Citat:
Ursprungligen postat av
Nos1
Precis, det är sjukt att en sådan människa ska bara få leva vidare utan repisoder men den stackars barnen ska få ärr för resten av livet tack vare ett sådant äckel,
Värst av allt är att T försökt kontaktat ett av de barn som i dag är äldre via sociala medier och Frun hans hänger på detta av ren nyfikenhet, att de inte skäms och frun är fullt medveten vad T utsatt flickorna för, vidrigt av de båda två och det har nu barn i dag stackars barnet.
Varför sitter du själv och hänger ut ett av hans barn? För att du är antisocial och saknar empati och ånger.
Sluta förfölj människor på nätet. Sluta sprid runt er dynga om andra människor.
Börja uppföra er istället. Eftersom du har empatiska störningar inser du inte hur illa du skadar barn själv. Det du inte begriper är att du själv blir en gärningsperson när du uppdaterar kring hans barn (jag vet att det inte kan röra sig om kontaktförsök mot trådens huvudsakliga BO). Skäms över ditt fruktansvärt dåliga beteende mot dina medmänniskor.
Snälla, sök hjälp. Försök att utvecklas.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Antiso...sst%C3%B6rning
Snyggt förövrigt att du väntade till att du insåg att mitt konto inte alls blivit avstängt för all framtid.
Tro inte att jag inte tror att ni är skyldiga till åratal av trakasserier mot mig online och även försök till drev på Flashback via Facebook hit men att ni försökt att få hela världen att anse mig galen pga att ni enbart är äckliga och totalt genomruttna och dumma i huvudet som attackerat mig när jag mådde som sämst pga det våld och de sexualbrott jag själv utsatts för. Man kan inte sjunka lägre än er.
Nu sitter ni och försöker utsätta barnen omkring den här galna människan som inte gjort något. Jag vet att BO är den som kontaktar Timo precis som jag vet att BO är den som också gjort kontaktförsök mot M (MM och J, gemensamma ex i andra sammanhang) som gillat BOs bilder på Facebook då kontakten antagligen varit stabil till sist.
Lägg ner era fullständigt sinnesjuka beteenden mot allt och alla som ni försöker angripa. Hade ni själva inte hållit på som ni gjort, hade inte en så här sjuk människa som Timo fastnat för er heller. För det är inga normala människor som stannar bredvid er när ni uppträder så extremt och avvikande som ni gör.
Om ni uppträtt normalt hade han inte lika enkelt gett sig på er. Det är lika självklart att ni även nu har sjuka människor omkring er kapabla att göra grova brott mot människor i särskilt utsatt situation för det är fullkomligt oacceptabla beteenden ni håller på med och den enda som då accepterar all skit ni gör mot människor, är sådana som även de gör oacceptabla saker.
Ni har fått alla bra människor att lämna er. Vilka tror ni stannar? Använd huvudet.
https://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B...6ljelsesyndrom