Citat:
Ursprungligen postat av
415brushan
Nu är det bekräftat
CNN Breaking news:
"
Israeli official says government cannot confirm babies were beheaded in Hamas attack"
https://edition.cnn.com/2023/10/12/middleeast/israel-hamas-beheading-claims-intl/index.html
Så, ni som påstår att detta skedde (jag säger varken för eller emot), tillochmed IDF säger nu att de inte kan bekräfta detta!
Således FEJK NEWS
Nu kan vi avsluta detta kapitel tills bevis kommer fram?
Det dräller in ögonvittnesskildringar (jag har börjat kolla på youtube men jag klarar såklart inte av att bingatitta på detta fruktansvärda material) och det verkar inte finnas vittnen som kan bekräfta just storyn om de halshuggna bäbisarna - att terroristsvinen gett sig på pyttesmå barn, det är däremot korrekt. Att det skulle vara 50 stycken och halshuggna, verkar vara en myt. Det är ärligt talat inte ens särskilt vanligt att 50 bäbisar befinner sig på exakt samma ställe, förutom på sjukhus.
Förutom att man gav sig på pyttesmå barn, ska den extrema brutaliteten såklart noteras. Det är fullständigt uppenbart att Hamas/palestinierna har närmast sig ISIS och det lägsta, slemmigaste bottenlagret i den terroristiska hierarkain. Dessa människor verkar värdera sina dåd efter mängden blod och mängden lidande. Det är barbari på medeltidsnivå.