2023-10-12, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Är han ute ur fängelset?
Säkert inte svenska gener…
Jo både till namn, utseende och hemort (Norrland).
Citera
2023-10-12, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalvilsen
Så tycker alla empatilösa o psykopater.
Nä, så tänker alla som har ett IQ över 100.
Citera
2023-10-12, 19:42
Medlem
euromixerss avatar
Här verkar företaget vara som en av tjejerna (Alexandra om jag inte minns fel) satt i styrelsen hos, hon som riskerar fängelse. OM det nu är så att Robin bytt efternamn till B*llock.

https://krafman.se/r-billock-bygg-ma...sammanfattning
Citat:
Skuldsaldo hos Kronofogden 2023-10-07
Allmänna mål totalt 902 550 kr
Senast redigerad av euromixers 2023-10-12 kl. 19:45.
Citera
2023-10-12, 19:45
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euromixers
Här verkar företaget vara som en av tjejerna (Alexandra om jag inte minns fel) satt i styrelsen hos, hon som riskerar fängelse.
https://krafman.se/r-billock-bygg-ma...sammanfattning

varför riskerar hon fängelse ?
Citera
2023-10-12, 19:54
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hepsimax
Han har bytt efternamn till billock
Finns en hel del att läsa om honom i denna tråd

https://www.flashback.org/t455771p218
Tack intressanta inlägg i den tråden.
(FB) Kriminella i Uppsala??

Citat:
Den riktiga sanningen om Ro*in är nog snarare att han lurar och bedrar alla som han beblandar sig med.
Jag har gemensamma vänner med Ale*andra och detta är vad jag fått höra:
Ro*in försökte blåsa Ale*andras familj på 600.000, han hade även flera kvinnor som han blåste på pengar under tiden de hade en relation. Enligt inlägg i diverse grupper på Facebook ska Ro*in ha blåst ca 10 tjejer på totalt 2 miljoner.

Citat:
Vad jag har förstått så har han till en början försökt måla upp sig som en tung ekobrottsling och ska ha haft stor respekt i den kriminella världen, detta med att bla skriva om sig själv på Flashback. Ingen verkar egentligen veta vem han är förutom att han blåser folk på pengar. Han verkar ha ställt sig in hos dom som har ett namn i den kriminella världen för att styrka sina lögner om vem han är tillslut verkar varenda bubbla ha spruckit när han till och med blåser dessa personer på pengar.

Citat:
Det senaste jag hörde var att han försökte lura i folk att han skulle va någon slags infiltratör, likt rätz. Det ska också vara en lögn
Enda anledningen till att R har en rolex runt handleden och ens kan tanka bilen är för att han lurat av tjejer pengar
.

Citat:
Ale*andras val av snubbar har speglat hennes duktiga självkänsla (man kunde tro att hon skulle fatta bättre efter hennes systers död) det har varit en hel del pundare, men vad jag vet har hon inte haft någon mc-kille. Det ska vara hennes barndomsvän Tatuerar-D*nne i så fall.

Så enligt folkmun i Uppsala är nog Rob*n en billig version av tindersvindlaren. Tidigare inlägg om dessa personer verkar skilja sig från vad andra säger här i stan
Citat:
Numera skyddad identitet pga hotbild från s*ar, men rykten färdas fort och han är nu bosatt i Falun och driver Veras bryggeri tillsammans med Pe*er.
Citera
2023-10-12, 19:58
Medlem
euromixerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
varför riskerar hon fängelse ?

Tydligen misstänkt för bokföringsbrott då hon satt med i styrelsen i hans bolag.
Citera
2023-10-12, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Men är man så jävla blåsta som dessa kvinnor va så får dom skylla sig själva
Lite som alla män som skickar pengar till sina östeuropeiska flickvänner då? Eller de män som betalar dyra pengar för sex via webbkamera. Desperata, blåsta? Eller kanske vill de tro på nåt som de egentligen vet är falskt för en stunds intimitet? I så fall låter det rätt mänskligt tycker jag.
Citera
2023-10-12, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Nä, så tänker alla som har ett IQ över 100.

Ta inte i så att du skiter på dig.
Citera
2023-10-12, 20:24
Medlem
R*bin Bil*ock heter han
Citera
2023-10-12, 20:25
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Lite som alla män som skickar pengar till sina östeuropeiska flickvänner då? Eller de män som betalar dyra pengar för sex via webbkamera. Desperata, blåsta? Eller kanske vill de tro på nåt som de egentligen vet är falskt för en stunds intimitet? I så fall låter det rätt mänskligt tycker jag.
Ingen har väl tvingat dom att ge bort pengar?
Vet en person som skickade pengar till nån tjej han hade träffat som bodde i ett annat land
Påpekade många gånger att han blir lurad men vägrade lyssna
När han insåg att jag hade rätt så kröp han till korset
Och jag sa till han att han får skylla sig själv, är man så jävla naiv så får man lida för det.
Citera
2023-10-12, 20:37
Medlem
euromixerss avatar
Störande att han har skyddad identitet. Behöver personnummer för att begära ut handlingar ifrån Tingsrätten?
Citera
2023-10-12, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Ingen har väl tvingat dom att ge bort pengar?
Vet en person som skickade pengar till nån tjej han hade träffat som bodde i ett annat land
Påpekade många gånger att han blir lurad men vägrade lyssna
När han insåg att jag hade rätt så kröp han till korset
Och jag sa till han att han får skylla sig själv, är man så jävla naiv så får man lida för det.
Nej, precis, ingen har tvingat varken tjejerna el killarna men man behöver inte utgå ifrån att de är korkade och förtjänar att bli lurade för det. Uttrycket "kärleken är blind" finns för att många inte vill se sanningen eftersom de längtar så mycket efter kärlek och intimitet. Jag tycker att de förtjänar medlidande och inte hån. Bedragaren däremot förtjänar ett straff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in