Citat:
Då får du ta mej fan ta och förklara för mej en sak som jag inte får att gå ihop, Du har påstått att J är både psykopat och narcissist och fått M att lyda minsta vink, allt ifrån mordbrand till skadegörelse på en bil, och M är då så rädd och och lever i ett trauma att hon törs inte säga nej till psykopaten J. Men just denna natt så beslutar J sej att mörda T helt på egen hand utan sin egen lilla adept till hjälp, Nej J är så jävla storsint att hon låter M sova i Js heliga säng (vilket aldrig har inträffat tidigare) men just denna natt går det bra av någon anledning.
Såååå J mördar T ensam och låter M vara ensam med liket när J tar sin berömda tur till Macdonalds och helt från det blå så slutar M att spy och nu vill hon minsann ha en cheesburgare att skölja ner spyorna med, Fan i helvete vad J måste lita på M.
Men när J kommer hem från donken så är det andra bullar som gäller, här ska det fraktas bort ett lik och eftersom M är så kuvad av J så ställer hon sömndrucken som hon är på denna sena timme att frakta bort ett lik som hon inte i sin vildaste fantasi begriper vart det kommer ifrån, men M tänker inte så mycket på det utan gör som hon blir tillsagd och drömmer om videospelen hon ska spela när hon kommer hem till mammi och pappi.
Jag vet inte vilken värld du lever i men på den tiden jag var yrkeskriminell och jag skulle klippa en person för knarkskulder så hade jag alltid en kumpan med mej för att undgå onödiga skador på mej själv.