Citat:
Ursprungligen postat av
cashmoney85
Problemet med alla dessa diskussioner MrEGrey har varit saknad av objektivitet när det diskuterats. Trådarna har mest gått ut på att handla om personligt tyckande, allt som inte passar har medfört en risk att bli kallad för ryss sympatisör eller Hamas anhängare
Jag vet eftersom jag i Ukrainatråden blev anklagad för att vara ryss när jag påpekade att det är krigsbrott att bekämpa redan sårade utslagna fiendesoldater eller sjuktransporter även om man är ukrainare. När jag tidigare påpekat att ryssarna systematiskt begår krigsbrott genom att beskjuta sjukhus och sjuktransporter var det bara hurrarop, men nu blev jag anklagad för ryss eftersom jag påpekade att även ryska sjuktransporter är fredade. 😆
På samma vis är det nu så i denna tråd att man blir kallad Hamaskramare när man påpekar att det inte är tillåtet att beskjuta sjukhus eller civila områden med brandstridmedel, VILKET OCKSÅ RÅKAR VARA IDFS EGEN POLICY.
Det höjer inte direkt kvaliteten i tråden eller i forumet med alla dessa fanatiska jubelträskallar med låg kunskapsnivå bortom några halvsanningar som de upprepar som besatta även när de blivit motbevisade och som uppfattar allt utom absolut stöd för den egna linjen som ett ställningstagande för den direkt motsatta parten. Det gör det svårt att föra något slags vettig diskussion, men man får fortsätta att hitta guldkornen tänker jag. Det finns ju trots allt en del kunniga och intressanta användare.