så godtrogen. Då skall man ha förmyndare.😎
Sprid inte skitsnack. Visst, enskilt åtal med slantar i bottenlöst hål, go for it, lycka till i detta misslyckade land
Vadå sprid inte skitsnack? Det är ett konstaterat faktum att du begår ett brott och riskerar att ANMÄLAS för förtal ifall du hänger ut någon på det sättet. Kolla upp det istället för att sitta som en jävla papegoja och upprepa vad någon annan jävla mupp redan har sagt.
Bilden är kanske fake. Har någon med 100% säkerthet bekräftat att det Tinder snubben?
Frisyr, kläder och bakgrunden styrker snarare min teori.
Han ljuger om allt så kanske har bytt namn etcetera.
Titeln på programmet ”Den Svenska Tinderbedragaren” är också suspekt. Svensk eller ”Svensk” jag lutar åt det sistnämnda.
Kan ju kanske bero på att svindlaren och han i artikeln är två olika personer.
Släkting till svindlaren.
Tyvärr är ju artikeln låst nu. Vaccinförnekare?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!