2023-10-04, 22:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Åren på flashback har burit frukt. Jag tycker själv att jag blivit ganska garvad detektiv.
Hittade Skara-Idas facebook.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009136211098

(Hon har ingen Mohammed som facebook-vän.
Bra där, Ida.
Hoppas du dumpade och ghostade den tönten rejält.)
Bra gjort, jag har ett till namn som ska letas rätt på, efter att jag lärt mig vad hon heter
Citera
2023-10-04, 22:14
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Bra gjort, jag har ett till namn som ska letas rätt på, efter att jag lärt mig vad hon heter

Känner mig flashback-detektiv-stolt
Dina ord värmer.

Vad menar du nu? Mohammed eller?
Citera
2023-10-08, 17:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Känner mig flashback-detektiv-stolt
Dina ord värmer.

Vad menar du nu? Mohammed eller?
Nej från senaste avsnittet https://imgbox.com/WdaoY0p9 hitta hennes sociala medier bara för att!..,

Varför bär en 18 åring urringning? sånt har jag aldrig sätt när jag var i den åldern, så detta kan omöjligen vara någon som ska behandlas som ett barn. Han öste komplimanger över hennes hår för att ta fokus ifrån att uppmärksammat urrivningen? lägre ner men det funkade ju ändock, jag tolkar hennes mottaglighet för utseendemässiga komplimanger som uttryck för hennes dysfunktionella uppväxt med sprit och adoptioner

Förvånande att det 17 årige serbiska skäggbarnet i vit skjorta (som definitivt inte var styrd av hormoner utan pratade som en vuxen) fick nobben, hon tyckte att det var väldigt oattraktivt med en snubbe som också går barn & fritid på gymnasiet (det är ju bara pederaster som söker sig dit vet man ju! varför dom hamnar i kompisfacket ) för jag tror inte att föll på att han ville ha ett distansförhållande & inte hon.

Men det var en snabb kovändning från hennes sida, men det finns ingen anledning att känna empati med dom som fått ett nej för vid uppföljningen så går man ju reda på att dom alltid gått vidare och träffat sin livs löjligaste kärlek! alltså har dessa sökande ett annat öde än att bli valda

Nästa vecka ska vi inbillas att det är 2023 & att det skulle finnas 16-19 åriga bögar som redan kommit ut

Och det är så löjligt när "Kyparna slår tillbaka vettu" i Cissi eller Cåto som låter som en Anslagstavlanfilm i svt när dom coola kidsen uppger sig vara sugen på en öl!!!! då är dom snabba att sabla ner det med att förtydliga "den alkoholfria" grejen är den att om dom är 18 då ska dom ju få beställa in en starkbärs, men ingen deltagare tycks få detta trots att dom må vara myndiga
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-08 kl. 17:43.
Citera
2023-10-10, 21:07
Medlem
Ser på senaste avsnittet av FD Teens, och undrar hur SVT produktionen tänkte här... Den ensamkommande "19-åriga" killen från Syrien, som ska dejta en 17-åring i programmet. Han ser ju ut att vara minst 25 år. En vuxen kille som ska dejta en omyndig tjej.
Citera
2023-10-11, 02:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkbuttrug
Ser på senaste avsnittet av FD Teens, och undrar hur SVT produktionen tänkte här... Den ensamkommande "19-åriga" killen från Syrien, som ska dejta en 17-åring i programmet. Han ser ju ut att vara minst 25 år. En vuxen kille som ska dejta en omyndig tjej.
Minst 25 såg isåfall också skägg-Muhammed samt skägg-juggen från förra avsnittet ut att vara, du håller inte med?

Svt har ingen agenda bakom sina nysvenska urval förövrigt, men om vi bortser från namnet verkade
Abdullah vara assimilerbar i Sverige till sitt sätt att vara kan jag tycka, men oavsett hur mycket han vill spela fotboll i Sverige så har han ju kommit hit som asylsökare som säger sig flytt från krig, han säger själv i programmet dock att han bara ville ha ett bättre liv. Vad tycker regeringen 2023 om den hållningen?.

Han hade dessutom behövt textas då han överhoppade ord

"19-årige Hjalmar är en modeinriktad kille som älskar att designa kläder och accessoarer"

Vilken skräll! att hjalmar vill designa mjuka kläder istället för att rita hårda krypgrunder
Krossa dina fördomar.nu!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-11 kl. 03:23.
Citera
2023-10-11, 19:23
Medlem
Abdullah och den super söta tjejen var en missmatch 100% Han såg ut som han var 29 och hon 12......
Citera
2023-10-12, 10:32
Medlem
Crapmagics avatar
Fru Hjalmar var lite ytlig, han sökte helt klart seriöst! i vanlig ordning, jag söker någon som är som jag (narcissist) & tänker på sin outfit

Att sitta med en peackock hatt inomhus, det kommer ingen undan med i första dejten

Alla unga idag har lärt sig att det är poppis att säga att man inte tål smaskande människor, det var en redan i förra avsnittet som sa samma, då är man unik! tror man, inga i ordinarie Första dejten har sagt sagt det vad jag vet.

Man kan tänka sig att kreativa antismask personer har flera intoleranta drag (som jag) i sin personlighet som hänger ihop, denna intolerans uppvisas inte hos Första dejten människor tror jag

Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Abdullah och den super söta tjejen var en missmatch 100% Han såg ut som han var 29 och hon 12......
Speeddejtarna Astrid & Alvin såg också ut som två 29 åringar, det var alltså en match!

Hörde du vad Abdullah sa? i kombinationen av brytning och att prata fort?

T.o.m tjejen frågade: Vad sa du?

Här kommer vi med konstruktiv kritik, Abdullah lobotomera dig! då hjärnans tempo som styr talet knappast går att ändra på med viljans kraft
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-12 kl. 10:50.
Citera
2023-10-12, 17:46
Medlem
Crapmagics avatar
Det är så larvigt!, varför får dom fusklappar under speeddejten i baren som om dem vore barn, tidigare var ju detta exclusive enbart för funktionsnedsatta killar i orginalserien

Laga mat och kolla på film ville han göra på första dejten, det har vi ju fått lära oss av svt's "Bästa dejten" att det är kodspråk för vilja ligga & sedan dra!

Vad ville hon Astrid som var en ganska snygg Marie Agerhäll wannabee göra på sin första dejt?
gå ut och se en teaterpjäs och vara finkulturell

Skillnaden mellan tjejer och killars försiktighetsåtgärder visade sig återigen.
Detta ledde till en första dejt utan speeddejt, jag hoppas att det blev finkultur för hans del

Scoutbögen såg ut som Henrik Dorsin
"Gillar du romantik?"
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-12 kl. 18:31.
Citera
2023-10-14, 16:27
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det är så larvigt!, varför får dom fusklappar under speeddejten i baren som om dem vore barn, tidigare var ju detta exclusive enbart för funktionsnedsatta killar i orginalserien

Laga mat och kolla på film ville han göra på första dejten, det har vi ju fått lära oss av svt's "Bästa dejten" att det är kodspråk för vilja ligga & sedan dra!

Vad ville hon Astrid som var en ganska snygg Marie Agerhäll wannabee göra på sin första dejt?
gå ut och se en teaterpjäs och vara finkulturell

Skillnaden mellan tjejer och killars försiktighetsåtgärder visade sig återigen.
Detta ledde till en första dejt utan speeddejt, jag hoppas att det blev finkultur för hans del

Scoutbögen såg ut som Henrik Dorsin
"Gillar du romantik?"

Det är ju dock barn, vissa är inte myndiga på det nya upplägget.

Haha sicken match, hon sökte mer seriöst och han ville bara ligga. Att en ung kille bara tänker på en grej är väl dock ingen skräll. Blev en andra dejt iallafall, han verkade väldigt nervöst lagd jämfört med tjejen.

Har också som andra skribenter reagerat på att de inte serverar alkohol även till de deltagare som är över 18 år. Vad är detta för översittarfasoner, vill man supa som myndig ska man få det.
Citera
2023-10-14, 17:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zepar

Haha sicken match, hon sökte mer seriöst och han ville bara ligga.
Ligga tycker jag är lite arrogant sagt av dig han vill bli av med oskulden sedan satsa på sk förhållande
Citera
2023-10-14, 17:30
Medlem
Fantens avatar
När kommer det nya avsnitt egentligen?
Citera
2023-10-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
När kommer det nya avsnitt egentligen?
Varje vecka