Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-13, 13:07
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnpinnen
Hur vet man det?
Det är väl inte särskilt svårt att ta reda på med polisens resurser. Vem som helst ser ju vilken landskod som ringer.
Citera
2023-10-13, 13:08
Medlem
Lasslys avatar
Är L Gucci idag allierad med räven eller j-gubben? Alltså, vem har gissningsvis beordrat denna fasansfulla avrättning, räven eller j-gubben?
Citera
2023-10-13, 13:08
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michelgreco
Pa Modou Badjie ska alltså inte vara inblandad i kriminalitet som jag uppfattar det från tråden. Utan hans bror. Pa Modou Badjie är alltså oskyldig i detta gängkrig, och de två kvinnorna ännu mer oskyldiga.
Det är alltså odjur som sitter i Turkiet och kanske andra länder som beordrar och betalar för avrättningar av helt oskyldiga människor.

Ett av odjuren säger i intervju i Aftonbladet att de aldrig kommer sluta med detta. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/O8d60b/person-inifran-ravens-krets-gangkriget-kommer-att-bli-varre

Enda slutsatsen blir ju att vi måste skicka SOG eller nationella insatsstyrkan för att ta dessa odjur av daga. Som Mossad och IDF gör med Hamas ledare.

Skyldig till detta är Jordgubben och att han hämnas sin mammas död. Det är anledningen till att han går på släktingar.

Så har jag förstått detta?

Det är dags att ta insatsstyrkan eller vad som helst och se till att alla nära släktingar skickas ur landet och aldrig kommer tillbaka.
Nolltolerans är det enda som gäller för att kunna rensa landet från detta avskum av människor.
Så har man lyckats i vissa delar av uSA och då går det inte att tycka synd om folk.
Oskyldiga drabbas tyvärr men det är enda sättet.
Det blir bara värre och värre och fler blir drabbade och dödas.
Senast redigerad av Krickedixan 2023-10-13 kl. 13:11.
Citera
2023-10-13, 13:09
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
😢 vilka i familjen hjälper fienden

De har en kriminell släkting/familjemedlem som är i ett gäng som är ok med att hota och skada motståndares familjemedlemmar. De har ett drägg i familjen som alltså gör dem till måltavlor.
Citera
2023-10-13, 13:12
Medlem
Det här gör mig verkligen ledsen. Samtliga panetoz-medlemmar verkar vara så fina, positiva personer och pga någon släkting som gått fel väg så drabbas en bandmedlems anhöriga. 😔

Verkligen all stöttning till familjen. Tror verkligen inte att någon av dem har nått med kriminalitet o göra. Enbart ett ytterligare vansinnesdåd som tagit plats..
Citera
2023-10-13, 13:13
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Skyldig till detta är Jordgubben och att han hämnas sin mammas död. Det är anledningen till att han går på släktingar.

Är det hämnd eller satte han spelregler genom att hota andra kriminellas familjemedlemmar...du vet "play a stupid game and win a stupid prize"
Citera
2023-10-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassly
Är L Gucci idag allierad med räven eller j-gubben? Alltså, vem har gissningsvis beordrat denna fasansfulla avrättning, räven eller j-gubben?

Attacken igår mot en kvinna och man i Västberga var släktingar till någon på jordgubbens sida.

Idag hämnd på släktingar till någon på rävens sida.
Citera
2023-10-13, 13:16
Medlem
Marielysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klv442
Utlänningar kan ha knepiga namn, för oss svenskar med våra mått mätt.

Exempvis kan man heta Hora!

Apropå knepiga namn förstår jag inte dom som döper sina barn till Dick

"Tjena Dick heter jag, betyder kuk på engelska men skit i det nu"

Du må forstå, at mange af disse tossede navne ikke er personens rigtige navn, men et kælenavn.

Drenge, der kaldes "Dick", hedder gerne Richard, ligesom "Bill" er et kælenavn for en person, som i virkeligheden hedder William.

Angående skuddrabene i nat ville det være rart at vide, hvordan 20-årige L*za havde forbindelse til familien Badj*e (*=i)? Var hun plejebarn eller venner til familien? Forfærdeligt er det i alt fald, at et ungt menneske, der bevidst valgte at satse på et liv med uddannelse i stedet for kriminalitet, alligevel endte med at blive offer for det, hun fravalgte!
Senast redigerad av Marielyst 2023-10-13 kl. 13:28.
Citera
2023-10-13, 13:19
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Redan i December 2022 var det klart hur detta skulle utvecklas:

Mehdi Sachit ( Dumle) är övertygad om att inget kan stoppa dödandet.

– Låt oss äta varandra, tills vi är slut.

https://www.youtube.com/watch?v=QUYVyv7k-gs

Det är exakt detta vi ser nu. Vi är bara i början på detta. Inte i slutet.
När han uttalade det där (innan han själv var uppäten) hade det redan hållit på i några år, det vi ser nu är helt andra breddgrader.
"på den gamla goda tiden" ->2021 ~ var det oftast endast de själva de "åt av"
Hade han levt idag hade han fått säga : Låt oss äta varandra, tills ALLA är slut.
Citera
2023-10-13, 13:25
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Länk?

Nu kommer jag inte åt https://www.instagram.com/pamodoupanetoz/ men ganska säker det var där, borde gå att söka om man har tillgång till instagram.
Citera
2023-10-13, 13:26
Medlem
Kan inte Sverige internationellt efterlysa jordgubben och Räven riktigt jävla ordentligt?

Gå ut med extra insatt presskonferens bara gällande dessa och begär hjälp från hela världen.

Säg som det är. Oskyldiga anhöriga till dessa mördas hela tiden och det finns inget stopp förrän dessa grips.

Kriminalitet kan man aldrig stoppa helt och hållet men mördande av oskyldiga i det här fallet kan stoppas om topparna grips.
Citera
2023-10-13, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan

Det är dags att ta insatsstyrkan eller vad som helst och se till att alla nära släktingar skickas ur landet och aldrig kommer tillbaka.
Nolltolerans är det enda som gäller för att kunna rensa landet från detta avskum av människor.
Så har man lyckats i vissa delar av uSA och då går det inte att tycka synd om folk.
Oskyldiga drabbas tyvärr men det är enda sättet.
Det blir bara värre och värre och fler blir drabbade och dödas.

Ja du har uppfattat det korrekt. Men det är ju en fråga om blodshämnd som aldrig tar slut.
Jag håller med dig om att utvisa släkten. Det ena utesluter inte det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in