2023-07-10, 06:48
  #13
Medlem
soundchecks avatar
Gillar också Roys videor. Välproducerade och genomarbetade, men har ändå något avslappnat och opretentiöst över sig. Skön längd och trevligt att ha på i bakgrunden. Han förtjänar att få upp visningsstatistiken. Jag hoppas att han fortsätter med sina videos ett tag till.

Håller dock inte med om att han borde få utrymme på traditionell tv. Hans format med relativt långa filmer passar alldeles utmärkt för youtube och får gärna stanna där.
Citera
2023-07-10, 19:34
  #14
Medlem
Roy är grym på alla sätt och hans videor håller finfin klass.
Han ska bara lära sig säga EGENTLIGEN utan att dra till med ett K istället för T:et.
Annars är det perfa.
Grymt avsnitt med hans polare Nicke, en riktig jävla Stockholmare ha ha ha riktig sån släpig dialekt.
Citera
2023-07-11, 12:29
  #15
Bannlyst
Sett många fler avsnitt nu. Kollade alla delar Schnitzel och annat. Verkligen bra.

Vill även rekommendera nu när det är säsong för grillning

GRILLAR FÖR 20 kr/person | ROY NADER
https://youtu.be/m6-OXx9MlG8

Otroligt fint kött han lyckas grilla så billigt.


ENKLA TILLBEHÖR TILL GRILLEN | ROY NADER
https://youtu.be/cf85xs1DTxY

Provade nu till Lunchen en av såserna. Fantastiskt gott

Mycket sevärt
Citera
2023-07-14, 23:21
  #16
Bannlyst
Hans senaste video är helt amazing

GRILLA DYRT KÖTT BILLIGT | ROY NADER

ROY NADER

https://youtu.be/prDh2v_kuc8

Roy med Nicke.
Nicke var med i Grill SM nu i somras. Nicke är riktigt grym på mat och viner.
Roy är som alla vet duktig på mat med.

Perfekt tema nu i grilltider. Väldigt sevärd.

Några kommentarer ifrån olika tittare

1
Måste bara säga det Roy, asså du och Nicke ni två tillsammans är en sån grym kombo lika så du och Celine, ni kompletterar varandra kanon och är som handen i handsken med eran sköna karisma och eran passion

2
Ni får aldrig sluta att laga mat så här för oss! Underbart avsnitt igen!

3
Herre gud vad ni kompleterar varandra
Abborre och grillspett
Magiskt

4
Som vanligt, grymt! Älskar när ni filmar när ni handlar ingredienserna i butiken innan!

5
Du och Nicke asså!
Roy jag svär, när du släpper videos så vet man att man blir på riktigt bra humör direkt!
Bäst på Youtube, alla kategorier! ❤️
__________________
Senast redigerad av FlamenDanz 2023-07-14 kl. 23:25.
Citera
2023-07-15, 22:50
  #17
Bannlyst
Vill ni göra en super grym äkta Lasagne`?
Såg den här idag och blev nästan chockad. Jävlar så grym han är Roy.

https://youtu.be/n5ARYRefoKw

Den där måste man prova själv sen. Helt otroligt ju.
Citera
2023-07-22, 21:12
  #18
Bannlyst
Den här måste ni bara se nu med Roy och bäste Nicke. Kanon avsnitt igen. Nu handlar det om Tapas.
Kommer i flera delar.
Herrarna börjar i Barcelona för att hämta all inspiration innan de börjar leta Stockholms bästa Tapas

STOCKHOLMS BÄSTA TAPAS DEL 1 | BARCELONA | ROY NADER
https://youtu.be/eizxXWi_Nds

73 484 visningar 16 juli 2023
BARCELONA! Yes, jakten på Stockholms Bästa Tapas börjar i Barcelona, där jag och Nicke tar tempen på vad storstan har att erbjuda och för att skaffa oss en måttstock innan vi beger oss ut på Stockholms gator. Garanterar att det utlovas massor av god mat och lika mycket goda viner. Det här får ni inte missa!
Citera
2023-07-23, 03:57
  #19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soundcheck
Gillar också Roys videor. Välproducerade och genomarbetade, men har ändå något avslappnat och opretentiöst över sig. Skön längd och trevligt att ha på i bakgrunden. Han förtjänar att få upp visningsstatistiken. Jag hoppas att han fortsätter med sina videos ett tag till.

Håller dock inte med om att han borde få utrymme på traditionell tv. Hans format med relativt långa filmer passar alldeles utmärkt för youtube och får gärna stanna där.

Citat:
Ursprungligen postat av enbrasklapp
Roy är grym på alla sätt och hans videor håller finfin klass.
Han ska bara lära sig säga EGENTLIGEN utan att dra till med ett K istället för T:et.
Annars är det perfa.
Grymt avsnitt med hans polare Nicke, en riktig jävla Stockholmare ha ha ha riktig sån släpig dialekt.

Han är mycket med Nicke nu. Nu är dom i Barcelona. Eller har varit. Tapas är kul titta på med dom
Citera
2023-07-24, 00:47
  #20
Bannlyst
Äntligen del 2 Tapas med Roy och Nicke

DIY STOCKHOLMS BÄSTA TAPAS | ROY NADER
https://youtu.be/hgX-f9jeLH4

Man ska attackera matminnena medan de är som starkast! Nu följer jag och Nicke upp programmet från Barcelona med att laga våra egna tapasrätter. Självklart tar vi inspiration från Barcelona samtidigt som vi gör våra egna favoriter. Totalt bjuder vi på tio olika rätter, med allt från ostron och tortilla till pasta köttfärssås och grillad biff. Så häng med - det här vill ni inte missa!

Den här måste alla se. Ren glädje och passion ifrån dessa två underbara matfanatiker.

Vilket jäkla topjobb dom här två gör.

Nu kommer jag själv härma Roy och Nicke. Prova på tapas.

Fler som blev inspirerade laga tapas nu?

När det sitter efter provning så blir det bjuda lite nära på Tapas samt samma vin till gästerna.
https://www.systembolaget.se/produkt/vin/el-gran-botanico-236608/

Kul att han har öppnat en delibutik. roysdeli. ser trevligt ut, blir skoj prova saker även därifrån
Citera
2023-07-24, 02:15
  #21
Medlem
Schnyggves avatar
Såg ju riktigt trevligt ut detta...
Citera
2023-07-24, 02:25
  #22
Medlem
R5As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Roy är grym. Så naturlig framför kameran, har alltid de bästa gästerna och säljer inte ut kanalen för spons. Det dyker upp en och annan stavmixer och klämgrill som är sponsrad och som får ett onämnande, men kanalen går ut på matlagning och inte produktplacering. All respekt till Roy för detta. Han laddar även upp ett avsnitt i veckan, slaviskt, så man vet vad man ska göra varje söndagkväll.

Hans resa till Neapel, tillsammans med Alessandro, är mina favoritavsnitt. Härlig energi mellan dessa två, även om Alessandro verkar ha någon form av obehandlad ADHD, som gör sig påmind emellanåt.

Hmm, tycker de en del smygreklam i hans videos som inte är uppenbar. Han gick väl med någon brud i en matbutik och de alltid och valde produkter från ett och samma märke och bruden själv lyfte upp produkten som något extraordinärt.
Dessutom skumt med vissa restaurangbesök som är hans polare. Om han nu skulle få något vid sidan om för smygreklam så behöver han märka videon med det, något det faktiskt är lag på. Vanligtvis brukar han vända på etiketterna på produkter han visar men inte i denna video bara som ett exempel, i köket skyltar han det ordentligt.

Sen är han ganska underhållande när han går och äter på vissa ställen men skulle inte ta hans omdöme seriöst då han i princip tycker allt smakar gott, vilket även också ringer en varningsklocka för att det möjligen finns en del intressen där.

https://youtu.be/mzwV5md8U4o

Kolla från 8:39
__________________
Senast redigerad av R5A 2023-07-24 kl. 02:28.
Citera
2023-07-24, 03:54
  #23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Hmm, tycker de en del smygreklam i hans videos som inte är uppenbar. Han gick väl med någon brud i en matbutik och de alltid och valde produkter från ett och samma märke och bruden själv lyfte upp produkten som något extraordinärt.
Dessutom skumt med vissa restaurangbesök som är hans polare. Om han nu skulle få något vid sidan om för smygreklam så behöver han märka videon med det, något det faktiskt är lag på. Vanligtvis brukar han vända på etiketterna på produkter han visar men inte i denna video bara som ett exempel, i köket skyltar han det ordentligt.

Sen är han ganska underhållande när han går och äter på vissa ställen men skulle inte ta hans omdöme seriöst då han i princip tycker allt smakar gott, vilket även också ringer en varningsklocka för att det möjligen finns en del intressen där.

https://youtu.be/mzwV5md8U4o

Kolla från 8:39

Riktigt god mellanöstern mat i den där videon. Tjejen har cool attityd.

Du övertänker om reklamen, jag märker inget, jag bara chill och tittar, njuter,
det där med kryddor? var ingen reklam alls ju. Så fundera inte på reklam

Angående att mesta är gott:
Han går bara på bra ställen äter endast. Han slösar inte tid på skitrestauranger.
Typ 5-10 bästa alltid. Sen tar dom vinnaren.

Och ofta försöker dom göra egen förfinad.
Många gånger har även folk rekommenderat vissa av ställena, alltså följarna om det är
Prova på många olika restauranger med samma rätter i flera avsnitt, då ber Roy om tips av
följarna ibland.

Han går inte på random ställen. Utan dom bästa många gånger. Klart det är gott oftast då.
Han har varit med i Mästerkocken, känner många matintresserade. Är vän med flera restaurang
ägare och så. Han lever ju för maten helt och hållet. Hans passion och jobb detta. Soft snubbe.
__________________
Senast redigerad av mistergreatest 2023-07-24 kl. 04:00.
Citera
2023-07-25, 01:25
  #24
Bannlyst
gillar Roys kanal jag med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in