2023-10-06, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkaramell
Stämmer. Deras mamma M*lin l*ndell bor med Melvins pappa och deras barn på traktorgatan, inte lång ifrån där man nu spärrat av. Fabbe verkar ha en annan pappa.

Inte illa om hon är mamma till båda, då det skiljer typ en månad i ålder på dem..
Citera
2023-10-06, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Inte illa om hon är mamma till båda, då det skiljer typ en månad i ålder på dem..
Kan de vara kusiner?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Ännu ett nyskapat konto som vill så tvivel…
Tro vad du vill, men killen var min granne och brukade komma fram och prata med mig då och då. Helt ärligt så skiter jag fullständigt i om du tror mig eller ej. Jag har sagt mitt å jag är klar där. Är inte här för å övertyga någon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaTymLess
Ja det stämmer, därför har jag inte sagt något om att brott ej har begåtts. Men ville påpeka att det finns en chans att det skulle kunna vara självmord då jag personligen har pratat med Henke och vet om att han ej mådde bra.

Du är föga trovärdig med två inlägg och motstridiga uppgifter. Polisen vet vad de gör, låt de arbeta i fred!
Citera
Medlem
Fick detta ” De har spärrat av ett stort område vid ån bakom Brogården, ner mot E20. Polisbilar på plats.. 😳”
Citera
2023-10-06, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Kan de vara kusiner?
De kan ha samma pappa, eller vara bonussyskon. Men självklart kan de annars vara släkt på annat vis.
Citera
2023-10-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
har ritat avspärrningen på kartan så ni förstår

https://imageupload.io/j9j2R9wECCkG2DW

Får inte upp någon bild här.
Någon mer med samma problem?
Citera
2023-10-06, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Jag hoppas på det bästa!!
Jag lider med er som är nära pojken och familjen..att det finns vissa haschtomtar som gör spekulationer utan att ha en aning…Hoppas verkligen han hittas vid liv
Citera
2023-10-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Du är föga trovärdig med två inlägg och motstridiga uppgifter. Polisen vet vad de gör, låt de arbeta i fred!
2 inlägg pga att jag inte är någon flashback ryttare som yttrar sig om saker man har 0 koll om. Jag brukar bara läsa vad andra skriver men nu är detta ett ämne där jag kan uttala mig då jag känner personen i fråga. Sen huruvida ni tycker ang mitt uttalande skiter jag fullständigt i.
Citera
2023-10-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL

Hm… verkar vara M*lin som är mamma till Fabian samt systern em*l*a och J*han Lundell är pappa till en Ant*n och m*lvin???
Kan det stämma?

M*lin och j*han Lundell är gifta sedan 8 år enligt facebook. D
Citera
2023-10-06, 18:06
Medlem
Hur långt efter att han sågs sist anmäldes han försvunnen?
Citera
2023-10-06, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkaramell
Hm… verkar vara M*lin som är mamma till Fabian samt systern em*l*a och J*han Lundell är pappa till en Ant*n och m*lvin???
Kan det stämma?

M*lin och j*han Lundell är gifta sedan 8 år enligt facebook. D
J Ls bror H-O L har en dotter som heter Em*l*a också. *=i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in