Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Resultat: Står du för de åsikter du ger uttryck för på FB?
Ja till alltid till 100%
33,67%
33 röster
Ja 100% är i vart fall min mening, men man kan ha missat någon liten vit lögn.
12,24%
12 röster
Ja till i vart fall 99%
5,10%
5 röster
Ja till i vart fall 98%
2,04%
2 röster
Ja till i vart fall 97%
1,02%
1 röster
Oftast, minst 95%
3,06%
3 röster
Oftast, minst 90%
6,12%
6 röster
Minst 80%
5,10%
5 röster
Minst 70%
3,06%
3 röster
I vart fall 50%
7,14%
7 röster
Mindre än 30%
1,02%
1 röster
Mindre än 15%
1,02%
1 röster
Aldrig.
14,29%
14 röster
Annat, tar det i tråden.
5,10%
5 röster
  • 1
  • 2
2023-10-10, 16:49
Medlem
arne99s avatar
OBS!
Omröstningen avser kvalitetssite'n FlashBack och ej någon sop site med liknande initialer.

Försökte hitta någon motsvarande tråd men hittade ingen, hittade inga bra sökbegrepp.

Ligger tråden fel vänligen flytta och om dubblett radera.

OBS!
Anonym poll
så var inte blyga, ut med sanningen ett val.

Rökt med anonymiteten för mig här som först ut, men det tar jag

Kudoz för pollen ska asdman123 ha för något jag såg att han skrev som gav idén till den.

Rätt så nyfiken på resultatet.
Senast redigerad av arne99 2023-10-10 kl. 17:37. Anledning: Dos av övertydlighet infogad.
Citera
2023-10-10, 17:05
Medlem
Jag står alltid för det jag skriver.
Varför?
För ingen vet vem jag är.

Jag kan skriva att jag vill våldtag och knulla sönder min 13 årig granne utan att något händer.
Skulle aldrig skriva sånna saker på tex facebook eller så, då får man polisen på sig.
Citera
2023-10-10, 17:06
Medlem
Min åsikt står för sig själv, till 100%
Citera
2023-10-10, 17:21
Alldeles för många och snedfördelade svarsalternativ.
Senast redigerad av runx 2023-10-10 kl. 17:47.
Citera
2023-10-10, 17:25
Ibland så överdriver man och kanske provocerar men de åsikter jag skriver kan jag för det mesta stå för (till 90%). Samt ibland skämtar man ju eller är ironisk/sarkastiskt i sina inlägg som kanske inte alltid kommer fram.
Citera
2023-10-10, 17:32
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Menar du Flashback eller Facebook?
Menar förstås FlashBack, men övertydlighet är en dygd, återigen bevisat.

Trodde förstås att en omröstning på FlashBack inte ens skulle kunna trollas till att avse facebook, kör nån den privatlivsdamsugaren ännu, i vart fall om nån ändå är begåvad nog att hålla till på FlashBack.

Edit,
Kunde fortfarande ändra i TS.
Senast redigerad av arne99 2023-10-10 kl. 17:42. Anledning: Mer text.
Citera
2023-10-10, 17:40
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Ingenting av det som skrivs från dator kan man lita på, det är inte ens säkert att det är samma person som skriver, det blir lätt så när man är schizofren och delar ut lösenordet hit och dit.

Är man paranoid så vet man att alla undersökningar kommer från Säpo som driver FB.

Jag älskar er, det är sant!
Citera
2023-10-10, 17:45
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Facebook var det länge sen man använde. Förövrigt alldeles för många och snedfördelade svarsalternativ. Pisstråd. Gör om, gör rätt.
Tack för din insiktsfulla kritik, bara att hoppa och eventuellt göra din egen kanonpoll. Valet: "Annat, tar det i tråden" finns just för att ge din alldeles egna beskrivning på hur du ser på saken om inget av alternativen dög.
Senast redigerad av arne99 2023-10-10 kl. 17:52. Anledning: Mer text.
Citera
2023-10-10, 17:46
Medlem
TheGretaResets avatar
Ja, jag står för det jag skriver. Jag måste dock inte säga allt i alla sammanhang.
Citera
2023-10-10, 17:52
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Tack för din insiktsfulla kritik, bara att hoppa och eventuellt göra din egen kanonpoll. Valet övrigt finns just för att ge din alldeles egna beskrivning på hur du ser på saken om inget av alternativen dög.

Du verkar sarkastisk, trots att jag gav just insiktsfull kritik. För många svarsalternativ. Snedfördelade svarsalternativ. Piss är det.
Citera
2023-10-10, 18:05
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Du verkar sarkastisk, trots att jag gav just insiktsfull kritik. För många svarsalternativ. Snedfördelade svarsalternativ. Piss är det.
Och jag tackade för din kritik. Men nu är jag inte din privata betjänt och pollen ser ut som den gör.

Ingen tankeläsare så vad du anser är för många alternativ passar kanske dig men inte mig eller någon annan, snedfördelat likaså.

Omöjligt att göra alla nöjda och vill man utveckla finns det valet.

Är 2 val det bästa? Ska det var 100% och 50% så att man inte trasslar in sig i de komplicerade valen? Ja det finns nog lika många åsikter som folk i princip.

Men återigen, gör din egen som träffar 100% avseende folks åsikter och preferenser.

Och varför Piss? Förstörde pollen som du varken behövde besöka eller delta i din kväll? Om så är fallet tyvärr inget jag kan göra något åt, min intention var god att någon mer än jag skulle finna resultatet intressant.
Citera
2023-10-10, 18:11
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
OBS!
Omröstningen avser kvalitetssite'n FlashBack och ej någon sop site med liknande initialer.

Försökte hitta någon motsvarande tråd men hittade ingen, hittade inga bra sökbegrepp.

Ligger tråden fel vänligen flytta och om dubblett radera.

OBS!
Anonym poll
så var inte blyga, ut med sanningen ett val.

Rökt med anonymiteten för mig här som först ut, men det tar jag

Kudoz för pollen ska asdman123 ha för något jag såg att han skrev som gav idén till den.

Rätt så nyfiken på resultatet.

Beror på vilken grupp man är i. Om man vet att ens åsikt kommer att skapa en direkt splittring i gruppen så känner jag att det inte alltid är värt att dela med sig av ens åsikter. Men jag jobbar på att göra det mer, då detta är en del av problemen som lett till varför samhället ser ut som det gör, att vi inte vågar ta i diskussioner. Jag är dock rädd över att jag inte är verbalt flytande nog i tal för att låta resonabel nog att övertyga andra. Det är lättare via skrift. Hade jag varit lika verbalt intelligent som t ex Jordan Peterson så hade jag plöjt på, men tyvärr är det inte så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in