2023-10-09, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Dumpen lär ha rätt bra spridning som det är så jag tror inte man behöver trakassera gäddornas facebook-vänner.

Trakassera?
Det finns inte så mycket trakasserier i vad han skrev så vitt jag kan se, snarare en frågeställning samt upplysande. Till och med en ursäkt vid ett eventuellt fel.

Kallar du det trakasserier ?
Citera
2023-10-09, 16:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Ett till peddo av rang som livet också tog en vändning för är Fränstas stolthet deltidsbrandmannen Bobo som körde dockteater med sin egen kuk som huvudperson och använde en kollegas förnamn i sitt frenetiska sexchattande och filminspelande.
Han åkte ut med diskvattnet och har haft flera boenden i Visby, nu verkar det som han är i flyttbestyr igen och har skaffat sig en särskild postadress i Handen.
Hans filmer är helt klart sevärda!🤣

https://dumpen.se/2022/02/11/brandmannen-kristian-slar-rekord-napp-igen/

Va!?! Bor han i min kommun? Tar gärna emot PM så man kan ha koll på aset!
Citera
2023-10-09, 16:06
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Trakassera?
Det finns inte så mycket trakasserier i vad han skrev så vitt jag kan se, snarare en frågeställning samt upplysande. Till och med en ursäkt vid ett eventuellt fel.

Kallar du det trakasserier ?

Folk borde bara ge fan i anhöriga eller vänner. Lär knappast vara så att de inte redan vet om det efter att Dumpen lagt upp det.
Citera
2023-10-09, 16:15
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Det sjukaste jag hört, gäddan, det snuskigaste feta självgoda aset. Och den mentalt störda gurglande flickskådespelaren till fiskare. Luktar kiss bara av att höra "ååååeåeh"..
Så jävla genomvidrigt att tänka på hur denna Edward Blom look-a-like sitter och rullar förhuden under samtalet.

På något vis är detta sjukare än Robinsongäddan och Pappagäddans samtal tillsammans. Eftersom han tror sig tala direkt med med ett litet flickebarn. Blir så illa till mods.

Jag vill verkligen att denna feta gris far illa.

Nja, Robinsongäddans samtal är fortfarande värst.

Lever ens det aset fortfarande? Någon som vet?
Citera
2023-10-09, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Folk borde bara ge fan i anhöriga eller vänner. Lär knappast vara så att de inte redan vet om det efter att Dumpen lagt upp det.

Självklart. Du har så såååå rätt - att informera bekanta om vad deras vän/kollega gör online är superduperduperdumt. Fy för att informera

Det ärnju dummare än att peddogäddaset sitter i 20 mimuters telefonsamtal med vad han tror är ett barn.

Rättelse

Klart som in i bomben att alla i ens gäddan närhet skall informeras.

Gäddans familj har inte gjort några fel
Gäddan kollegor har inte gjort några fel

Eller helt enkelt - ingen har gjort fel förutom gäddäcklet 289

Är det då inte bra att "alla" i 289s närhet känner till historien för att därefter tänka själva.

Om din syster/bror/släkting eller vän hade en form av missbruk såsom alkohol knark eller annat beteende - hade du velat veta det ?

Gädda 289 är ett Svin i förnekelse med undanflykter, lögner och skit.

klart att alla skall veta det.
Alla hans vänner
Hans fru
Hans arbetsplats

Nu släpper jag det här med dig.
Citera
2023-10-09, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Lyssnade på samtalet nu. Omg!!! Vilken sjuk jävel!!! Alltså dör dessvärre av skratt😂😂😂
Otroligt samtal. Vilken vidrig gubbe, pratar med tjejen som om hon vore 5 år gammal. En manipulativ och äcklig jävel.

Jag älskar att han får det här samtalet publicerat, alla i hans närhet för höra hur han söker sig till vad han tror är mycket små ungar. Helvete vad han ska skämmas.
Citera
2023-10-09, 16:50
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Ett till peddo av rang som livet också tog en vändning för är Fränstas stolthet deltidsbrandmannen Bobo som körde dockteater med sin egen kuk som huvudperson och använde en kollegas förnamn i sitt frenetiska sexchattande och filminspelande.
Han åkte ut med diskvattnet och har haft flera boenden i Visby, nu verkar det som han är i flyttbestyr igen och har skaffat sig en särskild postadress i Handen.
Hans filmer är helt klart sevärda!🤣

https://dumpen.se/2022/02/11/brandmannen-kristian-slar-rekord-napp-igen/

Kollade delar av den videon nu, där säger Sara att dumpen i dagsläget (februari 2022) hade 14 medarbetare som sitter och scannar av nätet = fiskare. Det var drygt ett och ett halvt år sen alltså, undrar hur många fiskare dom har idag.
Citera
2023-10-09, 17:28
Medlem
Vad är det som gör att vissa gäddor blir så otroligt hatade? Ja, delvis beror det så klart på content tror jag. Mycket content med skumma vibbar, får stort genomslag. Även att gäddan är otrevlig och ljuger vid konfrontationen. Och denna gädda prickar in samtliga variabler. Varför ljuga dåligt när man bara kan rusa iväg?

Själv retar jag mig på de facto att gäddan vill göra en tonåring gravid, för jag är säker på att han i sin anonymitet bara hade dunstat om det skett. Inte fan hade han sagt till hustrun att "du, jag har gjort en fjortis på smällen, så det blir lite körigt framöver"...
Citera
2023-10-09, 17:30
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Självklart. Du har så såååå rätt - att informera bekanta om vad deras vän/kollega gör online är superduperduperdumt. Fy för att informera

Det ärnju dummare än att peddogäddaset sitter i 20 mimuters telefonsamtal med vad han tror är ett barn.

Rättelse

Klart som in i bomben att alla i ens gäddan närhet skall informeras.

Gäddans familj har inte gjort några fel
Gäddan kollegor har inte gjort några fel

Eller helt enkelt - ingen har gjort fel förutom gäddäcklet 289

Är det då inte bra att "alla" i 289s närhet känner till historien för att därefter tänka själva.

Om din syster/bror/släkting eller vän hade en form av missbruk såsom alkohol knark eller annat beteende - hade du velat veta det ?

Gädda 289 är ett Svin i förnekelse med undanflykter, lögner och skit.

klart att alla skall veta det.
Alla hans vänner
Hans fru
Hans arbetsplats

Nu släpper jag det här med dig.

Visst förtjänar anhöriga att få veta men dumpen har tydligt sagt att man INTE ska kontakta anhöriga för den kontakten sköter dom själva
Citera
2023-10-09, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Själv retar jag mig på de facto att gäddan vill göra en tonåring gravid, för jag är säker på att han i sin anonymitet bara hade dunstat om det skett. Inte fan hade han sagt till hustrun att "du, jag har gjort en fjortis på smällen, så det blir lite körigt framöver"...
Ja det är ju helt sjukt. Han lider antagligen av någon slags narcissism och har en grandios självbild, och tänker säkert att han vill sprida sina "vackra" (hahaha!!) gener vidare via en liten ung flicka och blivande barn.

https://teraply.se/narcissism

https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2023-10-09 kl. 17:40.
Citera
2023-10-09, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Visst förtjänar anhöriga att få veta men dumpen har tydligt sagt att man INTE ska kontakta anhöriga för den kontakten sköter dom själva

Ok, ja sa jag skulle lägga ned men tror jag behöver svara på det där trots allt avseende gädda 289.

Ja, det stämmer att Dumpen ber andra att EJ ta kontakt med anhöriga. Och det är det i min värld ingen som har gjort heller.

Googla Anhörig så får du nog ett svar likt det här

"Socialstyrelsen definierar anhörig som en person inom familjen eller bland de närmaste släktingarna. Närstående är en person som den enskilde anser sig ha en nära relation till."

Jag kan förklara lite enklare för dig

En vän eller bekant på sociala medier likt Facebook är således ingen a n h ö r i g

Och, så vitt jag vet och förstår så är det ingen som har kontaktat gäddan, gäddans fru, gäddans kusiner, bryllingar eller tremenningar- tvärtom - folk i relativ närhet likt Facebookvänner odyl

Strunt samma, jag tycker att det var bra att gäddans "vänner" på Facebook får reda på vad han är för typ, medan du orerar om annat.

Ha det bra

On topic
Gädda 289 är ett sådant skit- as så han förtjänar att hängas ut på alla sociala medier och till och med bilder på den lokala ICAbutiken
Citera
2023-10-09, 17:49
Medlem
Den senaste pappa-stor-gäddan är ett riktigt as.

Man nästan hör hur han slickar sig om munnen när han talar med fiskaren och barnrösten. Flickan låter nästan lite utvecklingsstörd.

Bra jobbat Dumpen!

Oddsen för att äcklet rakar av sig skägg och ändrar utseende måste vara stor.

Låt oss njuta av löpande info om hur han blir av med jobb, familj och att livet faller fritt. Underbart när hans fuck you och skratt fastnar i halsen.

En av de vidrigaste gäddorna hittils.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in