2022-02-06, 02:17
Medlem
Xedomes avatar
Vad är det för ett ljushuvud, som gett honom jobbet som programledare för Mello, egentligen.

Riktigt uselt. Nonchalant. Arrogant. Usch.

Nu tänkte jag skriva om tangorabatt och Errol Flynn. Blev för elakt. Alltså jag kan verkligen inte med den här typen av "kändisar."

Citera
2022-09-27, 02:32
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Vad är det för ett ljushuvud, som gett honom jobbet som programledare för Mello, egentligen.

Riktigt uselt. Nonchalant. Arrogant. Usch.

Nu tänkte jag skriva om tangorabatt och Errol Flynn. Blev för elakt. Alltså jag kan verkligen inte med den här typen av "kändisar."

Weekend hos Zia blir hans nästa programledarprojekt, en svenskfientlig produktion
där han bjuder in merparten utomeuropeiska invandrare till ett gods som Tv4 hyser
Citera
2022-09-28, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Weekend hos Zia blir hans nästa programledarprojekt, en svenskfientlig produktion
där han bjuder in merparten utomeuropeiska invandrare till ett gods som Tv4 hyser

"Weekend hos Zia - Välkommen till Feltre i nordvästra Italien där Oscar och Dante Zia slår upp dörrarna till familjens gård. Här bjuder bröderna in kända gäster till en fullspäckad weekend, full av roliga och djupa samtal som varvas med mat och musik i underbar miljö."

Precis samma koncept som "Benjamins" som är Oscars vän + på TV4
Citera
2022-10-27, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lille-katt
"Weekend hos Zia - Välkommen till Feltre i nordvästra Italien där Oscar och Dante Zia slår upp dörrarna till familjens gård. Här bjuder bröderna in kända gäster till en fullspäckad weekend, full av roliga och djupa samtal som varvas med mat och musik i underbar miljö."

Precis samma koncept som "Benjamins" som är Oscars vän + på TV4

Djupa samtal!?!? Ramlade på en snutt där Hanna nånting och en okänd bög med sin mamma? var med! Bland det flummigare jag sett tror jag. Ett strålande bevis på att fem egocentriska knäppgökar vid ett bord inte behöver vara sevärt även om det är överjävligt dåligt.
Citera
2023-08-12, 14:23
Medlem
Såg honom på tv nu och undrar varför han är så röd runt ögonen.
Trött?
Sjuk?
...eller vad beror det på?
Citera
2023-10-10, 14:34
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verklighetenn
Såg honom på tv nu och undrar varför han är så röd runt ögonen.
Trött?
Sjuk?
...eller vad beror det på?

För mycket sarre i ansiktet? Mjo, skulle kunna stämma då han sannerligen ser ut som en böghora, av att döma alla bilder som finns på gossen idag.
Citera
2023-10-10, 14:57
Medlem
regeringskiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upplaenningen
För mycket sarre i ansiktet? Mjo, skulle kunna stämma då han sannerligen ser ut som en böghora, av att döma alla bilder som finns på gossen idag.

Du har ju stenkoll på manliga prostituerade samt effekter av för mycket sädesvätska i ögonen, det märker jag. Hur kommer det sig?
Citera
2023-10-10, 15:36
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regeringskines
Du har ju stenkoll på manliga prostituerade samt effekter av för mycket sädesvätska i ögonen, det märker jag. Hur kommer det sig?

If there's a hole, there's a goal, min vän.
Citera
2023-11-04, 19:16
Medlem
Kom hit från SVT-dokumentären och ville vara sprida lite love. Älskar Oscar. Han är grym på att sjunga, gör fantastiska låtar (kyss mig i slo-mo är min absoluta favorit) och ser så bra ut också för den delen. Hatar denna psykiska ohälsa.
Citera
2023-11-14, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Men människan är ju dum i hela huvudet!!

Men stämmer det att du alltså inte bara körde mot rött, utan också körde förbi polisbilen som stod still vid samma rödljus?
– Ja, jag åkte förbi finska polisen. Men jag tänkte helt ärligt att jag inte hade gjort nåt fel tills jag insåg att ”jaha okej, jag får inte lov att köra mot rött”. De stoppade mig med ganska starka ord, säger han.

Ja. Att inte få köra mot rött är ju en jävligt okänd regel.

Han påminner om hönshjärnan Thomas Stenström som svarade på några tuffa frågor:
Journalist: - Men du ljög alltså om "Slå Mig Hårt i Ansiktet", det var inte din låt?
Thomas Stenström: Asså, jag fick den av en släkting. Jag tänkte liksom bra, jag gör den till min låt.
Journalist: - Men nu finns ju en tonsättare därute som skrivit den låten. Ska inte han få ersättning?
Thomas Stenström:- Ähh, jag har sålt rättigheterna till mitt skivbolag. Så det är deras bekymmer.
Journalist: - Men det är ju inte särskilt bra att ljuga, begriper du väl?
Thomas Stenström: Nää, det är inte bra vettu. Inte bra, vettu

Vilken oförskämd jävla parasit.

Säga vad man vill om Oscar Zia, å andra sidan. Han är åtminstone ärlig med sitt bluffmakeri.
Citera
2023-12-16, 15:08
Medlem
Kikade på svt- programmet om Oscar Zia, där han ska bearbeta att han känner sig som en bluff. Orkade inte se mer än hälften innan jag tappade intresset. Tyvärr för pretantiöst och lite för mycket av känslan att artister aldrig kommer ur sin egen navel. De fastnar i en cykel av självupptagenhet och dessvärre är det ett avtändande fenomen.

Identitetslösa kändisar som lever av andra människors bekräftelse, klart som korvspad att det leder till självförakt. Är någon förvånad? Därför blir det hela tiden så förutsägbart, när de ska gråta ut över den dåliga självbilden, trots att de är så berömda och framgångsrika.
Citera
2023-12-17, 12:22
Medlem
Ledarens avatar
Varken Dante eller Oscar är särskilt begåvade utan har nätverkat sig fram till var dem är idag. Det är väl imponerande, men tyvärr måste man dras med dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in