2023-10-08, 21:05
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Inte illa om hon är mamma till båda, då det skiljer typ en månad i ålder på dem..

Har ”bröderna” gjort detta ihop?
Citera
2023-10-08, 21:06
Medlem
Den här Fabbe, det sägs att han hänger med utlänningar, är det någon som vet vilka? Om han har koppling till Kh*n eller Kurdisk* räven? Frågar eftersom det skrivits om dessa i tråden med..

*a
Citera
2023-10-08, 21:06
Medlem
F kan aldrig ha gjort detta själv, han måste haft en medhjälpare.
Citera
2023-10-08, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyddavarabarn
Det kan väl lika gärna vara mgm som tagit alprozolamen, varför skulle just bo tagit dem? Såna tabletter är ganska vanligt bland kriminella. Och mgm har ju uppenbarligen stora problem och dessutom SiS hem.

Kan ju vart gm som tagit dom, benzo är riktigt farligt, alkohol i tabletform, kan tappa spärrarna helt om man käkar för många
Citera
2023-10-08, 21:07
Medlem
Agrawals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Detta har inget me droger å göra, personlig vendetta, dock e jag övertygad om att fler är inblandade/vet exakt va som hänt, tidsfråga innan någon sjunger nu när kroppen e hittad

Jag tror att hans ex är orsaken till detta. 100% Hon och BO tjafsar, bråket eskalerar på sociala medier. Exet bölar ut hos BO:s kompis d.v.s. MG
Han har ingen impulskontroll och saker går överstyr. MG beskrivs ju i tråden som en sådan typisk wt-unge som bara håller på med skit.
Jag tror inte detta handlar om droger och kriminalitet.
Hoppas Polisen grillar exet rejält. Hon har definitivt ett finger med i detta mord.
Det är vad jag tror.
Citera
2023-10-08, 21:09
Medlem
Citat:
Det kan väl lika gärna vara mgm som tagit alprozolamen, varför skulle just bo tagit dem? Såna tabletter är ganska vanligt bland kriminella. Och mgm har ju uppenbarligen stora problem och dessutom SiS hem.
Tror klart på mgm. Tar man död på någon när man knappt fått hår på pungen är man antingen fullblodspsykopat eller så har man käkat benzo.
Citera
2023-10-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Kan ju vart gm som tagit dom, benzo är riktigt farligt, alkohol i tabletform, kan tappa spärrarna helt om man käkar för många

Jo det var ju det jag menade till den jag svarade🤦‍♂️
Citera
2023-10-08, 21:12
Medlem
Har det kommit fram hur polisen kunde vara så säkra att de gick ut med misstänkt mord innan kropp? Kan väl inte bara bero på upphittad knivslida? Kan Fabbe ha fotat kroppen? Eller blod hittats?
Citera
2023-10-08, 21:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Den teorin kan du spola, för det är inte ens straffbart att ge någon falskt alibi under en förundersökning.
Jo det är straffbart att skydda en brottsling under pågående förundersökning och det är straffbart att hindra en utredning.
Citera
2023-10-08, 21:13
Medlem
Citat:
Den här Fabbe, det sägs att han hänger med utlänningar, är det någon som vet vilka? Om han har koppling till Kh*n eller Kurdisk* räven? Frågar eftersom det skrivits om dessa i tråden med..

*a

Vad jag har hört från ungdomar så har Fabbe och MD varit på samma SIS el HVb hem
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Precis…. Henrik var inte en liten kille heller
Spelar ingen roll hur stor du är om du får ett slag med hammare i huvudet eller knivsår i halsen då du vänder ryggen till eller bara minst anar det.. Att smala eller små killar kan döda borde inte förvåna dig kolla bara på arabvärlden, de är oftast 170cm 60-65kg som mest. Allt du behöver göra är att först lura den andra, är inte som att man kastar fram ett par boxningshandskar till personen och skriker "MAN MOT MAN, TO THE DEATH!".

Strypning gissar jag dock på. Direkt Henrik vänder ryggen till hoppar han på ryggen och fäller honom till marken. Är nästan omöjligt att ta sig ur en rear naked choke då personen har fått ett bra grepp.
Senast redigerad av Daark01 2023-10-08 kl. 21:16.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joleia
Har det kommit fram hur polisen kunde vara så säkra att de gick ut med misstänkt mord innan kropp? Kan väl inte bara bero på upphittad knivslida? Kan Fabbe ha fotat kroppen? Eller blod hittats?
Någon har pratat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in