2023-09-25, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Nu blir det 5 kids att ta hand om. Jobbigt läge.

Anette Haga har bare to barn. Det tredje er hennes ex Emil sitt barn.
Citera
2023-09-25, 11:19
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Att Janni drog nittlotten på dryga Dick Axelsson är helt sjukt, sån arrogant dryg jävel. Hon borde skita i det helt enkelt, hon ser jävligt bra ut, kan så jävla mycket bättre.

Förövrigt var Dick notoriskt otrogen i sitt gamla förhållande son Janni borde hålla koll om vi säger så

Dick är alltså skriven och bor hemma hos mamma och pappa i Huddinge... Vilket jävla kap. Eller är det så att han håller på med folkbokföringsbrott?
Senast redigerad av GregerAfGyllenstie 2023-09-25 kl. 11:23.
Citera
2023-09-26, 13:08
Medlem
Var in och kikade på hans Instagram (Jag hade helt ärligt ingen koll på vem han var) och jäklar vilken drygskalle. Hans reklam där för hamburgare fick jag stänga av då jag nästan kräktes av hans sätt att föra sig/prata.

Förstår inte heller vad hon ser i han. Sådana personer ska man inte vända ryggen till, utan långsamt backa ifrån, ut ur rummet, pusta ut och undvika framtida kontakt för sitt eget sinne och själaro.

Jon däremot känns genuin, önskar all lycka till honom.
Senast redigerad av SaiGOon 2023-09-26 kl. 13:11.
Citera
2023-09-26, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaiGOon
Var in och kikade på hans Instagram (Jag hade helt ärligt ingen koll på vem han var) och jäklar vilken drygskalle. Hans reklam där för hamburgare fick jag stänga av då jag nästan kräktes av hans sätt att föra sig/prata.

Förstår inte heller vad hon ser i han. Sådana personer ska man inte vända ryggen till, utan långsamt backa ifrån, ut ur rummet, pusta ut och undvika framtida kontakt för sitt eget sinne och själaro.

Kanske ska förtydliga att det är Dick du skriver om. (Vilket borde vara självklart)
Men vi är i Jons tråd.

I övrigt håller jag med dig.
Jon är en bra kille.
Dicken inte ens värd att nämnas i hans tråd.
Citera
2023-09-26, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sailordude
Kanske ska förtydliga att det är Dick du skriver om. (Vilket borde vara självklart)
Men vi är i Jons tråd.

I övrigt håller jag med dig.
Jon är en bra kille.
Dicken inte ens värd att nämnas i hans tråd.

Det har du helt rätt i, jag skulle såklart ha varit tydligare med att det var Dick, absolut!

Ja, Jon är grym, åt det positiva såklart. Jag kan inte relatera till allt han gör men jag blir till viss mån ändå inspirerad.
Citera
2023-09-28, 15:18
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaiGOon

Varför utgår man från att de har ett genuint förhållande? Det är väl bara lite casual kompisknullande förstår ni väl.
Citera
2023-10-10, 14:50
Medlem
RoadToPerditions avatar
Nya bruden ser ut som random groggluder som man hittar överallt i Stockholm. Föööga oväntat att en sådan skulle hitta in i bilden.
Citera
2023-10-10, 21:05
Medlem
Il.Malizias avatar
Varför har Jons son på sig en klänning?
Hoppas inte de anammat Hollywoodtrenden att försöka byta kön på sina barn.
Citera
2023-10-10, 22:40
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoadToPerdition
Nya bruden ser ut som random groggluder som man hittar överallt i Stockholm. Föööga oväntat att en sådan skulle hitta in i bilden.

Kan vara en rolig leksak en stund..
Citera
2023-10-11, 05:46
Medlem
RoadToPerditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Kan vara en rolig leksak en stund..

Ja självklart, inte direkt någon man gifter sig med och spenderar resten av livet med. Dock perfekt mellan-landning efter ett förhållande.
Citera
2023-10-11, 12:19
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoadToPerdition
Groggluder är väl att ta i men ser ingen framtid när båda har barn från tidigare förhållanden och hon bor i Oslo.
Citera
2023-10-11, 13:25
Medlem
oceandrives avatar
När man måste göra en YT video för att berätta att man inte är singel längre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in