Citat:
Ursprungligen postat av
Anders43J
Jo har kommit fram till samma slutsatser har träffat många så kallade gang stalkare som varit väldigt sympatisk mot just nazism 🤔
Kan vara för att dom håller på med samma saker som nazisterna gjorde under andra världskriget enda skillnaden är att gang stalkare måste göra detta i hemlighet 🤔
Har hört dom skämta sinsemellan att det skulle vara lättare att göra som Nazisterna gjorde under andra världskriget 🙄
En gang stalkare gjorde till och med Hitler hälsningen och pratade på tyska när jag besökte en pizzeria för ett antal år sedan 😒
Så det finns definitivt en nazist koppling till detta 🙄
Kan hända att det är order of nine Angeles eller nån liknande gruppering som utför detta och orsaken att dom inte stoppas är att eliter och makthavare sympatiserar med dem🤔
Jag är ganska säker på att det är nynazister bakom detta. Men de flesta gangstalkare har nog inte en aning om varför de egentligen stalkar folk eller vilka som ligger bakom.
Jag är också övertygad om att, om någon utsätts för mind control, så är det gangstalkarna själva. Det måste vara anledningen till att de beter sig fullständigt irrationellt och det gäller inte minst ens egna vänner, bekanta och familj. Det verkar som om man vill se vad de är kapabla att göra mot (goda) människor, till och med egna familjemedlemmar? Som typ ett Milgram-experiment?
Sen dör de plötsligt. Flera av mina GS har plötsligt fått cancer och snabbt avlidit.
Det pågår en Silent Holocaust, helt enkelt.