Citat:
Ursprungligen postat av
Ingensomvet2002
Är nästan 100 på att dom kommer flytta. Så som jag vet att Alingsås är så glömmer staden ALDRIG saker.
Det är nog en ganska klok sak att göra om man inte vill förknippas med mord.
Det blir ju oundvikligen så att ens egna barn förorsakat ilska hos rätt många andra i ens omedelbara närhet och det lär ju påverka.
Det rimliga är absolut att flytta och därtill förmodligen bryta banden med mördar-ungarna.
Jag kan i alla fall säga att jag över min döda kropp haft kontakt med mina barn mer om dom mördade folk.
Någon gräns får man faktiskt ha.