2023-10-11, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
För det första, verkar ju inte stämma att någon kladdat på garaget, vad grinar du om?

Har din far träffat pussmunspeddot mkt?
Om så är fallet, vill du kolla om peddot snackar om flickor/kvinnor på ett perverst sätt i vardagen?
Gör han pussmunnar mot folk också, eller bara små flickebarn?

Så du menar att om någon vandaliserar din egendom så är det inget att grina om?
Idiot..
Citera
2023-10-11, 15:57
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsegon
För det första, han äger INTE fastigheten (garaget), utan den ägs av Bollsta veterantraktorförening. Bollsta veterantraktorförening är några pensionärer som renoverar gamla traktorer och gäddan har aldrig varit medlem i den föreningen. Han har lånat ett utrymme där och är redan ombedd att flytta ut.
Så hur man kan vara så jävla bränd i huvudet så man vandaliserar andra människors egendom utan att ens göra ett uns research är helt förbluffande.
Det är bara att gå in på lantmäteriet och kolla som jag har gjort här: https://imgur.com/uuSVreu
Någon jävla standard måste man fan kunna kräva.

Anledningen att jag vet allt detta är att en av gubbarna som är med i föreningen är min pappa.

Som sagt: det vore önskvärt om folk kunde nöja sig med att se Dumpen som den underhållningssajt den är. Och ge fan i att leka vigilantes, kontakta och trakassera gäddornas anhöriga, arbetsgivare etc.
Citera
2023-10-11, 16:08
Medlem
Det hade varit väldigt intressant om någon gäddorna hade kunnat berätta lite om hur livet har förändrats sedan uthängningen. Om någon av er nappar (pun intended) på det så har jag några frågor att ställa er:

1. Hur grov var ångesten på väg hem från konfrontationen med Sara och Patrik?

2. Var det ni som berättade direkt om vad ni hade gjort eller fick era anhöriga reda på det via omvägar/dumpen?

3. Hur är livet nu, har ni kvar fruar, vänner, arbete osv?

4. Tycker ni att det finns nån rättvisa i vad som hänt er eller anser ni er som offer?
Citera
2023-10-11, 16:20
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Håller med dig här, gädda #168 var nog den största mupp-favoriten av varselgäddorna. Han får nummer 1 i Idiot-pris av mig...

Det är ju fan helt sjukt hur utbrett användandet av varselkläder hos svenska män är i civila sammanhang, både bland pedofiler och vanliga män. Hur fan står det till med den svenska genbanken egentligen? Inte konstigt att araberna är överlägsna...

Varselmodet bland gäddorna från glesbygd fascinerar även mig.

Skulle vara lite kul med en sammanställd lista över just Varselgäddor, en topplista. Hade inte candyman Kent varselkläder i båda konfrontationerna?
Citera
2023-10-11, 16:23
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
290 identifierad ? Riktig otäck jävel
Ja han är en riktigt vidrig fan. "Du blir inte skrämd eller äcklad av naket?" Frågar svinet barnet i chatten.
Så delar han nakebilder på sig själv med pussmun, då han slickar sig om munnen, sin fula kuk och chipstuttar, och dåren har på sig varselkläder inför dejten. Alltså seriöst... finns inte ens en vuxen kvinna som skulle nappa på sånt.

Killen är en idiot och ett svin, det kliar i mina fingrar bara jag ser hans fula flin.

Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Varselmodet bland gäddorna från glesbygd fascinerar även mig.

Skulle vara lite kul med en sammanställd lista över just Varselgäddor, en topplista. Hade inte candyman Kent varselkläder i båda konfrontationerna?
Varselkläder kanske är den nya pedofiluniformen?
Citera
2023-10-11, 16:24
Medlem
Någon som vet vad som hände med det här fanskapet: https://dumpen.se/2022/10/28/pappagaddan-slass-napp-159-kalmar/

Går han lös på Kalmars gator?
Citera
2023-10-11, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Som sagt: det vore önskvärt om folk kunde nöja sig med att se Dumpen som den underhållningssajt den är. Och ge fan i att leka vigilantes, kontakta och trakassera gäddornas anhöriga, arbetsgivare etc.

Men vadå, det är ju då den riktiga underhållningen börjar?
Citera
2023-10-11, 16:27
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ersatz
Någon som vet vad som hände med det här fanskapet: https://dumpen.se/2022/10/28/pappagaddan-slass-napp-159-kalmar/

Gädda #159 där har vi en riktigt jävla dåre. Här ser vi följderna av att mentalsjukhusen lades ner. Om detta vore på sextiotalet så hade denna svinmupp suttit inspärrad på Säter eller Beckomberga.
Citera
2023-10-11, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Ja han är en riktigt vidrig fan. "Du blir inte skrämd eller äcklad av naket?" Frågar svinet barnet i chatten.
Så delar han nakebilder på sig själv med pussmun, då han slickar sig om munnen, sin fula kuk och chipstuttar, och dåren har på sig varselkläder inför dejten. Alltså seriöst... finns inte ens en vuxen kvinna som skulle nappa på sånt.

Killen är en idiot och ett svin, det kliar i mina fingrar bara jag ser hans fula flin.

Varselkläder kanske är den nya pedofiluniformen?

Håller med dig , fullständigt vidrig människa , folk i tråden verkar vara uppenbara pedofiler , konstigt att detta klientel inte har bättre koll på vad dumpen är i många fall.
Citera
2023-10-11, 16:29
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ersatz

Lyssnade på dumpenpodden om honom och polisen i Kalmar var tydligen inte alls intresserade. Kalmarpolisen skall tydligen vara gäddvänliga. Han går med andra ord lös på Kalmars gator och torg.
Citera
2023-10-11, 16:30
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Håller med dig , fullständigt vidrig människa , folk i tråden verkar vara uppenbara pedofiler , konstigt att detta klientel inte har bättre koll på vad dumpen är i många fall.
Att det finns snuskgubbar och pedofiler är väl inget jag i sig är förvånad över, det jag är mest förundrad över vilka jävla avarter det verkligen finns, dom är ju både fula och dumma i huvudet så man storknar ju för fan... Vilket jävla pack!!
Citera
2023-10-11, 16:31
Medlem
Urinterapeuts avatar
Någon som vet hur det gick för bajengäddan med hus på Värmdö? Det pratades i facebookgrupper om att huset skulle stängas ned bland annat. Fick han stryk och går han fortfarande på matcher?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in