2023-10-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Helt obegripligt.

Sa ju att Dumplingarna skulle bestå av Big mama-klänningar och hoodies på Cirkus. Sara är ju fin i allt så klart men denna extrema färg på klänningen var ju inte att leka med. Patrik kanske kommer in på efterfesten på Spy bar i sin utstyrsel eftersom han är kändis men det är fan med en liten markering, minst.

Man undrar när Dumpen ska ge sig på män som söker 10-åringar etc? Hela tiden är det en fjortis som fyller femton om nån vecka. Pedofiler som söker småbarn, vad hände med dessa? -Blir det få napp?

Härligt att Dumpen gjorde succé på Cirkus.

Dom flesta sexuella övergreppen sker inom familjen medan Dumpen hänger ut personer som tar vem som helst på KIK, russinet Greta 79 inräknad Dom är inte pedofiler.

Har du bara ett spår på din spellista? Dumpen avslöjar inte enbart pedofiler utan alla presumtiva sexförbrytare de får tag på, som du mycket väl vet. De som begår sina övergrepp med ord och bild digitalt, i jakt på barnhjärnor i ung tonårskropp är den största gruppen och viktig att fiska och offentliggöra då de orsakar svår skada, om än inte lika svår som djupfiskarnas barnvåldtäktsmän. Du tycker väl säkert att man ska sluta åtala för mord om det inte är styckmord, tortyrmord, sexmord eller kannibalmord? Det är riktiga mördare det.
Citera
2023-10-09, 20:59
Avslutad
Namn på Tuppen i Kramfors?
Citera
2023-10-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det har redan hänt, Märsta-gäddan med lilla dottern.
Där ser man .
Citera
2023-10-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Något bevis från QX finns inte, mer än att det skrivs jag är "namn" från QX i de chattar de redovisar.

Här på Falachback får man tåla att det är typ Schrödingers katt, men med den skillnaden att man inte kan lyfta på locket. Återupprepar jag är ingen gädda, men du får tro vad du vill.

Varför nämner du att det inte finns bevis från QX? Antingen ljuger du röven av dig eller så försöker du skydda en gädda... Bevis tack.....bevis kvack kvack
Citera
2023-10-09, 23:50
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag blev själv kontaktad på QX av ngn jag tror var ett "barn"
Han skrev "jag är bara 14, snälla anmäl mig inte"
Jag sa att jag kommer int anmäla honom och han ville fortsätta snacka på snap

Väl på snap skrev han att han ville ha alkohol, jag skämta lite tillbaka och sa att då får han nog prata med någon som har sämre omdöme än mig och hänvisade han till någon mellan 20-25

Typ 1-2 veckor senare skrev han att han ville ha sex eller ngt i den stilen, jag blev helt förskräckt och börja skriva och fråga om han mår riktigt bra, om han behöver någon att prata med osv men då blev det väldigt tyst istället

Jag tror nog det är ungefär så chattkonversationerna brukar börja och sen fortsätter det med att gäddan väljer att utnyttja situationen för att våldta barnet

Det du gör är att ta presumtiva barnvåldtäktsmän i försvar, var är din moraliska kompass egentligen?
Att hävda att det är desperata män är oxo dåligt argument eftersom det aldrig kan vara en anledning till att våldta ett barn
Och det var förmodligen Dumpen som kontaktade dig och sa denne var 14 år. Tror inte en 14 åring kan regga sig och definitivt inte prata med vuxen. Då måste denne reggat sig som 18 åring för att prata med vuxen.

Exakt så gör Dumpen, inte en 14 åring. Känn dig blåst. Av dina favoriter. Mycket sällsynt en 14 satsar på random gubbe. De kör i så fall på sådana som de redan känner om de vill ha sprit.
Citera
2023-10-09, 23:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Varför nämner du att det inte finns bevis från QX? Antingen ljuger du röven av dig eller så försöker du skydda en gädda... Bevis tack.....bevis kvack kvack
Bevisen har Dumpens fiskare, kräv ut dem av dem. De visar tydligt att de bytt kanal från QX, och av någon anledning vill de inte ligga kvar på QX, för några loggar finns inte därifrån, de skyddar nog sina källor.
Citera
2023-10-10, 00:20
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Vad har det med vad som sägs exempelvis på QX??
Det är gäddans fortsättning som har betydelse... Men stäm Dumpen då och tala om att de gör fel!!
Det är ni kåta gubbar som är ute efter barnstjört på QX som gör fel.... ....Konversationen skulle ALDRIG fortsatt vad är det ni inte fattar??
Den springande punkten är, om denne skulle gjort det han gjort om inte Dumpen gjort som de gjort. Finns inga bevis på att barn gör som Dumpen i någon betydande omfattning, inget objekt inget brott.

Att enbart försöka belägga människor med skuld skam repressalier för något som knappast finns, är diktatoriskt. Diktator Sara och Patrik, personer som alltid har fått som de velat, blir till odågor.
Citera
2023-10-10, 00:23
Medlem
Citat:
Och det var förmodligen Dumpen som kontaktade dig och sa denne var 14 år. Tror inte en 14 åring kan regga sig och definitivt inte prata med vuxen. Då måste denne reggat sig som 18 åring för att prata med vuxen.

Exakt så gör Dumpen, inte en 14 åring. Känn dig blåst. Av dina favoriter. Mycket sällsynt en 14 satsar på random gubbe. De kör i så fall på sådana som de redan känner om de vill ha sprit.

Vad är det som du inte begriper ang att man inte får ha sex med minderåriga?
Även om någon först säger att de är 18 år och sedan säger att de är 14, så är det olagligt
Det finns inga om men eller kanske

och ja jag förstår att vissa av er ”bara” är halvt efterblivna, och att ni aldrig kommer att få ligga

Men eftersom det nu i eran värld är helt omöjligt att säga nej när någon hintar om sex
Så är det ju bättre att ni knullar med varandra. Win-win för alla

Bara att ni köper en peruk och en klänning och turas om
Visst att det säkert känns lite surt att stå på alla fyra och ta emot
Men bara att du biter ihop och tänker positivt i minut eller två, och sedan är det din tur att bli av med oskulden 😍🥰🥰
Citera
2023-10-10, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Har du bara ett spår på din spellista? Dumpen avslöjar inte enbart pedofiler utan alla presumtiva sexförbrytare de får tag på, som du mycket väl vet. De som begår sina övergrepp med ord och bild digitalt, i jakt på barnhjärnor i ung tonårskropp är den största gruppen och viktig att fiska och offentliggöra då de orsakar svår skada, om än inte lika svår som djupfiskarnas barnvåldtäktsmän. Du tycker väl säkert att man ska sluta åtala för mord om det inte är styckmord, tortyrmord, sexmord eller kannibalmord? Det är riktiga mördare det.

Fete Bosse är inte den du ser när du zoomar in Dumpen-glasögonen även om han är fet ja-.Det är Guldkjedjan Achmed som skjuts nästa vecka. Avrättningar av kameler är helt ok (tänk Muhammed som skjuts nästa onsdag), man saknar ju homon redan, not

Tjatar lite men vill ha skvaller fr Dumpens efterfest på Spy bar (?) Dumpen får tummen upp av mig i alla fall. Sara verkar svårflörtad

Putte ser ut som en övervintrad hippie.
Citera
2023-10-10, 01:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Vad är det som du inte begriper ang att man inte får ha sex med minderåriga?
Även om någon först säger att de är 18 år och sedan säger att de är 14, så är det olagligt
Det finns inga om men eller kanske

och ja jag förstår att vissa av er ”bara” är halvt efterblivna, och att ni aldrig kommer att få ligga

Men eftersom det nu i eran värld är helt omöjligt att säga nej när någon hintar om sex
Så är det ju bättre att ni knullar med varandra. Win-win för alla

Bara att ni köper en peruk och en klänning och turas om
Visst att det säkert känns lite surt att stå på alla fyra och ta emot
Men bara att du biter ihop och tänker positivt i minut eller två, och sedan är det din tur att bli av med oskulden 😍🥰🥰
Och om någon säger det är lättöl, och du ska köra hem efter, och när du fört glaset till munnen känner lukten och ska ta första klunken, så säger denna det är starköl. Kan du backa då, svårt även om du ej är alkoholist (pedofil).
Citera
2023-10-10, 04:59
Medlem
Citat:
Bevisen har Dumpens fiskare, kräv ut dem av dem. De visar tydligt att de bytt kanal från QX, och av någon anledning vill de inte ligga kvar på QX, för några loggar finns inte därifrån, de skyddar nog sina källor.

Varför ska jag begära ut något från Dumpen? Det är inte jag som har panik och försöker smutskasta.

Däremot du verkar ju ha stora problem med det så som jag tidigare sagt så antingen är du en gädda eller så försöker du skydda en gädda.

Sen spelar det väl ingen roll vilka loggar det finns på QX för gäddan har ju chattar om sex med ett barn.

Oavsett hur chatten har börjat eller om barnet tog initiativ att börja sexchatta så är det den vuxnas ansvar att sätta stopp.

Måste kännas i hela kroppen när man får se sina vad mann trodde var privata chattar om sex med ett barn.

Det är ALLTID den vuxna som har ansvaret.
Citera
2023-10-10, 06:05
Medlem
Citat:

Det är väl gäddorna som ska känna sig blåste när de fortsätter chatta med det de tror är ett barn som de pratar sex med och som de sen vill våldta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in