Har käppkinesen Ong ens mc-kort? De borde skämmas för att kalla sig bikers.
K H*dberg i BMC Karlstad pratar numera Rinkeby-svenska, blir väl full baluns nästa helg då det ska firas…
hahah underbart när vuxna män börjar prata som blattar, och ännu mer roligt när det är en biker!
Apropå Karlstad, vem är den nya killen med lite bockskägg, med i Cockfighters innan? Ola, verkar iaf åka hoj…är han ifrån Trestad?
Har du bild så ska jag se om jag känner igen honom. Var ju en fd cockfighters *nders H*nsson som kom upp till probationary för några år sen men blev utkastad och kom till krypandes tillbaka till CF. Vad hände med cockfighters förresten? De blev ju rgf en kort stund innan de försvann helt.
Har du bild så ska jag se om jag känner igen honom. Var ju en fd cockfighters *nders H*nsson som kom upp till probationary för några år sen men blev utkastad och kom till krypandes tillbaka till CF. Vad hände med cockfighters förresten? De blev ju rgf en kort stund innan de försvann helt.
Denna A Hansson va på den tiden punks hjälpreda med princip allt både privat och inom klubben.
Var det han som senare blev misshandlad av denne P*nk?
Stämmer. Hörde att AH hade misshandlat någon som knullat hans ex. Men att denne var väldigt bra vän med bandidos och bmc då ställde sig på hans sida och misshandlade AH och kastade ut honom.
” Klubbmärken borttagna för mc-klubben – oklart om de flyttat
Invicto Småland MC har avlägsnat sitt klubbmärke på fönstren till industrilokalen på Klinggatan 4, Norrboda. Betyder det att verksamheten inte längre är kvar i huset? ”
” Klubbmärken borttagna för mc-klubben – oklart om de flyttat
Invicto Småland MC har avlägsnat sitt klubbmärke på fönstren till industrilokalen på Klinggatan 4, Norrboda. Betyder det att verksamheten inte längre är kvar i huset? ”
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!