Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Känner mig flashback-detektiv-stolt
Dina ord värmer.
Vad menar du nu? Mohammed eller?
Nej från senaste avsnittet
https://imgbox.com/WdaoY0p9 
hitta hennes sociala medier bara för att!..,
Varför bär en 18 åring urringning? sånt har jag aldrig sätt när jag var i den åldern, så detta kan omöjligen vara någon som ska behandlas som ett barn. Han öste komplimanger över hennes hår för att ta fokus ifrån att uppmärksammat urrivningen? lägre ner

men det funkade ju ändock, jag tolkar hennes mottaglighet för utseendemässiga komplimanger som uttryck för hennes dysfunktionella uppväxt med sprit och adoptioner
Förvånande att det 17 årige serbiska skäggbarnet i vit skjorta (som definitivt inte var styrd av hormoner utan pratade som en vuxen) fick nobben, hon tyckte att det var väldigt oattraktivt med en snubbe som också går
barn & fritid på gymnasiet (det är ju bara pederaster som söker sig dit vet man ju! varför dom hamnar i kompisfacket

) för jag tror inte att föll på att han ville ha ett distansförhållande & inte hon.
Men det var en snabb kovändning från hennes sida, men det finns ingen anledning att känna empati med dom som fått ett nej för vid uppföljningen så går man ju reda på att dom alltid gått vidare och träffat sin livs löjligaste kärlek! alltså har dessa sökande ett annat öde än att bli valda
Nästa vecka ska vi inbillas att det är 2023 & att det skulle finnas 16-19 åriga bögar som redan kommit ut
Och det är så löjligt när
"Kyparna slår tillbaka vettu" i Cissi eller Cåto som låter som en
Anslagstavlanfilm i svt när dom coola kidsen uppger sig vara sugen på en öl!!!! då är dom snabba att sabla ner det med att förtydliga
"den alkoholfria" 
grejen är den att om dom är 18 då ska dom ju få beställa in en starkbärs, men ingen deltagare tycks få detta trots att dom må vara myndiga