Israel kommer att tömma Gaza och alla drar till Egypten där Hamas och Muslimska Brödraskapet (som bildade Hamas) för förbjudna. Detta innebär att ett par miljoner kommer att dra sig till de otrogna i Europa. - Belarus släpper gärna in dem och skyfflar dem mot polska gränsen/EU. Vilket började redan för en vecka sedan. Försvarsmakten måste seriöst fundera på att skicka ner svenska soldater till Polska gränsen och polackerna ty det är faktiskt Tyskland och Sverige som är "magneterna". Här får de bla gå före i bostadskön enligt Borättslagen från 2016, gratis el, gratis hyra, gratis tandvård.
https://www.youtube.com/watch?v=SRgSB38NRBU
Oljepriserna kommer att rusa för den demente Biden har lyckats tömma alla strategiska oljereserver i USA. Så tanka fullt nästa gång.
Om jag varit israelisk militär hade jag bombat ut alla Gazabor mot Egypten som de faktiskt tillhörde innan 6-dagars (inte palestina) Därefter försåtminerat hela området. Egyptens staket mot Gaza är mycket högre än det mot israel. Israel kan bomba hål i det.
Jag såg 2000 Hamasanhängare i Malmö som körde runt och tutade i 300-400 bilar på trottoarer, cykelbanor och inne på torg. - Sossarna när en orm vid sin barm. Tom Södermalmsmosken är en del av Hamas/Muslimska brödraskapet. Vet dom ens det på Sveavägen 68?