2023-10-09, 00:46
Medlem
139s avatar
Såg att senaste gäddan har en dotter. Undrar vad hon tycker om att hennes pappa sitter och snusk-chattar med småflickor och kallar sig själv deras pappa gång på gång.

"Duktig flicka, ska pappa fylla din mus med så mycket sperma att du läcker? Och känna min kuk djupt in i din rumpa"

Går han runt med såna fantasier så undrar man ju vad som skett bakom stängda dörrar där hemma också.
Citera
2023-10-09, 00:48
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Hade du frågat mig för 1,5 år sen så hade jag varit rätt säker på att Dumpen inom en snar framtid bara skulle lyckas fånga lågbegåvade människor. Nu vet väl nästintill alla om sidans existens och dess metoder men likväl trillar en blandad skara av lågutbildade, högutbildade och allt därimellan in fortfarande.

Fan vad dessa människor är naiva.

När dom ser en chans att få grooma ett barn så glömmer dom bort logiken
Citera
2023-10-09, 00:51
Medlem
Arazands avatar
Den grooming Pappastor ägnar sig åt är bland det mest obehagliga jag hört, speciellt i telefonsamtalet. Snacka om en djupt störd och farlig person. Ryser verkligen
Citera
2023-10-09, 00:59
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Facebook är kvar. Lär nog försvinna inom kort men.

Där hittade jag den, men helt tom. Frisk utrensning pågår nog som sagt...
Citera
2023-10-09, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach

Det finns två Facebookprofiler med hans namn. Ena finns det fortfarande grejer han har lagt upp saker på.
Citera
2023-10-09, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach

Finns kvar men han verkar att ha haft två under samma namn. Det som förvånar mig är hans förändrade utseende.

Har han lösskägg när han avslöjas av Dumpen?
Citera
2023-10-09, 01:21
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Telefonsamtalet var fanimej det mest pedofila jag hört. Vilket manipulativt äckligt, utnyttjande jävla as.
Fiskaren låter så oattraktivt barnslig, nästan sinnesslö. Fyfan vilken äcklig man, jag önskar honom olycka.

Denne man .. vidrigt manipulativ, triggar de allra sämsta ondskefulla lagren i mitt inre.

Önskar honom #!||~^<#..+++++

Är han identifierad?
Citera
2023-10-09, 01:26
Medlem
Senaste gäddans telefonsamtal är som taget ur en skräckfilm. Dra åt helvete vilken sjuk individ, får kalla kårar längst hela ryggraden.
Citera
2023-10-09, 01:43
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Någonting har ju uppenbarligen gått helt fel men jag har en känsla av att han har lämnat sina egna barn ifred. Däremot har han förmodligen varit på andra barn tidigare är min tanke. Han har "köpt" dem för alkohol.

Det verkar vara en riktigt farlig typ. Bra att de fick tag på honom.

Det skulle inte förvåna mig om senaste gäddan är kapabel att ta livet av någon. Har inte sett alla filmer på Dumpen, men några, och ingen har betett sig så iskallt vid konfrontation som denne man. Tråkigt att det inte gick till polisen först så de kunde beslagta hans dator, och undersöka närmare om hans barn far illa.

Detta är Dumpens akilleshäl, att det saknas samarbete med polisen, och han kommer garanterat fortsätta grooma barn.
Senast redigerad av skoputs 2023-10-09 kl. 01:56.
Citera
2023-10-09, 01:59
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Det skulle inte förvåna mig om senaste gäddan är kapabel att ta livet av någon. Har inte sett alla filmer på Dumpen, men några, och ingen har betett sig så iskallt vid konfrontation som denne man. Tråkigt att det inte gick till polisen först så de kunde beslagta hans dator, och undersöka närmare om hans barn far illa.

Detta är Dumpens akilleshäl, att det saknas samarbete med polisen, och han kommer garanterat fortsätta grooma barn.

Tack vare dumpen så kan han inte jaga barn helt ostört utan folk kommer ha ögonen på honom
Citera
2023-10-09, 02:28
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nu ska ju själva Dumpen inte diskuteras här; men jag hoppas du har rätt. Så ondskefullt förslagen och manipulativ. Samtalet är redan ett färdigt manus, klart för uruppförande.

brrrrr💀

E* Han har två barn, och ingen vet vad som försiggår i hemmet. Ingen vet heller vad hans dator innehåller. Och, det är omöjligt ”att ha ögon på honom” 24/7.

Absolut, jag menar bara att han får det svårare att kontakta barn

Den andra gäddan i Dalarna blev misshandlad efter att folk tröttnat på att han kontaktade barn i närområdet
Citera
2023-10-09, 02:28
Avslutad
Han har en facebooksida med en del publika inlägg, mest rörande familjen.. profilbilden är borttagen.

Ingen har ännu postat dumpenlänkar..
Han är med i en grupp som heter "Fjärdhundra lever!" Där han frågat lite om olika lokala saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in