2023-10-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Haha vad fan pratar du om? Förvarnar? Över 1000 människor har dött för att de har förvarnat?
Varför ens bomba om de ska förvarna?

https://youtu.be/69icTMgIjlw?si=wLTT4pFrpJBQTj2K

Man bombar för att förstöra infrastruktur såsom banker moskéer eller hamas högkvarter
Citera
2023-10-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Det var väl FN som efter andra världskriget bestämde att landet skulle delas in i en judisk del och en muslimsk del, så vem sjutton är ansvarig för hela den här skiten som pågår.

Tänk om någon skulle bestämma att Sverige skulle delas in i en kristen del och någon annans religions del.
Här skall ni vara och där skall ni vara.
Du får flytta nu. Punkt slut.

Deras krig har nu pågått sedan andra världskriget.
Kommer nog aldrig ta slut heller.
Det finns för många hämndkänslor bland folkgrupperna.
Ni dödade min son, dotter, mor och far. Nu skall jag döda din son, dotter, mor och far

Det tar aldrig slut med konflikter människor emellan. Vi är störda, hatiska, hämdlystna och lägger oss i varandras angelägenheter.

Palestinierna stod på Hitlers sida och hade nog blivit lovade ett och annat. Haj Amin al-Husseini, medlem i SS, sände ju nazisternas propaganda på arabiska över radio. Han var även med och rekryterade araber till en egen legion inom SS.

Resterande världen har gått vidare, om araberna inte hade satt sina pengar på fel häst hade det inte sett ut som det gör idag.
Citera
2023-10-09, 18:06
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Haha vad fan pratar du om? Förvarnar? Över 1000 människor har dött för att de har förvarnat?

Netanyahu har gått ut i internationell media och sagt att det är metoden man arbetar efter. Sen om muslimerna vägrar att lyssna på juden får stå för dom.

Israel har bombat över 1000 områden och självklart stryker det med folk om dom inte tar varningarna på allvar ELLER VILL DÖ SOM MARTYRER. Det är så muslimer fungerar.
Citera
2023-10-09, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwatcher
Det är du som får backa upp ditt påstående om att Iran skulle ha förvarnat USA innan missilattacken. Vilket som var den massiv vilket framgår av min länk. Nedan kan du läsa om hur amerikanska soldater flögs till Tyskland för vård.

https://www.timesofisrael.com/pentag...issile-strike/

Men har du förstått nu vad jag hävdar? Att Israel försöker få med sig USA i en attack mot Iran. Så du slipper angripa halmgubbar.

Jag har redan länkat. Att du inte läser det jag länkar är inte mitt fel. Den där länken kan jag inte läsa heller. Så vet inte vad den skriver om.

Israel har inte bett om att USA ska gå in med trupper eller liknande, vad snackar du om? Varför skulle ISrael vilja att USA attackerar Iran?
Citera
2023-10-09, 18:07
Medlem
Kedoxs avatar
På en av kamerorna verkar folk fly i sina bilar för fullt från Gaza.
Men vart flyr dem?
Citera
2023-10-09, 18:08
Medlem
AD-3sTrIpEss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Palestinierna stod på Hitlers sida och hade nog blivit lovade ett och annat. Haj Amin al-Husseini, medlem i SS, sände ju nazisternas propaganda på arabiska över radio. Han var även med och rekryterade araber till en egen legion inom SS.

Resterande världen har gått vidare, om araberna inte hade satt sina pengar på fel häst hade det inte sett ut som det gör idag.

Hepp så vart hade judarna fått sitt land då efter kriget? Deras "heliga land" råkar ju vara samma plats där araberna befinner sig.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
https://t.me/the_Right_People/24963 Hamas soldater intar en annan Israelisk bas och dödar många Israeliska soldater och stampar på liken. (Varning gore).

Sedär. Några uppgifter om hur många Israeliska soldater som dödats totalt ännu?
Citera
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
det var en tysk eu diplomat som lärde de ensamkommande hur de skulle flga med fallskärmarna

källa

https://twitter.com/BrennpunktUA/sta...63624994734409
Citera
2023-10-09, 18:09
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Ren terror bombning av Gaza nu. Pinsamt med folk som hyllar Israel. Precis samma skit som araber.

Det skulle inte skett utan Hamas invasion.
Citera
Medlem
anomaligns avatar
Citat:

Det kallas roof knocking. När Israel bombar bostadshus som innehåller många civila brukar man först skicka en missil utan stridsspets för att ge de boende en liten stund att evakuera, sen efter en liten stund sänder de riktiga missiler så hela byggnaden faller. Men det är ett ganska våldsamt sätt att varna. Videon nedan när missil träffar ett hustak bakom en Al-Jazeera-reporter är en sån varningsmissil. En stund efter den följde de riktiga missilerna som raserade hela byggnaden.

https://www.youtube.com/watch?v=JMD1v_0LaaU
(ca 3 minuter in i videon)
Senast redigerad av anomalign 2023-10-09 kl. 18:12.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
På en av kamerorna verkar folk fly i sina bilar för fullt från Gaza.
Men vart flyr dem?

Egypten? Israel? Havet?
Citera
Medlem
Israels premiärminister Benjamin Netanyahu ska också i ett telefonsamtal med USA:s president Joe Biden flaggat för att Israel förbereder en markoperation i Gaza. Detta enligt den den israeliska sajten Walla.

Nu är det nog nära.

Vart flyr folket ifrån Gaza? In i Egypten eller? För misstänker dom inte kan lämna Gaza åt något annat håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in