Citat:
Ursprungligen postat av
Charvet
Nato är ingen storebror eller bussig kompis som ställer upp när en liten kille behöver hjälp, de är brutala globalister och all "hjälp" de erbjuder har ett saftigt pris. Det hade du vetat om du inte var så hjärntvättad.
"den västerländska gemenskapen" med judisk maffia som styr, barntransor och ohejdad multikulti, man förstår att ni baktalar Ryssland.
Nu talade jag inte om Nato, jag bara konstaterade att hela Östeuropa sökte sig västerut för att bli vänner med länderna i väst eftersom man ville komma bort från den ryska "vänskapen".
Jag trodde faktiskt att ryssarna vid det här laget - år 2023 - hade insett att om riktar men pistolen mot någons tinning och säger "du är min vän, eller hur" och får ett gråtande svar "javisst, jag gör som du säger, skjut mig inte!" så är det svaret inte ett bevis på äkta vänskap. Men uppenbarligen har ryssarna inte lärt sig det än.
Det är möjligt att väst kräver ett saftigt pris, men hittills har de ju glömt bort att ta betalt. Medan ryssarna å sin sida tar betalt först och sedan låter bli att leverera tjänsten.