Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Att du är helt dum i huvudet visade du redan allra första gången du svarade mig här i tråden.
Att du inte kan inse och medge att du har fel, som du ofta har, är inget nytt.
Det finns stora skillnader i fallet Schurrer och åtalet mot Maja, det finns egentligen inga likheter.
Mot Schurrer fanns som jag länkade en hel räcka indicier med såväl vittnesmål som tekniska bevis som fällde henne. Mot Maja finns inget sådant, och därför kommer hon heller inte att bli fälld. Det kommer du snart bli varse. Men vet vet, kanske är du för dum i huvudet för att fatta det ens då.
Att du var avsaknad av vad allt som kallas hjärna begrep jag redan efter ditt första inlägg men att din reptilhjärna inte begriper att det finns en hel indiciekedja som visar att M var med om att mörda T gör mej både mörkrädd och illamående.
1, M var bevisligen i lägenheten när T mördades.
2, M har ljugit i stort sätt från dag ett.
3, Ms fladdrande och springande i lägenheten visar att hon var mer vaken än sovande när T miste sitt liv.
4, Ms påstående att hon inte under sina otaliga rundor i Js lägenhet inte sett liket av T faller platt på sin egen rimlighet.
5,M är så rädd för J att hon droppar mordet på T men ställer upp på dumpning och bränning av lik.
6, M åker hem helt oberörd efter dumpning och spelar lite och sover sin askungesömn som ingenting har hänt.
7, Ms pappa skriver ett SMS till M och frågar om hon har hört att T är försvunnen, M svarar jag hörde det gud vad hemskt.
8, Sannolikheten att M är oskyldig är lika med 0,000000000000000 gånger.
Så blixten ta och förbered dej på att när M hamnar på Ystadanstalten så kommer Möller att skruva fast ett kökshantag i ryggen på M och använda henne som sin personliga sexdocka.