2023-10-08, 23:16
Medlem
Leibachs avatar
"Stor" måste ju vara ett ironiskt namn eftersom det är ännu en dvärg-gädda?
Citera
2023-10-08, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Ny gädda

PappaStor (Napp 289) Sala/Sundbyberg

https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/

Telefonsamtalet var fanimej det mest pedofila jag hört. Vilket manipulativt äckligt, utnyttjande jävla as.
Fiskaren låter så oattraktivt barnslig, nästan sinnesslö. Fyfan vilken äcklig man, jag önskar honom olycka.
Citera
2023-10-08, 23:24
Medlem
ingabekymers avatar
Salasnubben liknar en snubbe som bott i Gävle. Någon som har koll?
Citera
2023-10-08, 23:25
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Haha, jag reflekterade likadant. Det där telefonsamtalet var så otroligt cringe och konstigast var "barnet" som med skurt-röst utbrast "åååååååååååh" så fort gäddan sa något.

Är det nån typ av röstförvrängare eller datorprogram Dumpen använder? "Hon" låter ju inte 13. Den sjuke jäveln pratar ju dessutom med "henne" som man pratar med en trött eller ledsen 5-åring som man vill trösta, inte fan snackar man så med en 13-åring oavsett om man är peddo eller inte. Aset borde slås ihjäl oavsett.
Citera
2023-10-08, 23:31
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Är det nån typ av röstförvrängare eller datorprogram Dumpen använder? "Hon" låter ju inte 13. Den sjuke jäveln pratar ju dessutom med "henne" som man pratar med en trött eller ledsen 5-åring som man vill trösta, inte fan snackar man så med en 13-åring oavsett om man är peddo eller inte. Aset borde slås ihjäl oavsett.

Han var väll så glad över att ha hittat en "riktig" flicka att han tänkte nog inte efter ordentligt, drömmar om att våldta en flicka tog över logiken
Citera
2023-10-08, 23:34
Avstängd
Adelaides avatar
Ja, gädda nr #289 chockar på många plan.
Telefonsamtalet gav mig rejäla rysningar. Vilken sjuk människa. Finner inga ord.

På konfrontationen så kommer han med de sämsta ursäkterna någonsin. Han blir ständigt ägd av Patrik och Sara, men trots det vägrar han ge sig. Jag gillar dock hans blick när Sara säger PappaStor, den skriker verkligen "I'm busted" på det mest ångestfulla sätt.

Vilken misslyckad individ.

För övrigt tycker jag hans dialekt låter som dalmål. Kanske är inflyttad i Sala?
Citera
2023-10-08, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkyssar
rebus på senaste gäddan https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/

Verkar ju ljuga i chatten angående sitt namn iaf. Finns ingen sån i Sala. Men det läcker säkert ut här snart vad han heter på riktigt.

Tycker också det låter som han har sitt ursprung i Dalarna.

Lustigt samtal av det jag hört hittills
Senast redigerad av Teddy Picker 2023-10-08 kl. 23:56.
Citera
2023-10-09, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Tycker också det låter som han har sitt ursprung i Dalarna.
Precis min tanke också.
Citera
2023-10-09, 00:11
Medlem
Antero-Rokkas avatar
#289 Det var minsann en riktigt sjuk jävel! Man blir mållös när man hör telefonsamtalet, räckte med 3 min, orkade bara inte höra den där skäggiga idioten tala med en lengräddad 6-åring. Fy fan så sjuk människa, går sånna lösa mitt bland oss?? Någon skrev att Dumpen skull vara ett socialt experiment. Jag hoppas det är det, och detta inte är på riktigt. Är det inte det så hoppas jag att den där skäggiga jäveln blir tvångsintagen på livstid eller ingjuten i en vägg, levande begravd. Otroligt synd var att inte tåget gjorde mänskligheten en tjänst och körde över kadavret.
Måste vara ett mentalsjukhus någonstans som saknar en patient.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-10-09 kl. 00:21.
Citera
2023-10-09, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittilandet85
Switch.gnome (insta)

Tack. Gift var han också. Vad sjukt. Född i Dalarnas län så dialekten stämde ju.
Citera
2023-10-09, 00:29
Medlem
olasvenssons avatar
PappaStor (Napp 289) Sala/Sundbyberg.

Helvete vilket äckel. Dessutom blåljuga när Sara och Patrik dyker upp.

Bläää...
Citera
2023-10-09, 00:38
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Alltså ibland undrar jag om dumpen är ett enda stort socialt experiment. Att vi alla är lurade och det är skådisar de hyrt in.

Lyssnade på telefonsamtalet mellan den senaste gäddan och fiskaren. Fiskaren låter ju PRECIS som Skurt!! Hur faaaan kan man gå på det där.

Läser vidare i chatten och inser att nu får nog dumpen skärpa sig och byta fiskare. Hur många 14 åringar använder ordet "klingar" tex? Idioten skriver ju som en gammal gubbe??

Hade du frågat mig för 1,5 år sen så hade jag varit rätt säker på att Dumpen inom en snar framtid bara skulle lyckas fånga lågbegåvade människor. Nu vet väl nästintill alla om sidans existens och dess metoder men likväl trillar en blandad skara av lågutbildade, högutbildade och allt därimellan in fortfarande.

Fan vad dessa människor är naiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in