2023-07-26, 19:32
Medlem
Rainmans avatar
Älskar roys kanal. En frisk luft på youtube med roys oortodoxa matlagningsätt. Han har fått mig att prova många av dom olika haken han besöker i stockholm som jag aldrig skulle ha vetat om ifall inte hans kanal fanns.
Citera
2023-07-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Älskar roys kanal. En frisk luft på youtube med roys oortodoxa matlagningsätt. Han har fått mig att prova många av dom olika haken han besöker i stockholm som jag aldrig skulle ha vetat om ifall inte hans kanal fanns.

Vad tycker du om dem då?
Citera
2023-07-27, 21:26
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Vad tycker du om dem då?

Mycket bra. Chili masala i solna som serverar punjabi lunch har blivit något av en favorit. Åker mycket bil över hela Stockholm och är jag runt solna vid lunch blir det alltid ett besök på chili masala.
Citera
2023-07-28, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Mycket bra. Chili masala i solna som serverar punjabi lunch har blivit något av en favorit. Åker mycket bil över hela Stockholm och är jag runt solna vid lunch blir det alltid ett besök på chili masala.

Nice. Måste testa det oxå.
Citera
2023-08-08, 06:58
Bannlyst
Kollade tre avsnitt med Roy inatt. Bra är han. Men varför skriver han inte recept som andra kockar gör?
Så man lätt kan printa ut
Citera
2023-09-11, 21:46
Medlem
tantrs avatar
Kul att han får så mycket cred! Lite ovanligt för flashback!
Diggar honom också, och kollar alltid på hans videos när jag käkar middag haha. Lite förhöjd njutning blir det då.
Citera
2023-09-28, 10:50
Avslutad
Bara jag som stör mig på blatten Shan i hans videos med sitt hollywood smile och uppenbart fake kläder? Snubben sitter i senaste videon med cana goose väst (Inomhus???) Dolce gabanna tröja och en Patek klocka, den klockan kostar alltså typ 1,5 mille. Varför köper han fakekläder och klockor?
Citera
2023-10-08, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Bara jag som stör mig på blatten Shan i hans videos med sitt hollywood smile och uppenbart fake kläder? Snubben sitter i senaste videon med cana goose väst (Inomhus???) Dolce gabanna tröja och en Patek klocka, den klockan kostar alltså typ 1,5 mille. Varför köper han fakekläder och klockor?

Han äger väl två välkända restauranger, en i gamla stan bland annat som räknas som Sveriges näst
bästa Libanesiska restaurang. De serverar även lyxdrinkar med en duktig bartender där.
Andra restaurangen är i city har jag för mig.

Han kan mycket möjligt ha cash köpa dom här kläderna och klockan. Då han inte verkar spendera
pengar på dyra bilar.

Men oavsett en duktig kock. Jobbar hårt. Inget att vara avundsjuk eller en person att störa på.
Citera
2023-10-09, 09:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av violhug
Han äger väl två välkända restauranger, en i gamla stan bland annat som räknas som Sveriges näst
bästa Libanesiska restaurang. De serverar även lyxdrinkar med en duktig bartender där.
Andra restaurangen är i city har jag för mig.

Han kan mycket möjligt ha cash köpa dom här kläderna och klockan. Då han inte verkar spendera
pengar på dyra bilar.

Men oavsett en duktig kock. Jobbar hårt. Inget att vara avundsjuk eller en person att störa på.

Vänta nu? Pratar du om Shan atci komikern som är med Roy med alla fake kläder? Du har nog missuppfattat, Shan äger inga resturanger vad snackar du om? Välkänt att alla hans kläder är köpta i Turkiet... Klockorna också för den delen.
Citera
2023-10-09, 21:53
Bannlyst
Citat:
Vänta nu? Pratar du om Shan atci komikern som är med Roy med alla fake kläder? Du har nog missuppfattat, Shan äger inga resturanger vad snackar du om? Välkänt att alla hans kläder är köpta i Turkiet... Klockorna också för den delen.

Ah blandade ihop.
Den där komikern är inte med ofta. Varit en eller två gånger med. Därför tänkte jag att
det är ingen man diskuterar om. Ja han har inga äkta grejjer. Men han är så sällan med ju.

Den som ofta är med är ju han som äger par lyx restauranger. Tänkte det var honom diskussionen gällde såklart. För han är med ofta i Roys program. Och han har ju råd med äkta varor.
Så blandade ihop. Sorry
Citera
2023-10-09, 21:54
Bannlyst
Citat:

Ah blandade ihop.
Den där komikern är inte med ofta. Varit en eller två gånger med. Därför tänkte jag att
det är ingen man diskuterar om. Ja han har inga äkta grejjer. Men han är så sällan med ju.
Inget och störa på därför ju.

Den som ofta är med är ju han som äger par lyx restauranger. Tänkte det var honom diskussionen gällde såklart. För han är med ofta i Roys program. Och han har ju råd med äkta varor.
Så blandade ihop. Sorry
Citera
2023-10-10, 09:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av violhug
Ah blandade ihop.
Inget och störa på därför ju.

Så blandade ihop. Sorry

Shan komikern har varit med i 6 videos faktiskt. Var med rätt i början också för den delen när dom gjorde shopping i orten..

Men det är hans fakekläder och klockor jag stör mig på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in