2023-10-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har själv läst ett par gånger i forum där det påstås att "Gang Stalking" används för att utföra påverkan och Mind Control på Anti-Kristus. Deras interna tro enligt Bibeln är att Anti-Kristus måste manifesteras före att Jesus återkommer. Därmed vill de manifestera Anti-Kristus i syfte att Jesus ska komma tillbaka och "döda" Anti-Kristus med "ett svep". Därför är dessa "kristna" extremister som vill ta saker i deras egna händer. Mycket i världen manifesteras av den judiska-kristna maffia som styr i bakgrunden. Israel är ett exempel på manifestation. Efter Bibeln påstår att judarna ska återfå Israel vilket är lovat. Och vad hände efter WW2? Judarna fick sitt "land" och idag är det fortfarande krig där. I syfte av "spirituellt krig" mellan religioner - kristendomen, judendomen och islam.

Men om dom skulle vara kristna så skulle man märka av detta.

De grupper som utför gang stalking verkar inte vara det minsta intresserad av kristendomen.

Verkar mera som en satanist sekt likt tv serien devil in ohio om du har sett den?

För de som inte sett serien så kan jag säga att det är som en mer konservativ kristen sekt men enda skillnaden är att dom dyrkar djävulen istället för Jesus.

Devil in Ohio är dessutom baserad på verkliga händelser så liknande sekter existerar där ute.
Senast redigerad av Anders43J 2023-10-08 kl. 19:35.
Citera
2023-10-08, 20:14
Medlem
Ja, det förekommer.

Om man har blivit falskeligen beskylld för att vara våldtäktsman och pedofil och tillräckligt många har svalt de lögnerna, så blir gang stalking, psykisk och farmakologisk tortyr och gaslighting en del av ens vardag.

Nu har jag bara läst om gang stalking på Wikipedia där det står att det handlar om när ett stort antal personer väljer att utsätta någon för trakasserier och annat, men man kommer att tänka på fundamentalister i utsatta områden som anser sig ha sitt eget "rättssystem" och ger sig på personer (muslimer) som de anser har gjort något fel, som att inte ha klätt sig på rätt sätt.
Citera
2023-10-09, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Ja, det förekommer.

Om man har blivit falskeligen beskylld för att vara våldtäktsman och pedofil och tillräckligt många har svalt de lögnerna, så blir gang stalking, psykisk och farmakologisk tortyr och gaslighting en del av ens vardag.

Nu har jag bara läst om gang stalking på Wikipedia där det står att det handlar om när ett stort antal personer väljer att utsätta någon för trakasserier och annat, men man kommer att tänka på fundamentalister i utsatta områden som anser sig ha sitt eget "rättssystem" och ger sig på personer (muslimer) som de anser har gjort något fel, som att inte ha klätt sig på rätt sätt.

Om det skulle vara bara så att någon spridit rykten i din hemkommun så skulle det vara bara att flytta ifrån förföljarna till ny stad eller ort.

Men nu är det ju inte så utan dom här typerna verkar ha ett stort nätverk till sitt förfogande så ungefär 1-2 månader efter att du flyttat till ny ort så börjar det igen 🤔

Det är det här som vi kallar organiserad gang stalking.
Citera
2023-10-09, 10:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Om det skulle vara bara så att någon spridit rykten i din hemkommun så skulle det vara bara att flytta ifrån förföljarna till ny stad eller ort.

Men nu är det ju inte så utan dom här typerna verkar ha ett stort nätverk till sitt förfogande så ungefär 1-2 månader efter att du flyttat till ny ort så börjar det igen 🤔

Ja man måste tänka på den där appen där man kan se om ett offer flyttat till sin stad. Funkar i hela världen utom Thailand och Norge, enligt inlägg i den här tråden
Citera
2023-10-09, 11:21
Medlem
Citat:

Aldrig funderat på att inte vara ett praktarsle i samhället då? Att ideligen plocka fighter med grannar och anklaga dem för saker du inte kan bevisa kommer göra dig till offer oavsett dina åkommor eller ej.
Prova att inte falskt anklaga människor så ska du se att det blir lättare för dig, kanske i kombination med hjälp från psykiatrin?
Citera
2023-10-09, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ja man måste tänka på den där appen där man kan se om ett offer flyttat till sin stad. Funkar i hela världen utom Thailand och Norge, enligt inlägg i den här tråden

Det behöver inte ens vara en app det kan räcka med att du tar emot ett samtal från ett okänt nummer så vet dom var du är.

Har hänt ofta att jag fått konstiga samtal från någon som ville göra en undersökning när jag varit utomlands.
Senast redigerad av Anders43J 2023-10-09 kl. 12:25.
Citera
2023-10-09, 12:47
Medlem
Citat:
Det behöver inte ens vara en app det kan räcka med att du tar emot ett samtal från ett okänt nummer så vet dom var du är.

Hur då? Menar du att illuminati har tillgång till mobiloperatörens positionsdata? Och det behövs ju knappast ett uppkopplat samtal för att veta var din mobil är.

Du sitter konstant och vräker ur dig den ena dumheten efter den andra om saker du inte har någon som helst koll på.

Citat:
Har hänt ofta att jag fått konstiga samtal från någon som ville göra en undersökning när jag varit utomlands.

Läskigt. För alla vet ju att om man får konstiga samtal så är man en TI.
Citera
2023-10-09, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Hur då? Menar du att illuminati har tillgång till mobiloperatörens positionsdata? Och det behövs ju knappast ett uppkopplat samtal för att veta var din mobil är.

Du sitter konstant och vräker ur dig den ena dumheten efter den andra om saker du inte har någon som helst koll på.

Läskigt. För alla vet ju att om man får konstiga samtal så är man en TI.

Jo det verkar som om dom har tillgång till mobiloperatörens positionsdata dock är det möjligt i dagens läge att använda ett så kallat proxy telefonnummer som gör att ditt riktiga telefonnummer döljs då kan dom inte veta din position eller vem du är.😏

Detta retade gallfeber på dem för några år sedan vilket ledde till att dom fick lägga ner vissa tjänster eftersom nätverket inte längre kunde identifiera vem du är när du ringer dem😆
Citera
2023-10-09, 20:57
Medlem
Citat:
Jo det verkar som om dom har tillgång till mobiloperatörens positionsdata dock är det möjligt i dagens läge att använda ett så kallat proxy telefonnummer som gör att ditt riktiga telefonnummer döljs då kan dom inte veta din position eller vem du är.😏

Detta retade gallfeber på dem för några år sedan vilket ledde till att dom fick lägga ner vissa tjänster eftersom nätverket inte längre kunde identifiera vem du är när du ringer dem😆

Fy fan vad du sitter och dillar.

Och det tragiska är att du inte ens förstår att vi andra vet att du bara dillar och att du därför saknar all trovärdghet. Du förstår väl antagligen inte heller att dina inlägg är kontraproduktiva, att du framställer dig själv som en tokig mytoman blir en bekräftelse på att TI's inte har bra kontakt med verkligheten.
Citera
2023-10-10, 08:34
Medlem
Citat:
Jo har kommit fram till samma slutsatser har träffat många så kallade gang stalkare som varit väldigt sympatisk mot just nazism 🤔

Kan vara för att dom håller på med samma saker som nazisterna gjorde under andra världskriget enda skillnaden är att gang stalkare måste göra detta i hemlighet 🤔

Har hört dom skämta sinsemellan att det skulle vara lättare att göra som Nazisterna gjorde under andra världskriget 🙄

En gang stalkare gjorde till och med Hitler hälsningen och pratade på tyska när jag besökte en pizzeria för ett antal år sedan 😒

Så det finns definitivt en nazist koppling till detta 🙄

Kan hända att det är order of nine Angeles eller nån liknande gruppering som utför detta och orsaken att dom inte stoppas är att eliter och makthavare sympatiserar med dem🤔

Jag är ganska säker på att det är nynazister bakom detta. Men de flesta gangstalkare har nog inte en aning om varför de egentligen stalkar folk eller vilka som ligger bakom.

Jag är också övertygad om att, om någon utsätts för mind control, så är det gangstalkarna själva. Det måste vara anledningen till att de beter sig fullständigt irrationellt och det gäller inte minst ens egna vänner, bekanta och familj. Det verkar som om man vill se vad de är kapabla att göra mot (goda) människor, till och med egna familjemedlemmar? Som typ ett Milgram-experiment?

Sen dör de plötsligt. Flera av mina GS har plötsligt fått cancer och snabbt avlidit.
Det pågår en Silent Holocaust, helt enkelt.
Senast redigerad av FiF 2023-10-10 kl. 09:01.
Citera
2023-10-10, 08:43
Medlem
Citat:

Övervakningen kan ske på många olika sätt.
Stingray-boxar som plockar upp alla ens samtal innan det når mobilmasten. Kan sitta uppsatt hos grannen eller i bilarna som jagar en - var som helst.
Mobilmaster med övervakningskameror med ansiktsigenkänning och igenkänning av reg.nummer på ens bil, som eventuellt också har DEW-vapen att stråla folk med.
Trafikkameror med samma typ av övervakningsutrustning.
Citera
2023-10-10, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YolotheistDelusion
Nej. Det är olika sorts karma. Han stod utanför WTC och sa att 9/11 var lite dåligt. Sedan tog regeringen han. Cabalen är kristen. Jag har mig veterligen aldrig någonsin hittat något som skulle kunna kallas för satanism. Det finns liksom inte. Det är ingenting som skulle kunna hålla måttet utan är bara massa flum.

Det är faktiskt kristna som står bakom det hela. Det är de som är skyldiga.

Kristna nazister.
Det är inte lika konstigt som det låter. Hatar alla andra religioner, tex judar och muslimer. = nazister
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in