Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil.1987
Visst förtjänar anhöriga att få veta men dumpen har tydligt sagt att man INTE ska kontakta anhöriga för den kontakten sköter dom själva
Ok, ja sa jag skulle lägga ned men tror jag behöver svara på det där trots allt avseende gädda 289.
Ja, det stämmer att Dumpen ber andra att EJ ta kontakt med anhöriga. Och det är det i min värld ingen som har gjort heller.
Googla Anhörig så får du nog ett svar likt det här
"Socialstyrelsen definierar anhörig som en person inom familjen eller bland de närmaste släktingarna. Närstående är en person som den enskilde anser sig ha en nära relation till."
Jag kan förklara lite enklare för dig
En vän eller bekant på sociala medier likt Facebook är således ingen a n h ö r i g
Och, så vitt jag vet och förstår så är det ingen som har kontaktat gäddan, gäddans fru, gäddans kusiner, bryllingar eller tremenningar- tvärtom - folk i relativ närhet likt Facebookvänner odyl
Strunt samma, jag tycker att det var bra att gäddans "vänner" på Facebook får reda på vad han är för typ, medan du orerar om annat.
Ha det bra
On topic
Gädda 289 är ett sådant skit- as så han förtjänar att hängas ut på alla sociala medier och till och med bilder på den lokala ICAbutiken