2023-10-13, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadBoy-13
Timo lever kvar i Skultuna som han tror som en "vanlig" Svensson. Snacket går ännu om honom och man benämner honom som pedofilen.

Han tror sig blivit botad då han ska enligt egen utsago blivit djupt religiös. Han och Caroline lever ännu tillsammans på Gäddströmsvägen, hon troligtvis med nytt efternamn, och han med skyddat, dom fick ett barn under våren/sommaren 2022. Han jobbar som jag förstår det som, som målare och gör en del svartjobb i byn, bla åt en av byns pizzerior.

Jag själv bor 2 gårdar (ca. 150m) ifrån aset, och har en dotter på 6 år som jag inte släpper ut själv till lekparken.
Skulle han så mycket titta på min dotter kommer det att sluta med kaos. I mina ögon så är pedofiler, våldtäktsmän och kvinnomisshandlare längst ner i hierarkin och lagligt byte. Äcklas av att möta aset inne på ICA och visar min avsky öppet mot detta äckel.

Han har väl blivit frälst inne på kåken och att han är kvar i by och bor kvar i samma lägenhet där han utfört sina handlingar talar allt för vem aset är att han inte har en skam för det han utsatt andra ”barn”för,
stackars den lilla flickan som kommit till världen och har en sådan far.
Hoppas alla i byn vet vem det vidriga människa är. T.mo N.mborg
*i*
Citera
2023-10-13, 07:16
Medlem
T.m N.mborg *i* är hans nya namn usch
Citera
2023-10-13, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nos1
Han har väl blivit frälst inne på kåken och att han är kvar i by och bor kvar i samma lägenhet där han utfört sina handlingar talar allt för vem aset är att han inte har en skam för det han utsatt andra ”barn”för,
stackars den lilla flickan som kommit till världen och har en sådan far.
Hoppas alla i byn vet vem det vidriga människa är. T.mo N.mborg
*i*

Ingen i den jävla byhålan gör ett skit mer än att prata... Hörde talas om att man bad en granne med ett lite stökigt förflutet ta ett allvarligt snack med pedofilen sen vägrade man ge mannen alibi när farbror blå skulle hjälpa peddo med fetto kossa i sin rädsla. Blä för skitsnackare o peddokramare
Citera
2023-10-13, 07:26
Medlem
Vill man inte ha en pedofil som granne borde rutor gå sönder dagligen, punka på bilen osv. Men att bara knyta näven i fickan gör faktiskt ingenting
Citera
2023-10-13, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Vill man inte ha en pedofil som granne borde rutor gå sönder dagligen, punka på bilen osv. Men att bara knyta näven i fickan gör faktiskt ingenting

Precis, det är sjukt att en sådan människa ska bara få leva vidare utan repisoder men den stackars barnen ska få ärr för resten av livet tack vare ett sådant äckel,

Värst av allt är att T försökt kontaktat ett av de barn som i dag är äldre via sociala medier och Frun hans hänger på detta av ren nyfikenhet, att de inte skäms och frun är fullt medveten vad T utsatt flickorna för, vidrigt av de båda två och det har nu barn i dag stackars barnet.
Citera
2023-10-13, 12:48
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Du som skriver att Modern hade sexuell kontakt med T du kan sluta gå och hitta på osanningar här på Flashback, har du ingen sanning att komma med så behöver du inte kommentera inläggen, där du inte har en aning om hur det vidriga aset har utfört sina handlingar.
Till skillnad från somliga andra i den här historien är jag inte mytoman.
Timo groomade BO i många år och modern. Bakom ryggen på dåvarande partnern J, brukade Timo ringa modern och föra opassande dialog.

https://raisingchildren.net.au/schoo...e%20later%20on.

Tyvärr... du kan inte ljuga dig ur det här. Det finns otroligt mycket underlag på hur sexualförbrytare agerar som stödjer det som sägs.

Tänk dig för innan du själv angriper människor med lögner och sagor i fortsättningen. Du har noll trovärdighet. Det har ni allihopa.

Jag kan förövrigt om det behövs, vittna om det i rätten. Det är absolut inga som helst problem för mig att berätta sanningen. Så gör er själva en tjänst, lämna mig för all framtid ifred från era försök att skada mig, min person och mitt anseende för jag är helt återhämtad och absolut inte skör längre.
Senast redigerad av AdMortem 2023-10-13 kl. 13:43.
Citera
2023-10-13, 13:00
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Precis, det är sjukt att en sådan människa ska bara få leva vidare utan repisoder men den stackars barnen ska få ärr för resten av livet tack vare ett sådant äckel,

Värst av allt är att T försökt kontaktat ett av de barn som i dag är äldre via sociala medier och Frun hans hänger på detta av ren nyfikenhet, att de inte skäms och frun är fullt medveten vad T utsatt flickorna för, vidrigt av de båda två och det har nu barn i dag stackars barnet.
Varför sitter du själv och hänger ut ett av hans barn? För att du är antisocial och saknar empati och ånger.

Sluta förfölj människor på nätet. Sluta sprid runt er dynga om andra människor.
Börja uppföra er istället. Eftersom du har empatiska störningar inser du inte hur illa du skadar barn själv. Det du inte begriper är att du själv blir en gärningsperson när du uppdaterar kring hans barn (jag vet att det inte kan röra sig om kontaktförsök mot trådens huvudsakliga BO). Skäms över ditt fruktansvärt dåliga beteende mot dina medmänniskor.

Snälla, sök hjälp. Försök att utvecklas.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Antiso...sst%C3%B6rning

Snyggt förövrigt att du väntade till att du insåg att mitt konto inte alls blivit avstängt för all framtid.
Tro inte att jag inte tror att ni är skyldiga till åratal av trakasserier mot mig online och även försök till drev på Flashback via Facebook hit men att ni försökt att få hela världen att anse mig galen pga att ni enbart är äckliga och totalt genomruttna och dumma i huvudet som attackerat mig när jag mådde som sämst pga det våld och de sexualbrott jag själv utsatts för. Man kan inte sjunka lägre än er.

Nu sitter ni och försöker utsätta barnen omkring den här galna människan som inte gjort något. Jag vet att BO är den som kontaktar Timo precis som jag vet att BO är den som också gjort kontaktförsök mot M (MM och J, gemensamma ex i andra sammanhang) som gillat BOs bilder på Facebook då kontakten antagligen varit stabil till sist.

Lägg ner era fullständigt sinnesjuka beteenden mot allt och alla som ni försöker angripa. Hade ni själva inte hållit på som ni gjort, hade inte en så här sjuk människa som Timo fastnat för er heller. För det är inga normala människor som stannar bredvid er när ni uppträder så extremt och avvikande som ni gör.

Om ni uppträtt normalt hade han inte lika enkelt gett sig på er. Det är lika självklart att ni även nu har sjuka människor omkring er kapabla att göra grova brott mot människor i särskilt utsatt situation för det är fullkomligt oacceptabla beteenden ni håller på med och den enda som då accepterar all skit ni gör mot människor, är sådana som även de gör oacceptabla saker.

Ni har fått alla bra människor att lämna er. Vilka tror ni stannar? Använd huvudet.

https://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B...6ljelsesyndrom
Senast redigerad av AdMortem 2023-10-13 kl. 13:24.
Citera
2023-10-13, 13:22
Medlem
B3cks avatar
Citat:

Det är helt jäkla sinnessjukt att Carol*ne valt att skaffa barn med en pedofil! Nu har de tillsammans skapat en liten dotter som han har tillgång till att förgripa sig på när känner för det.

Borde inte socialen bli inblandad när pedofiler skaffar barn?
T*m är ju definitivt ett hot mot dottern av uppenbara skäl. Carol*ne är inte frisk och sätter absolut INTE barnets säkerhet och trygghet först med tanke på att hon låter barnet bo med en pedofil.
Citera
2023-10-13, 13:31
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Det är helt jäkla sinnessjukt att Carol*ne valt att skaffa barn med en pedofil! Nu har de tillsammans skapat en liten dotter som han har tillgång till att förgripa sig på när känner för det.

Borde inte socialen bli inblandad när pedofiler skaffar barn?
T*m är ju definitivt ett hot mot dottern av uppenbara skäl. Carol*ne är inte frisk och sätter absolut INTE barnets säkerhet och trygghet först med tanke på att hon låter barnet bo med en pedofil.
Socialtjänsten gör ingenting och de verkar blunda ordentligt på att kvinnor är inblandade kring de här våldsmännen. Kvinnors relationer till män som är förövare borde vara en kurs i sig, som minst ett större kapitel inom alla utbildningar.

Timo var t.ex. närvarande halva BOs liv och intensivt åtminstone tre år innan det här uppdagades. Tillsammans med dåvarande sambon genomgick han en utredning för att bli familjehem (och ville då ha BO) vilket BOs mamma påstod menade inte gått igenom pga meningskiljaktheter kring uppfostran. Sannolikheten att det berodde på att Timo enligt den här tråden i själva verket var kriminellt belastad och narkoman, är troligare. Något BOs mamma isåfall struntade i när hon ville lämna bort sitt äldsta barn till honom.

Det här är kvinnor som saknar förmågan att skydda sina barn och arbeta för deras väl och ve. Givetvis borde ingen som är straffad för sexuella övergrepp få ha ens vårdnadsdelen och inte alls obevakade möten med den biologiska föräldern.

Saken är att skyddsnätet är större för föräldrar än vad det är för barn.
Senast redigerad av AdMortem 2023-10-13 kl. 13:34.
Citera
2023-10-13, 13:46
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Du som skriver att Modern hade sexuell kontakt med T du kan sluta gå och hitta på osanningar här på Flashback, har du ingen sanning att komma med så behöver du inte kommentera inläggen, där du inte har en aning om hur det vidriga aset har utfört sina handlingar.
https://www.aklagare.se/om_rattsproc.../vittne/mened/

Mened är straffbart. Hur många olika fall är det uppe i nu med att ljuga inför rättsväsendet? Åtminstone i det här fallet kan sannolikt modern dömas.

Som sagt, jag är redo att vittna om det jag vet.
Citera
2023-10-13, 15:16
Medlem
AdMortems avatar
De båda mödrarnas föredetta skolkamrat som under skoltiden var i samma kompiskrets och klasskamrat till BOs mamma https://www.vlt.se/2023-07-18/tidiga...ornografibrott

BOs låtsaspappa hävdade tidigare att detta var en fd vän till honom https://kriminellt.org/2023/08/01/mi...derholm-vaxjo/

Samma man som kidnappade flera barn omkring 2000 och det ena barnet var syskon till den familjemedlem som omkring tidpunkten (osäker på vilket år barnet föddes) fick barn med den forna skolkamraten D.K

(FB) Tidigare terroråtalad häktad för synnerligen grovt narkotikabrott, Värmdö, 2022-10-26
Citera
2023-10-13, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Socialtjänsten gör ingenting och de verkar blunda ordentligt på att kvinnor är inblandade kring de här våldsmännen. Kvinnors relationer till män som är förövare borde vara en kurs i sig, som minst ett större kapitel inom alla utbildningar.

Timo var t.ex. närvarande halva BOs liv och intensivt åtminstone tre år innan det här uppdagades. Tillsammans med dåvarande sambon genomgick han en utredning för att bli familjehem (och ville då ha BO) vilket BOs mamma påstod menade inte gått igenom pga meningskiljaktheter kring uppfostran. Sannolikheten att det berodde på att Timo enligt den här tråden i själva verket var kriminellt belastad och narkoman, är troligare. Något BOs mamma isåfall struntade i när hon ville lämna bort sitt äldsta barn till honom.

Det här är kvinnor som saknar förmågan att skydda sina barn och arbeta för deras väl och ve. Givetvis borde ingen som är straffad för sexuella övergrepp få ha ens vårdnadsdelen och inte alls obevakade möten med den biologiska föräldern.

Saken är att skyddsnätet är större för föräldrar än vad det är för barn.

Du måste vara helt tappad, stackars dig
Tala sanningen och låt den utsatta familj vara i fred.
Du måste må jävligt dåligt som sitter och drar lögner om saker du ingen aning vet något om,
Varför blandar du inte mammor, ingen har rätt att ge sig på ett barn oavsett idiot,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in