2023-10-08, 16:48
Avslutad
Varför spelar ÖIS på Ullevi med den publiken? Valhalla eller Majvallen eller något borde vara mer lagom?
Citera
2023-10-08, 17:09
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Varför spelar ÖIS på Ullevi med den publiken? Valhalla eller Majvallen eller något borde vara mer lagom?

ÖIS är Göteborgs djurgårn mkt folk i medgång.
Citera
2023-10-08, 17:15
Medlem
baggebo1s avatar
Utsikten - Öster är ju en jävla match nästa omgång. Vinner Utsikten har de ändå 6 poäng med tre matcher kvar.
Citera
2023-10-08, 17:26
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Missade sista reduceringen, tursamt eller med finess?
Vet inte då jag numera tvingas följa matcherna endast via Flashscore för att slippa drabbas av förhöjt blodtryck och eventuellt förvärra mitt aortaaneurysm med överhängande risk för en ruptur pga horribla domartabbar.
Citera
2023-10-08, 17:43
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Vet inte då jag numera tvingas följa matcherna endast via Flashscore för att slippa drabbas av förhöjt blodtryck och eventuellt förvärra mitt aortaaneurysm med överhängande risk för en ruptur pga horribla domartabbar.

Haha och ändå var det inte herr Dufva som dömde
Citera
2023-10-08, 17:55
Medlem
MarlonBrandys avatar
Tack Brage. Tack Landskrona. Tack Kiken.

Nu kan det finnas hopp att formsvaga Gefle slipper kvala. Utan York Rafael och Rauschen håller vi inte Superettan kvalitet.
Citera
2023-10-08, 17:57
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarlonBrandy
Tack Brage. Tack Landskrona. Tack Kiken.

Nu kan det finnas hopp...
Jag skriver under på det här. Väldigt fina resultat idag, både i Allsvenskan och Superettan. Många vändningar och sena mål gjorde att vad som länge såg ut som rena katastrofen blev till en fin dag.
Citera
2023-10-08, 18:44
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Jag skriver under på det här. Väldigt fina resultat idag, både i Allsvenskan och Superettan. Många vändningar och sena mål gjorde att vad som länge såg ut som rena katastrofen blev till en fin dag.
För min del får man gärna blåsa av serien nu. Jag är besviken att ni inte vann mot det där jävla Östersund, annars hade omgången varit komplett.

Vi som tagit en ynka bortaseger den här säsongen lyckas vända ett underläge till seger och för första gången på länge känner jag mig optimistisk till att klara kontrakten även om det absolut inte är klart än.
Citera
2023-10-08, 18:50
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
ÖIS är Göteborgs djurgårn mkt folk i medgång.

Finns inga publiklag i Göteborg. Skjutningar ´är mer spännande.
Citera
2023-10-08, 19:43
Medlem
I nuvarande tider med gigantiska tidstillägg var det intressant att domaren visade barmhärtighet mot Trelleborg. Trots alla mål och byten var tidstillägget 0 (noll) min.

Faktiskt berömvärt i all kritik mot domarkåren, fin känsla.

Nu mår man på topp!
Citera
2023-10-08, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
I nuvarande tider med gigantiska tidstillägg var det intressant att domaren visade barmhärtighet mot Trelleborg. Trots alla mål och byten var tidstillägget 0 (noll) min.

Faktiskt berömvärt i all kritik mot domarkåren, fin känsla.

Nu mår man på topp!
Grattis, nu ser det jääävligt bra ut! Ni har ju i princip 4p tillgodo till Utsikten med den ointagliga målskillnaden.

Sjukt hur fort det svängde över till fördel för er.
Citera
2023-10-08, 20:33
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
I matchminut 25, 30 och 32 . GAIS har jag alltid hållit en liten tumme för ända sen den charmante Samir Bakaou spelade där, så jag ser gärna dem i Allsvenskan igen.

Helvete vilken match det var i dag. Trelleborg har ett par guldlägen första 10 men efter det är det GAIS för hela pengen.

Vi hade större klack borta mot Trelle än vad Öjs hade hemma (i ett "derby") på en gratismatch. Stackarna. Men fint att de snodde poäng av Utsikten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in